Jobs

Jobs

350 Jobs gevonden
Dringend

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)   Waar moet je zijn?Turnhout. Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/orders/vragen van klanten (telefoon, mail)Verantwoordelijk voor grotere klanten/projecten zoals scholen, ziekenhuizen (B2B)Interpreteren technische plannen Nauw contact met Product support manager​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, adviesOrderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst, promo acties in de kijker... Focus: Klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!Administratief ontlasten accountmanagers
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnbediende parts specialist automotive

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Magazijn bediende/ Parts specialist automotive. (administratieve ondersteuning, klantencontact, voorraad- stockbeheer, verantwoordelijk voor volledige proces mbt onderdelen en accessoires.  Je bent graag het aanspreekpunt voor het volledige proces van onderdelen en accessoires (klanten mbt bestellingen, leveranciers, voorraad opvolgen, stocktelling, opvolging en ontvangst...) Spil tussen bureau en technisch werkhuis: afspraken over werkzaamheden, de kosten en de tijdsduur, onderdelen, garanties, juiste leveranciers... Nauw contact/ advies aan de verschillende partijen: klant, werkhuis, leveranciers, ... Kwaliteitscontrole, schade controlerenJe staat in voor de administratieve ondersteuning (opmaak werkorders, bestellingen opvolgen, voorraad- stockcontrole, opvolging tot levering, juiste codering toepassen, facturatie, ...)  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende personeelsadministratie payroll /salaris expert

Kasterlee, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- payroll bediende met de nodige afwisseling! Je groeit tot volwaardig salaris en cijfermatig expert! Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, loon/ salaris berekening  Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom! Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie, loonberekening, RSZ, voordelen, ... Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking en berekening Sociale wetgeving volg je op de voetVerwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payrollNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, ... Leuke groeimarge 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoop Bediende

Ardooie, België

Functieomschrijving opmaken van aankoopcontractenprijaanvragen opvragen bij leveranciers en vergelijkengroeperen van bestellingendagelijks plaatsen van bestellingenonderhouden van het ERP-systeem in functie van prijzen, enz.controleren van orderbevestigignen en vragen vanuit facturatie opvolgenvoorbereiding van facturatie d.m.v controle, vergelijken enz.bewaken van kwaliteit van data en gegevens in het ERP systeemopvolgen van de inventaris Takenpakket Het volledig takenpakket wordt bij een eerste gesprek volledig toegelicht.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende -facturatie specialist

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers/focus op facturatie.   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, facturen nakijken/verwerken/opvolgen, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders , crediteurenbeheer, aanmaningen...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende aankoop

Niel, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.   Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.   Een greep uit het takenpakket:  Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Purchase Officer

Sint-Niklaas, België

Voor onze klant regio Sint-Niklaas, actief in export en import van bioproducten, zijn wij op zoek naar een Purchase Officer Opvolgen stock en provisie opmaken van nodige producten, interne communicatie i.v.m. stock (beschikbaarheid producten, vervangers, stockbreuken bij leveranciers, …)Aankopen en contacten onderhouden met leveranciersOpvolgen leveringen, bestellingenControle transporten en receptiesCommunicatie met leveranciers bij afwijkende leveringenCommunicatie met magazijn i.v.m. leveringenTelefonisch contact met leveranciersAanmaken nieuwe producten in Lisa en aanpassen van producten bij wijzigingenVoorbereiding promotiesAdministrative taken voor supply chain manager
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Admin- en inkoopmedewerker

Zele, België

Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.   Hoe ziet jouw takenpakket er uit: Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop (bouw)

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten  Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende aankoop en logistiek

Brugge, België

Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek. Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien: Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verkoopsadministratie

Brecht, België

Voor een gekende garage in Brecht zijn wij op zoek naar een administratief bediende op de verkoopsafdeling.   Je zal terecht komen in een team van vier mensen. Jouw team staat in voor de volledige afwikkeling van verkochte wagens: vanaf de bestelling van de klant tot het fysiek afleveren van de wagen.   Jouw takenpakket? Je bestelt de voertuigen.Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z.Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende- aankoper bouwconstructies

Lille, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende, aankoper bouw/metaalconstructies Waar moet je zijn? Omgeving LilleSpecialisatie: Bouwprojecten A-Z, Industrie, constructies Wat moet je doen? Focus= Coördinatie aankoop Opvolgen van de werven van A-Z in samenspraak met de projectleider waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaakt met de nodige kostprijsberekeningContactpersoon voor de verschillende partijen: klant, onderaannemers, architect, leveranciers, engineering, ...Onderhandelingen schrikken je niet afWerfvergaderingZorgen voor de juiste materialen op de wervenHet kostenplaatje, levertermijn, aankoop- en werfbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, + ondersteuning projectleiding: Bewaken en opmaak uitvoeringsdossier, Leveranciers contacteren, bouwkost bewaken, onderaannemers selecteren, ...  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve Inside sales bediende met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Inside sales collega met talenknobbel.    Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling of 4/5deBelangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng, FransAls Administratief bediende/Inside sales ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Eerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragenAdministratief ontlasten accountmanagersInternationale spelers schrikken je niet af en beheer je ook graag Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Verantwoordelijke prijszetting: Offertes opvragen + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Ondersteuning after sales en klachtenbehandeling VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen proces
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende rechterhand aankopers (backoffice)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- rechterhand aankopers (Backoffice + punctueel!)   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering Takenpakket FOCUS: Administratie all day long: verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, orderbevestigingen beheren en controle, bestellingen plaatsen + contract en document management en beheer in ERP Nauw contact met leveranciers, opvragen offertes en vergelijken, voorraad - stock managementNauw contact met leveranciers mbt leveringen, klachtenbeheerData input en klassement (Excel)
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS  Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers  De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Orderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ... 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief