Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Knokke-Heist, België
Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van inkoopfacturenVerwerken onkostennota’sInboeken van financieel dagboekAfpunten op klant/leverancierCredit controle (aanmaningen versturen, opvolging betalingen)Administratieve taken in functie van de boekhoudingHet beheren van de werkprocedures en processen binnen jouw werkdomeinBeheren van de mailbox
FinanceElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig medewerker
Harelbeke, België
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en dynamische administratief bediende om ons team te versterken. Als boekhoudkundig bediende ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, met een focus op boekhoudkundige ondersteuning. Je speelt een sleutelrol in het efficiënt afhandelen van eerstelijns telefonische communicatie met zowel klanten als leveranciers.
Een greep uit je takenpakket:
Beheren van de eerstelijns telefonie en het vriendelijk en professioneel afhandelen van inkomende oproepen van klanten en leveranciers, zowel in het Nederlands als in het FransVerwerken van aankoop- en verkoopfacturen zodat een correcte BTW-aangifte gedaan kan wordenOndersteunen van de boekhoudafdeling door het inboeken van facturen, het assisteren bij maandelijkse rapportages en het uitsturen van de wekelijkse herinneringen zijn hierbij enkele takenSamenwerken met verschillende afdelingen om een soepele coördinatie van administratieve processen te waarborgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig medewerker
Malle
Voor een familiaal vastgoedbedrijf in Malle zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker.
Dit bedrijf werkt vooral met bedrijfsmatig vastgoed (magazijnen, kantoren,...), maar ook residentieel vastgoed. Ze geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking.
Jouw takenpakket?
Inkomende e-mails en telefoontjes behandelenBegeleiden in- en uittrede van huurders: sleuteloverdracht, meteropname, plaatsbeschrijving inplannen, ...Voeren van de boekhouding (inkoop, verkoop, bankmutaties) (programma: Exact)Opvolgen betalingen en eerste acties bij betalingsachterstandBTW-aangiftenERP-systeem voeden met informatie, nazicht van huurindexeringen, opzegdata...Voorbereidende werkzaamheden afsluiting boekjaar ten behoeve van accountant
InterimImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare, België
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig Medewerker
Loenhout, Wuustwezel, België
Op zoek naar een deeltijdse job als boekhoudkundig medewerker regio Wuustwezel? Voor een familiebedrijf actief in de bouwsector gaan we op zoek naar een nieuwe collega om het administratieve team te versterken gedurende 20 uur per week.
Hoe ziet jouw takenpakket als boekhoudkundig medewerker eruit?
Verkoop- en aankoopfacturen controleren & boeken Opmaak facturatie Opvolgen betalingenBeheer maandelijkse BTW-aangifteAlgemene administratieve taken ter ondersteuning van de zaakvoerders
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig medewerker
Middelkerke, België
Voor een vakantiepark in Middelkerke zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker.
Je bent verantwoordelijk voor de administratie: behandelen van dossiers, e-mails enzoverder;Basis facturatie voor de bezoekers van de vakantiehuisjes: elektriciteit, waterfacturen ingeven, …;Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en helpt hun graag met al hun vragen;Telefonie schrik jou niet af.
FinanceVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker (parttime)
Izegem, België
Vivaldis Finance is op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je zorgt ervoor dat alle projectgegevens correct en actueel zijnJe biedt praktische ondersteuning rond klanten- en leveranciersadministratiJe maakt nauwkeurige facturen aan en verwerkt deze in ons ERP-systeemJe bereidt de maandelijkse Intrastat- en Prodcom-aangiftes voorJe houdt de betaling van klanten scherp in de gaten. Je stuurt herinneringen, volgt openstaande facturen op, en zorgt ervoor dat betalingen tijdig binnenkomenJe biedt ondersteuning bij allerlei HR-taken op de personeelsdienstJe volgt de opleidingen op
FinanceMachinebouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Brugge, België
Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder.
Uw functie:
Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker
Overijse, België
Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Medewerker Dienst na verkoop
Rotselaar, België
Hou jij van telefonische contact?
Administratief sterk?
Technische feeling?
Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.
Hier een greep uit jouw takenpakket:
Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op:
Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken.
Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief medewerker vergunningen
Hulshout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker vergunningen.
Waar kom je terecht?
Onze klant is gelegen in Hulshout en is gespecialiseerd in duurzame energie (zonnepanelen, laadpalen, airco,...).
Wat zullen je taken zijn?
Ter voorbereiding van de werkzaamheden stel je vergunningen op en vraag je deze aan bij de verschillende gemeenten.Je volgt de verschillende vergunningsaanvragen op.Je kijkt na of de parkeerverboden zijn geplaatst voor de start van de werken en opgehaald worden na voltooiing.Je beheert de mailbox en staat in voor de binnenkomende telefoons.Je verwerkt de dossiers voor verschillende ploegen, plannen en vergunningen en laadt deze in Google Drive.Je controleert en klasseert dossiers na uitgevoerde werken.Je registreert werkorders in Excel.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student administratief medewerker
Wuustwezel
Nog op zoek naar een interessante en leerzame studentenjob in de regio van Wuustwezel? Lees dan zeker verder!
Eens je aan de slag bent zal je volgende takenpakket hebben:
offertes voorbereidenplanning makenexcel files aanvullenbeheer van mailbox & telefoon
InterimElektroVoltijdsStudentenjob
Administratief medewerker bouw (Halftijds)
Ever
Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.
Regio : EVER
Takenpakket
Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Lommel, België
Voor een bouwbedrijf te Lommel zijn we op zoek naar een administratief medewerker
Je taken zijn o.a.
Checkin@workControles van facturenControles van contractenMaterialen bestellenAfhankelijk van de achtergrond: het opmaken van offertesAllerhande administratie
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Baarle-Hertog
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.