Jobs

Jobs

176 Jobs gevonden

Dossierbeheerder verzekeringen

Berlaar-Heikant, Berlaar, België

📍Waar kom je terecht? Berlaar - verzekeringskantoor 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit? Polisbeheer particuliere klanten (brand, auto,....), opmaak nieuwe en opvolging lopende dossiersSchadebeheer particuliere klanten (schadedossiers aanleggen en opvolgen)Algemeen administratief werk (documenten opvolging, klantenadministratie, digitaliseren van documenten, opvolging betalingen...)  
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder verzekeringen

Linter, België

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Linter. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Dossierbeheerder Verzekeringen (Torhout)

Torhout, België

Vivaldis Finance is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een dossierbeheerder Verzekeringen BOAR. Een greep uit je takenpakket: Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceVerzekeringenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder verzekeringen

Lummen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren verzekeringsmakelaar voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als verzekeringsmakelaar / medewerker verzekeringen bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle verzekeringsdossiers van A tot Z;Je bekijkt samen met de klant welke verzekeringspolissen het beste bij diens noden past;Je geeft de klanten advies over de verschillende verzekeringstakken;Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Lummen. Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse bij de klant.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder verzekeringen

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een klant in Hasselt. Onze klant is een verzekeringskantoor. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van verzekeringsdossier; Je stelt offertes op; Je maakt polissen aan; Je update dossiers; Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten; Je beantwoordt vragen van klanten; Je volgt dossiers op; Je geeft advies aan klanten; Je hebt dagelijks contact met verzekeraars. 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder verzekeringen

Diest, België

Vivaldis Office is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een klant in Diest. Onze klant is een verzekeringskantoor.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Je bent verantwoordelijke voor verzekeringsdossiers en -projecten van A tot Z; Je stelt polissen op en overlegt deze met de klant; Je adviseert klanten over verschillende verzekeringstakken; Je plant afspreken in met klanten; Je volgt de dossiers op; Je beheert een portefeuille met particulieren, zelfstandigen en KMO's. 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder verzekeringen

Diest

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en commercieel dossierbeheerder verzekeringen

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!    Waar? Regio Turnhout, specialisatie: verzekeringen, dossierbeheer, particulier   Als Administratief commercieel adviseur/dossierbeheer, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klant (particulier)Op termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Brussels, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.Problemen en/of afwijkingen doorgeven aan de betrokken coördinatoren en afdelingen. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een schadebeheerder - Dossierbeheerder - assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:Technical Back Office (TBO) : Dossiers van bijstandsverlening in het buitenland samenstellen en opvolgen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers.Contact opnemen met collega's en buitenlandse correspondenten.Omgaan met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, enz.).Uitgaven bijhouden en overleg plegen met de coördinator. Ticketing : Reserveringen beheren voor bijstandsverlening in het buitenland (auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's).Samenwerken met TBO, MBO en dispatching.Dossiers opvolgen met klanten en collega's. Dispatch : Optimale verdeling van patrouilleurs beheren.Coördineren van pechhulp, sleepdiensten, transporten en vervangwagens.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder / dossierbeheerder

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

dossierbeheerder accountancy

Schepdaal, Dilbeek, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit. Als dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit zullen uw taken de volgende zijn: Functioneren als een betrouwbare adviseur voor onze klanten.Beheren van een uitgebreide portefeuille aan klanten dossiers.Proactief meedenken met de ondernemer en de cijfers deskundig laten spreken.Initiatief nemen en de verantwoordelijkheid stevig in handen nemen.Samenwerken met junior collega’s op kantoor op een actieve en efficiënte manier.Inzicht in cijfers hebben.Boekhoudkundige en fiscale knowhow bezitten.Commerciële flair tonen.Je kennis up-to-date houden en continu bijleren.Ambitie om door te groeien verwelkomen.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Heverlee, Leuven, België

Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector? Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren? Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen?   Onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?   Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

(Junior) Dossierbeheerder

Leuven, België

Een krak in boekhouding en cijfers? Zin in afwisseling? Beschik je over een rijbewijs B?   Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?   Je staat in voor de facturatieHet inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftesDe voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingenVerder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor? Zijn belastingen een van jouw specialiteiten? Zin in telewerk en glijdende uren?   Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.   Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een dossierbeheerder:   Als dossierbeheerder sta je in voor de opvolging van de klanten.Je verwerkt hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes, ...Je kan zelfstandig dossier behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief