Jobs

Jobs

153 Jobs gevonden

Administratief bediende- Service coördinator techniek

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, service coördinator- support technieken.   Waar moet je zijn? Regio Turnhout Specialisatie: Techniek, elektriciteit, installatie, energiemanagement  Voltijds of 4/5de werken mogelijk  Takenpakket   Jij bent het aanspreekpunt van de klant met vragen + servicetechniekers, installatiemonteurs kortom de collega's op de werven/ projecten mbt storingen, problemenDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemenAlgemene administratie : aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, diagnoses uitwerken, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, orderbeheer, opmaak werkfiches + controle rapporten van techniekers, facturatie, ...Grondige voorbereiding tot oplevering van deze projecten (analyse problemen, nauw contact met planning,...)Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesSporadisch tekenwerk VB. elektrisch schemaSporadisch ga je op verplaatsing naar de werf indien nodig    
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Pelt

Voor onze klant te Pelt zijn we op zoek naar een administratief bediende.Je zorgt samen met 2 collega's voor de volledige planning en administratie van alle gasleveringen en afhalingen.Je taken bestaan verder uit:  Je plant de ritten, tankplaatsingen..Je geeft leverbonnen en afhaalbonnen in.Je maakt facturen op.Je neemt telefoontjes op en de telefonische bestellingen,Je informeert mensen die zich fysiek melden aan de balie.
OfficeEnergieVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Productieleider / technisch administratief bediende

Lommel, België

Voor onze klant in Lommel zijn we op zoek naar een expert op vlak van beton! Dit om mee te fungeren als rechterhand van de 2 zaakvoerders. Je zal heel allround ingezet worden om mee het reilen en zeilen van het bedrijf in goede banen te leiden. Volgende zaken behoren tot je verantwoordelijkheden: Controleren van de afgewerkte productenPlanning opvolgen en bijsturenMensen verder helpen met problemen die voorvallen in de productieAdministratieve ondersteuning: facturen, tekeningen en offertes nakijken De firma bestaat uit een 40-tal medewerkers, waarvan een 30-tal arbeiders zijn.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Hamont-Achel, België

Voor een bouwbedrijf te Hamont zijn we op zoek naar een allround administratief bediende   Het betreft een klasse 7 bouwbedrijf en je maakt deel uit van een team van +/- 15 bedienden. Taken zijn o.a.   Je bent een aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, interne en externe partners.Je houdt de planning mee up-to-date voor de werven ism de projectleiders.Je plaatst bestellingen van materialen.Je staat in voor de check-in at work voor de arbeiders op de werven.Je controleert de tijdsregistraties.Je volgt offertes en onderhoudscontracten op.Je biedt administratieve ondersteuning aan onze projectleiders.    
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Technisch administratief bediende projecten

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- werfopvolging, planning. Waar moet je zijn? Dessel.Specialisatie: Grote bouwprojecten, geothermie, leidingtechniek, funderingBelangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af  Takenpakket  Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planningJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenDe werven zijn jouw verantwoordelijkheid! Alle materialen, werknemers, juiste transport binnen de juiste tijdspanne, budget en vlotheid is jouw doel. Jij motiveert en stuurt de werknemers, ploegbazen, werfleiders... Jij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Als spilfiguur tussen je collega's, klant, leverancier en als echte PROBLEM SOLVER worden eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost. (VB. laattijdige levering, rij-rusttijden) Coördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Bedienden zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
Technics EmployeesFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie afdeling

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: Transport  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Je zal iemand vervangen met hoge anciënniteit- een collega die met pensioen gaat.  Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie

Mol, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: reissector  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende/ balie bouwmaterialen

Arendonk, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt .......Technisch admin. bediende /balie bouwmaterialen. Waar moet je zijn? Regio ArendonkSpecialisatie: Bouwmaterialen zoals dakgoten, afvoerbuizen, isolatie, roofing, dakramen, ... Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (telefonisch, mail, balie/toonbank)Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenOndersteuning in de winkel: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant, analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende projectsupport (backoffice, routine werk)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- projectsupport   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering  Belangrijk: Routine werk + backoffice   Takenpakket   FOCUS: Administratie all day long: Mailing/telefonie, postverdeling, verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, presentaties, opvragen vergunningen/attesten, agendabeheer, klaarzetten vergaderruimtes, opmaak verslagen, ...    Projectsupport + agendabeheer van managers, ingenieurs: Inschatten & verwerken werkuren, verwerken meetstaten/vorderingsstaten, bouwdossier administratief afhandelen zodat niets ontbreektOrganiseren van reizen, toolboxen, meetings
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende rechterhand aankopers (backoffice, routine werk)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- rechterhand aankopers   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering  Belangrijk: Routine werk + backoffice   Takenpakket   FOCUS: Administratie all day long: verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, orderbevestigingen beheren en controle, bestellingen plaatsen + contractbeheer in ERP Nauw contact met leveranciers, opvragen offertes en vergelijken, voorraad opvolgenKlachtenbeheerData input en klassement (Excel)
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Bree, België

Voor een verzekeringskantoor te Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende.  Wekt onderstaande functie veel interesse op en herken je jezelf in het gezochte profiel? Stel je dan zeker kandidaat voor deze vacature! Je takenpakket als medewerker verzekeringen bestaat uit: Je ontvangt klanten die langskomen op kantoor. Je luistert naar hun noden en behoeften, informeert hen en geeft advies over hun verzekeringspakket op een professionele manier.Je denkt mee met de klant en je ziet erop toe dat het dossier aangepast is aan de nieuwe situatie.Je streeft ernaar om een oprechte vertrouwensband uit te bouwen met onze klanten.Je beheert zelfstandig dossiers van klanten. Hierbij onderhandel je met de maatschappijen over de beste oplossing voor onze klant. Je hebt hierbij telefonisch en per mail contact met de verschillende partijen.Je werkt samen met jouw collega’s om een dossier tot een goed einde te brengen en deelt kennis en ervaringJe verzorgt mee het telefonisch onthaal en je bent verantwoordelijke voor allerhande administratieve taken zoals het opmaken van offertes, polissen en bijvoegsels, alsook de verwerking hiervan in ons informaticasysteem.
OfficeBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Bree, België

Voor één van onze klanten regio Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende .  Tot je taken behoren: Ingave van ordersDocument controle (vrachtbrieven etc.)Algemene administratieTelefonie en mailing
OfficeTransportDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een bouwbedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel; Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: opleidingen, medische keuringen, huisvesting,...; Je bent de contactpersoon voor de vakbond, ziekenkas,...;Je beheert het wagenpark; Je staat in voor de controle van werfdossiers en werkt deze administratief af; Je staat in voor het beheer van de sociale media en marketing.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een internationaal productiebedrijf met het hoofdkantoor in Beringen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging en organisatie van ondersteunende taken tijdens de projectfasering; Opvolging van transporten van grondstoffen, onderdelen en gereedschappen. Dit van offerteaanvraag tot levering; Je staat in voor de follow-up met de productiefabrieken/leveranciers over de behoeften aan grondstoffen tijdens de projectfase en het opstarten van het project;Je volgt de globale projectbudgetten op; Opvolgen van PO-facturen gekoppeld aan verschillende projecten;Opvolgen en up-to-date houden van de databases; Algemene administratie met betrekking tot projectopvolging;Je neemt ook de telefoon op, ontvangt leveranciers,...Nummering van klantdocumenten en opstellen van rapporten;Beheer van opslag van monsters.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief bediende- Service coördinatie

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch Administratief bediende, service coördinatie (organisatie keuring machinepark, fleet/wagenpark + huur)   Waar moet je zijn? Geel Specialisatie: Techniek, bouw Voltijds of 4/5de werken mogelijk  Takenpakket   Jij bent het aanspreekpunt voor de organisatie van keuringen/ huur voor het volledige machinepark, fleet/wagenpark van de firma (verschillende vestigingen VB. camionetten, betonpomp, ...)Algemene administratie : VCA certificatie voor machines beheren/organiseren, aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, opmaak werkfiches + controle rapporten van de keurders + planning verzorgen.Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesContact met externe keurderOrganisatie en administratief beheer van huur van de machines die niet voorradig zijn (prijsvergelijking, planning, ...)    
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van vloeibare eiproducten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Het ingeven van orders in het systeem; Het beantwoorden van telefoons; Het opmaken van een planning voor transport; Het maken van analyses aan de hand van rapporten; Het opmaken van facturen en offertes.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in interieurinrichting voor business klanten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je verwelkomt bezoekers en klanten aan het onthaal;Je vult data aan of past deze aan in het ERP-systeem;Je verzorgt transportaanvragen van leveringen en retouren;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;Je volgt de aanbestedingen van A tot Z op bij steden en gemeentes;Je ondersteunt andere afdelingen zoals onder andere internal sales, logistics indien nodig.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief