Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Boekhoudkundig bediende met kennis van HR
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.
Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning.
Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor:
De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch Administratief bediende
Genk, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Berchem, Antwerpen, België
Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende voor 2 dagen in de week.
Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersKopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documentenGegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)Kleine defecten op kantoor oplossen (vb: lampen bestellen)Kantoorgerief bestellenEen gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspectenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenDossiers van Advocaten opvolgen Agenda beheren
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Dilsen-Stokkem
De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?Dat is waar jij als technisch administratief bediende elke dag naar streeft!Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!Voor onze klant te Dilsen-Stokkem, gespecialiseerd in HVAC en badkamers, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:Je bent bereid een allround functie te bekleden als technisch administratief bediende met volgend takenpakket:
Je vraagt prijzen op en communiceert deze naar de klant Je bestelt de materialen Je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer Je bent het eerste aanspreekpunt voor de planning Je zal instaan voor de bestelbonnenJe volgt offertes op en past deze aan waar nodig Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van de keuringen Je hebt een technisch inzicht en deelt dit graag met de klant! Zo zal je op regelmatige basis bijspringen als balie-medewerker in het afhaalmagazijnJe staat open voor werken op zaterdag!
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Genk, België
Voor onze klant gelegen te Genk die een full-service dienstverlener zijn in onderhoud en herstellingen van industriële aandrijvingen en pompen. Zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker. Ben jij technisch aangelegd en geen schrik om je handen wat vuil te maken? Dan is dit misschien wel de geschikte job voor jou.
Hoe ziet je dag er uit?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als collega's bij vragen en problemen;Je zal instaan voor de nodige voorbereidingen om vervolgens deze ter plaatse uit te voeren;Je beheert je eigen agenda;Je plaatst nieuwe frequentiesturingen en zorgt voor goede aansluitingen;Je staat in voor het opsporen en oplossen van fouten bij begaande sturingen;Je maakt offertes & servicerapporten op;Je staat in voor kleinschalige projecten van A tot Z;Je bent de geschikte kandidaat die op zoek is naar een job met veel variatie en die wat flexibiliteit vraagt.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Juridisch en administratief bediende dossierbeheer
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Diepenbeek, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Bree, België
Voor een verzekeringskantoor te Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Wekt onderstaande functie veel interesse op en herken je jezelf in het gezochte profiel? Stel je dan zeker kandidaat voor deze vacature!
Je takenpakket als medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je ontvangt klanten die langskomen op kantoor. Je luistert naar hun noden en behoeften, informeert hen en geeft advies over hun verzekeringspakket op een professionele manier.Je denkt mee met de klant en je ziet erop toe dat het dossier aangepast is aan de nieuwe situatie.Je streeft ernaar om een oprechte vertrouwensband uit te bouwen met onze klanten.Je beheert zelfstandig dossiers van klanten. Hierbij onderhandel je met de maatschappijen over de beste oplossing voor onze klant. Je hebt hierbij telefonisch en per mail contact met de verschillende partijen.Je werkt samen met jouw collega’s om een dossier tot een goed einde te brengen en deelt kennis en ervaringJe verzorgt mee het telefonisch onthaal en je bent verantwoordelijke voor allerhande administratieve taken zoals het opmaken van offertes, polissen en bijvoegsels, alsook de verwerking hiervan in ons informaticasysteem.
OfficeBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Bree
Ben jij een administratieve duizendpoot? Zou jij graag werken in een bouwbedrijf? Heb je toevallig kennis van betonvloeren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze klant, gelegen in Bree en gespecialiseerd in het leggen van betonvloeren, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende / rechterhand van de zaakvoerder.
Je zal instaan voor het ondersteunen en ontlasten van de zaakvoerder in volgende zaken:
Ondersteuning calculatiedienstOndersteuning aankoopdienstMeedenken over de bedrijfsprocessenCommuniceren met arbeiders & ploegbazenMaken en opvolgen van planning voor het plaatsen van de vloeren
Kortom, een heel gevarieerde & boeiende functie binnen een groot bouwbedrijf!
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Houthalen-Helchteren, België
Op ons kantoor in Houthalen zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met technische kennis van vrachtwagenonderdelen.
Je taken:
Je staat in voor een correcte afhandeling van de verwerking van de orders t.e.m facturatieJe zorgt voor een vlotte doorloop van het after-sales serviceJe bied ondersteuning aan de garage afdeling, bestelt ook tijdig de nodige onderdelen voor herstellingJe volgt de planning op van de garageJe zal klanten ontvangen, fiches aanmaken en het nodige doorgeven aan de garage....
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Borgloon, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Dilsen-Stokkem, België
Onze klant, gevestigd in Lanklaar, is al meer dan 40 jaar dé specialist in garagedeuraandrijvingen, schuif-
en draaihekaandrijvingen en toegangscontrole.
We zijn op zoek naar een administratief - boekhoudkundige bediende
Je verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken.Je werkt nauw samen met de financiële manager en zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele activiteiten vlot en correct verlopen.Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en afhandeling van inkomende facturen, voorbereiden en uitvoeren van betalingen, het boeken van de bankverrichtingen ende verwerking van de lonen in de boekhouding.Je kijkt regelmatig de balansrekeningen na en bereidt de maandelijkse en jaarlijkse afsluitmomenten voor.Er wordt op jou gerekend voor BTW aangiftes, instrastat en recupel rapporteringen etc.Je staat ook in voor de payrollvoorbereiding in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je zorgt daarbij voor de correcte registratie van de HR-administratie en vormt een eerste aanspreekpunt voor de werknemers m.b.t. tot HR-gerelateerde vragen (sociale wetgeving, loon, e.a.)Daarnaast verzorg je het algemeen administratief beheer (documenten, archivering, telefoon, e-mail) en beantwoord je vragen van klanten en leveranciers mbt facturen en betalingen.Je rapporteert aan de financieel manager en jullie vormen samen het finance team.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in chemische reiniging en poederlakken van o.a. aluminium maatwerk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als deeltijds administratief bediende bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers;Je voert algemene administratieve taken uit;Je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking;Je maakt offertes op en volgt deze op;Je volgt de marketing op via de website.
OfficeMetaalDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.