Jobs

Jobs

477 Jobs gevonden

Boekhoudkundig / administratief bediende NL/FR

Tienen, België

Voor een bedrijf in de automotive sector zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende NL/FR die ook een interesse heeft in algemene administratieve taken. Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboekenBetalingen opvolgen en transacties uitvoerenVoorbereidend werk voor de boekhouder uitvoerenSociale media beherenWebsite onderhoudenAgendabeheerOpmaken van offertesAdministratieve ondersteuning van de HR
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant gespecialiseerd in sanitair en centrale verwarming.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je helpt bij het maken van de planningen van de installateurs;Je plant herstellingen in en brengt de techniekers hiervan op de hoogte;Je staat in voor het plaatsen van bestellingen;Je contacteert de klanten met de nodige informatie;Je maakt facturen op;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Alken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief bediende voor onze klant in Alken. Onze klant is gespecialiseerd in HVAC.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de telefonie, mail en inkomende post;Je voert de betalingen correct uit;Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer (opvolgen van facturen, aanmaningen verzenden, etc.);Je voert de verkopen en onderhouden online in het systeem in;Je neemt deel aan besprekingen en rapporteert aan de zaakvoerder;Je ondersteunt waar nodig, onder andere bij de boekhouding.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Tongeren

Voor een klant in Tongeren, actief in de buitenschrijnwerkerij , zijn we op zoek naar een administratief bediende.Jouw takenpakket zal bestaan uit: Prijs vragen en bestellen van investeringen, machines, wagens e.d.Verzekeringen opvolgen en aangevenTelefoon opnemen en doorverbindenAdministratieve taken zoals post openen, brieven opsturen,…Facturen controleren a.d.h.v. ERP programma en bespreken met projectleidersDirectie ondersteunen met projecten, zoals verbouwingen kantoor e.d.Klanten bellen voor planning naservice…
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Tongeren, België

Onze klant te Tongeren behoort tot een internationaal bedrijf en staat al sinds 1990 garant als de partner in het auto-transport. Daarnaast bieden ze de klanten ook diensten aan als opslagcapaciteit voor voertuigen, carrosseriewerken en pre-delivery services.   Wegens een sterke groei zijn we op zoek naar een dynamische enthousiaste Administratief Bediende voor de afdeling Carrosserie   Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor administratie en wagens? Wil je een sleutelrol spelen in het ondersteunen van ons bedrijf? Dan is deze functie iets voor jou!   Functieomschrijving: Je staat mee in voor de opvolging en de planning van de herstellingen.Daarvoor volg je de voorraad op en bestel je de nodige onderdelen.Bij ontvangst van die onderdelen controleer je de levering.Daarnaast handel je de administratie rond de onderdelen af: facturen, creditnota's, retour foutief geleverde onderdelen, ...
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een bouwkundig laboratorium. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw toekomstig takenpakket als onthaalmedewerker / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en ontvangt hen aan de balie; Je ontvangt mensen die de stalen komen brengen; Je staat in voor telefonische oproepen; Je brengt de documenten voor de stalen in orde; Je typt rapporten met informatie uit voor aan de klant mee te geven. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Tongeren, België

De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment? Dat is waar jij als administratief bediende elke dag naar streeft! Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Voor een klant, gelegen te Tongeren en gespecialiseerd in bouwmaterialen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende voor een tijdelijke opdracht.    Als administratief bediende  heb je volgend takenpakket:  Technische helpdesk ter ondersteuning van het sales team;Uitwerken van offertes in nauw overleg met onze technische mensen;Order processing via ERP softwarepakket ‘Profit Online’ (Afas Software);Technische aankoop van goederen en diensten en opvolging van de bestellingen;Beheer en up-to-date houden van prijslijsten;Onderhouden en updaten van website, samen met de webshop;Algemene administratieve ondersteuning.
OfficeHoutVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief bediende

Diest, België

Voor onze Klant te Diest, gespecialiseerd in ruwbouw en afwerking, zijn we op zoek naar een Technisch administratief Bediende.  Een greep uit je takenpakket:    Je zal diverse administratieve bouwtechnische taken uitvoeren; Je bent betrokken tijdens het ontwerpproces en de uitvoering van projecten;Je werkt autonoom op projecten;Je staat in voor het aanvragen en organiseren van de nodige documenten; Je onderhoudt het contact met de werfleiders, calculators en andere betrokken partijen. administratief takenpakket (minimum): aangiftes RSZ en checkin@work, nutsvoorzieningen, EPB en EPC
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Bierbeek, België

Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Kan je goed Frans?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier: Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een bouwbedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel; Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: opleidingen, medische keuringen, huisvesting,...; Je bent de contactpersoon voor de vakbond, ziekenkas,...;Je beheert het wagenpark; Je staat in voor de controle van werfdossiers en werkt deze administratief af; Je staat in voor het beheer van de sociale media en marketing.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een internationaal productiebedrijf met het hoofdkantoor in Beringen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging en organisatie van ondersteunende taken tijdens de projectfasering; Opvolging van transporten van grondstoffen, onderdelen en gereedschappen. Dit van offerteaanvraag tot levering; Je staat in voor de follow-up met de productiefabrieken/leveranciers over de behoeften aan grondstoffen tijdens de projectfase en het opstarten van het project;Je volgt de globale projectbudgetten op; Opvolgen van PO-facturen gekoppeld aan verschillende projecten;Opvolgen en up-to-date houden van de databases; Algemene administratie met betrekking tot projectopvolging;Je neemt ook de telefoon op, ontvangt leveranciers,...Nummering van klantdocumenten en opstellen van rapporten;Beheer van opslag van monsters.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende

Genk, België

Voor onze klant gelegen te Genk die een full-service dienstverlener zijn in onderhoud en herstellingen van industriële aandrijvingen en pompen. Zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker. Ben jij technisch aangelegd en geen schrik om je handen wat vuil te maken? Dan is dit misschien wel de geschikte job voor jou.    Hoe ziet je dag er uit? Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als collega's bij vragen en problemen;Je zal instaan voor de nodige voorbereidingen om vervolgens deze ter plaatse uit te voeren;Je beheert je eigen agenda;Je plaatst nieuwe frequentiesturingen en zorgt voor goede aansluitingen;Je staat in voor het opsporen en oplossen van fouten bij begaande sturingen;Je maakt offertes & servicerapporten op;Je staat in voor kleinschalige projecten van A tot Z;Je bent de geschikte kandidaat die op zoek is naar een job met veel variatie en die wat flexibiliteit vraagt.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende HSE

Genk

Onze klant in Genk is dringend op zoek naar een administratief bediende.   Je takenpakket bestaat uit: Uitvoeren van diverse administratieve, organisatorische en communicatieve taken;Toezien op de naleving van voorschriften en procedures op het gebied van het veiligheidsbeleid;Het ondersteunen van de HSE-afdelig door het dagelijks opvolgen van rapporteringen;Het verlenen van ondersteuning aan de werknemers;Het opstellen van maandrapporten;Het opvolgen van de lijst met veiligheidsintroducties.
OfficeHoutVoltijdsTijdelijk

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van vloeibare eiproducten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Het ingeven van orders in het systeem; Het beantwoorden van telefoons; Het opmaken van een planning voor transport; Het maken van analyses aan de hand van rapporten; Het opmaken van facturen en offertes.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in interieurinrichting voor business klanten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je verwelkomt bezoekers en klanten aan het onthaal;Je vult data aan of past deze aan in het ERP-systeem;Je verzorgt transportaanvragen van leveringen en retouren;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;Je volgt de aanbestedingen van A tot Z op bij steden en gemeentes;Je ondersteunt andere afdelingen zoals onder andere internal sales, logistics indien nodig.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief