Jobs

Jobs

136 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Junior dossierbeheerder

Leuven, België

Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?   Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.   Je nieuwe job in ‘t kort   Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

(Junior) Dossierbeheerder

Leuven, België

Een krak in boekhouding en cijfers?Zin in afwisseling?Beschik je over een rijbewijs B?Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je staat in voor de facturatie.Het inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen.Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftes.De voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingen.Verder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen.... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Bertem, België

Zet jij de puntjes op de 'i'? Al een eerste ervaring opgedaan? Vertrouwd met verzekeringen?   Dan ben jij de persoon die we zoeken! Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden: Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Al een eerste ervaring opgedaan als dossierbeheerder?Zin om jezelf te blijven ontwikkelen?En om zoek naar een job waarbij je zelfstandig kan werken? Dit boekhoudkantoor in Rotselaar is op zoek naar een dossierbeheerder om volgende taken te volbrengen:  Je verwerkt zelfstandig de boekhouding van een heel breed klantenbestand. De verwerking van digitale cijfers van je klanten (KMO's); boeken van aankoop- en verkoopfacturen, financiële documenten,...Je zorgt voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. Je draagt bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij iedereen elkaar aanmoedigt om zo samen de doelen te bereiken. Als dossierbeheerder volg je ook de bijhorende administratieve processen op. Je optimaliseert de digitale processen. Je werkt in moderne digitale tools zoals ClearFacts. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder (thuiswerk mogelijk)

Keerbergen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor regio Keerbergen 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit als Junior Accountant? Aan- en verkoopfacturen en de financiële verrichtingen inboekenBTW-aangiftes voorbereidenJe helpt en assisteert je collega's bij de tussentijdse- en jaarafsluitingenContact met klanten onderhouden en advies verlenen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies? Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent? Heb jij een passie voor boekhouding?   Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Finance

Tienen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.     Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.    Wat zijn je taken als accountant? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior Dossierbeheerder!   📍Waar kom je terecht? Bij een accountancykantoorHeist-op-den-Berg   📈 Als Dossierbeheer, sta jij in voor: Je draagt de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken t.e.m. afsluiting van het boekjaar.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die tot jouw klantenportefeuille behoren, kortom hun financiële rechterhand.Je kan uiteraard steeds rekenen op jouw collega’s voor overleg.Uiteraard werk je in een volledig gedigitaliseerde omgeving en wil je dit mee verder ondersteunen.  
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Senior dossierbeheerder

Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België

Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.   Als senior accountant heb je volgend takenpakket: Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder

Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België

Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.   Als senior accountant heb je volgend takenpakket: Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder verzekeringen

Linter, België

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Linter. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder

Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België

Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder. Als junior accountant heb je volgend takenpakket: Aan- en verkoopfacturen verwerkenFinanciële boekingen zoals kas- en bankafschriftenVoorbereidingen voor de btw-aangiftes treffenVoorbereiden van de afsluitingen en eindejaarsverrichtingenVragen van klanten beantwoordenNa een inwerkperiode ga je een eigen klantenportefeuille beheren
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief