Dossierbeheerder
Leuven, België
Onze klant in Leuven, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een dossierbeheerder:
Als dossierbeheerder sta je in voor de opvolging van de klanten.Je verwerkt hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes, ...Je kan zelfstandig dossier behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder
Leuven, België
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?
Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.
Je nieuwe job in ‘t kort
Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?
Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?
Zin in telewerk en glijdende uren?
Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.
Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
(Junior) Dossierbeheerder
Leuven, België
Een krak in boekhouding en cijfers?
Zin in afwisseling?
Beschik je over een rijbewijs B?
Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven.
Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je staat in voor de facturatieHet inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftesDe voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingenVerder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?
Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen?
Onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.
Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Boekhouder
Ekeren, Antwerpen
Voor een klant een Boekhoudingskantoor gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten.Je boekt alle boekhoudstukken in. Je doet de voorbereiding van de BTW-aangifte.Je assisteert bij het opstellen van jaarrekeningen en voorbereiden van fiscale aangiften.Je gaat op klantenbezoek en overloopt de cijfers met je klant. Inboeken van alle boekhoudstukken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bertem, België
Zet jij de puntjes op de 'i'?
Al een eerste ervaring opgedaan?
Vertrouwd met verzekeringen?
Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Al een eerste ervaring opgedaan als dossierbeheerder?Zin om jezelf te blijven ontwikkelen?En om zoek naar een job waarbij je zelfstandig kan werken?
Dit boekhoudkantoor in Rotselaar is op zoek naar een dossierbeheerder om volgende taken te volbrengen:
Je verwerkt zelfstandig de boekhouding van een heel breed klantenbestand. De verwerking van digitale cijfers van je klanten (KMO's); boeken van aankoop- en verkoopfacturen, financiële documenten,...Je zorgt voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. Je draagt bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij iedereen elkaar aanmoedigt om zo samen de doelen te bereiken. Als dossierbeheerder volg je ook de bijhorende administratieve processen op. Je optimaliseert de digitale processen. Je werkt in moderne digitale tools zoals ClearFacts.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen:
Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder (thuiswerk mogelijk)
Keerbergen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor regio Keerbergen
🗒️Hoe ziet jouw dag eruit als Junior Accountant?
Aan- en verkoopfacturen en de financiële verrichtingen inboekenBTW-aangiftes voorbereidenJe helpt en assisteert je collega's bij de tussentijdse- en jaarafsluitingenContact met klanten onderhouden en advies verlenen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Keerbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit:
In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Tielt, Tielt-Winge, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?
Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?
Heb jij een passie voor boekhouding?
Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Wat zijn jouw taken?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office Manager
Zaventem, België
Ben jij iemand die hospitality hoog in het vaandel heeft staan en weet hoe je een professionele en verzorgde uitstraling neerzet? Heb je daarnaast oog voor detail en ben je leergierig, discreet en punctueel? Dan hebben wij een kans voor jou!
Je zult als back-up receptionist verantwoordelijk zijn voor een warm onthaal en eerste indruk van ons bedrijf. Maar er is meer: deze rol biedt ook kansen binnen HR en marketing, met groeimogelijkheden op het gebied van personeelsadministratie en vertegenwoordiging.
HR
Wij zoeken iemand die het rekruteringsproces en de personeelsadministratie kan beheren en opvolgen. Zie jij jezelf een bijdrage leveren aan functioneringsgesprekken, coachings, het organiseren van personeelsactiviteiten of welzijnsprogramma’s? Dan biedt deze functie alle ruimte om daarin door te groeien.
Marketing & Vertegenwoordiging
Als je ervaring hebt met sociale media en vooral met LinkedIn, kun je bij ons aan de slag om de zichtbaarheid van ons bedrijf te versterken. Daarnaast zoeken wij iemand die in staat is om potentiële klanten te vinden in sectoren zoals advocatenkantoren, administratiekantoren, en consultancybedrijven.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Tienen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder - Finance
Tienen, België
Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Onze klant in Tienen, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een medior/senior dossierbeheerder.Je takenpakket als medior/senior dossierbeheerder bestaat o.a. uit:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenOpstellen tussentijdse resultaten en jaarafsluitingenJe bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesBehandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenJe geeft advies op maat en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten bij al hun vragen over hun financieel dossier...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - FINANCE
Bekkevoort, België
Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Voor onze klant in Bekkevoort, een accountantskantoor zijn we op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Je takenpakket bestaat uit:
Je beheert zelfstandig een aantal dossiersJe verwerkt de kas- en bankafschriften Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je assisteert je collega's bij de btw-aangiftesJe ondersteund je collega's met het opstellen van balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Dossierbeheerder
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Senior Dossierbeheerder!
📍Waar kom je terecht?
Bij een accountancykantoorHeist-op-den-Berg
📈 Als Dossierbeheer, sta jij in voor:
Je draagt de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken t.e.m. afsluiting van het boekjaar.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die tot jouw klantenportefeuille behoren, kortom hun financiële rechterhand.Je kan uiteraard steeds rekenen op jouw collega’s voor overleg.Uiteraard werk je in een volledig gedigitaliseerde omgeving en wil je dit mee verder ondersteunen.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.