Jobs

Jobs

576 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende- verantwoordelijke calculatie bouw

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn? Regio GeelSpecialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, renovatie, restauratie, geothermie, aanbestedingen Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe renovatie opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bouwdossierNadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Tessenderlo, België

Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en hou je van een dynamische werkomgeving? Voor onze klant te Tessenderlo, een producent van batterijen, zoeken we voor een tijdelijke functie met optie vast, een magazijnbediende om het logistieke team te versterken.   Je bent verantwoordelijk voor een vlotte werking van het magazijn en ondersteun je verschillende logistieke processen. Beheer en controle van magazijnvoorraden.Werken met Microsoft Office 365 en het SAP-softwareprogramma.Ondersteuning in de personeelsplanning en aansturing van magazijnpersoneel.Coderen, controleren, klasseren en archiveren van import- en exportdocumenten.Zorgen voor een efficiënte bevoorrading van de productielijnen.Onthaal en begeleiding van truckchauffeurs tijdens het leveringsproces.Onderhouden van contacten met transportfirma’s.Beheer van e-mailverkeer en containeradministratie.Verzorgen van internationale en intercontinentale verzendingen.Actieve communicatie met alle afdelingen om logistieke processen soepel te laten verlopen.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief/logistiek Bediende

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor: Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetaalVoltijdsVast contract

Logistiek bediende

Lier, België

Voor een bedrijf in Lier, gespecialiseerd in de events sector zijn wij op zoek naar een logistiek bediende-manager:   Als logistiek bediende-manager, sta je in voor: Je neemt de telefoon en het onthaal voor jouw rekening Uitwerken van Event/Project voorstellen Opstellen van offertes/bevestigen afleveringsnota’s Opmaken van pakbonnen(goederen die nodig zijn klaarzetten/inhuren) Opvolgen en uitvoeren van verhuur materiaal Afleveren van kleine goederen/bestellingenOpmaken van facturen en opvolgen van betalingen Je zal af en toe instaan voor magazijnwerk
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in koppeling onderdelen voor vrachtwagens. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als logistiek medewerker / logistiek bediende bestaat uit: Plannen en organiseren van transporten nationaal, export en OEM;Plannen en organiseren van retours bij leveranciers en klanten;Creëren van verzenddocumenten voor transporten nationaal, export en OEM;Colli’s identificeren en voorzien van de verzenddocumenten;Ontvangen chauffeurs en afhandelen van onze en hun documenten;Je staat in voor het archiveren, opvolgen en bestellen van leeggoed;Je ontvangt bezoekers en verwijst ze door.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Antwerpen, België

Voor een logistiek bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende.    Je komt terecht in een bedrijf dat instaat voor een logistieke dienstverlening door heel Europa. Hiernaast bieden ze ook magazijnactiviteiten aan.    In deze functie zal je instaan voor het assisteren van de transportplanners met allerlei administratieve zaken.   Je zal o.a. instaan voor: Orders aanmakenRitten opvolgenDossiers opvolgen & aanmakenOpvolgen van geboekt transportPrijzen bespreken Het takenpakket zal op termijn uitgebreider worden (vloten boeken, verkoop,...).
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Gent, België

Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat. Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!   Dit zijn je werktaken 🔨 Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.  
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Logistiek bediende

temse

In Temse zijn wij op zoek naar eenJunior transportplanner Als Junior Transportplanner draag je bij aan de correcte en tijdige leveringen van onze producten bij de klanten.Je bent de spil tussen onze chauffeurs en de klanten.Je organiseert het transport en houdt vinger aan de pols bij het volledige proces: van het laden en transporteren tot het afleveren van de goederen. Je onderhoudt een goed en persoonlijk contact met onze chauffeursJe bent verantwoordelijk voor het inplannen van de transportenJe stuurt op een snelle en efficiënte manier bij waar nodigJe zorgt voor een correcte administratieve opvolging op de afdeling   Belangrijk! De functie wordt uitgevoerd in een dagregime (9u30-18u) en late shift (13u30 - 22u), week om week. Je moet iedere maand één keer op zaterdag werken.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Kortemark, België

Jouw focus ligt op het maken, wijzigen en (bij) sturen van de logistieke planning, je volgt het transport nauwkeurig op.Je zorgt ervoor dat de chauffeurs over de juiste transportdocumenten beschikken.Export (opmaak douanedocumenten).Je stuurt een team aan van 2 logistiek bedienden, 4 magazijniers en 2 heftruckchauffeurs.Je rapporteert aan de Operations Manager en je bent verantwoordelijk voor de volledige organisatie en coördinatie van de logistieke flow.Je staat in direct contact met de klanten en chauffeurs omtrent vragen over planning of levering, en helpt hen verder bij problemen of klachten.Je ziet erop toe dat er voldaan wordt aan de kwaliteitseisen en hygiëneregels.    
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende / customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een transportbedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als logistiek bediende / customer service medewerker bestaat uit: Je ondersteunt de chauffeurs; Indien chauffeurs vragen hebben over de routeplanning, technische problemen of logistieke kwesties help je deze verder; Je helpt klanten verder die vragen hebben over hun levering, planning...; Je zorgt voor een soepele en efficiënte werking; Je denkt actief mee aan procesverbeteringen; Diverse administratieve taken. 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende dispatcher

Gent, België

Je denkt enkel in oplossingen en bent organisatorisch sterk? Een enthousiast, gedreven bedrijf in Gent is op zoek naar een bevrachter.   Jouw verantwoordelijkheden als transportplanner: 🚛Organisatie van internationaal wegtransport in Europa en reservering bij onderaannemers🚛Opstellen en uitbrengen van offertes.🚛Administratieve verwerking van het charter.🚛Prijsonderhandelingen.🚛Het invoeren van gemaakte kosten en opbrengsten in het TMS-programma of in een dossier.  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Grimbergen

Wat zal jij doen? U bent verantwoordelijke voor het volledige orderproces.U verwerkt en organiseert dagelijks de administratie rond de ontvangst en verzending van ADR-goederen.U staat in voor de planning en organisatie van de transportactiviteiten. Dit zowel over land, als over zee.U beheert de stock van de producten en de verpakkingen en houdt zo een nauwkeurige, maandelijkse inventarisatie bij.U beantwoordt inkomende oproepen van klanten en leveranciers en verwerkt deze zo efficiënt mogelijk.U bent mee verantwoordelijk voor het ontvangen en verder helpen van de externe chauffeurs aan het loket.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Lanaken, België

Ben je gebeten door logistieke processen en wil je de opvolging van containers van A tot Z mee uitbreiden en organiseren? Lees dan zeker verder! Voor een transportbedrijf te Lanaken zijn we op zoek naar een administratief/logistiek bediende. Job inhoud: Je stelt import- en export-dossiers op;Je zorgt voor een correcte verwerking van de orders;Je bent het aanspreekpunt voor vragen van klanten en operationele medewerkers;Je komt in contact met verschillende stakeholders: chauffeurs, douane, sales, IT, etc.Het schrikt je niet af om administratieve ondersteuning te bieden bij interne douane partner.
OfficeTransportVoltijdsVast contract

Logistiek bediende regio Tielt

Tielt

Voor een succesvolle groothandel regio Tielt, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op het Warehouse.    Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet als logistiek bediende? Werk je mee aan een optimale stroom zowel van inkomende als uitgaande goederen Je communiceert met klanten, chauffeurs en transporteurs over leveringen en afhalingenJe ondersteunt en optimaliseert het WMS systeemJe beantwoordt vragen van orderpickers, aanvullers, ...Je draagt proactief bij tot de goede werking van het volledige logistieke procesIn team kun je vlot samenwerken om zo een vlotte werking met het magazijn te garanderenIncidenteel help je mee op de werkvloer, indien nodig.
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Aalst, België

Voor onze klant te 9300 Aalst zijn we op zoek naar een gemotiveerde logistiek bediende Taken: Beantwoorden van e-mails en telefoons en het klantvriendelijk verder helpen van onze klanten.Volgen van zendingen en dossiers en zorgen dat alle documenten nauwkeurig in orde zijn.Ontvangen van chauffeurs en coördineren van inkomende en uitgaande goederen aan het loket.Bijdragen aan klantrelaties en zorgen voor een vlotte en correcte dienstverlening.  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Maasmechelen, België

Ben jij klaar om jouw carrière een boost te geven binnen de dynamische wereld van doe-het-zelfzaken? Wij zijn op zoek naar een gedreven logistiek bediende voor een bedrijf in Maasmechelen die van aanpakken weet! Je taken als logistiek coördinator bestaan uit: Je organiseert en coördineert transportopdrachten door deze te ontvangen van klanten en effectief samen te stellen. Hierbij houd je rekening met verschillende factoren zoals maximumgewichten en volumes;Je plant efficiënt de routes voor chauffeurs gebaseerd op opdrachten afkomstig van collega’s en klanten, en regelt aanvullend extern transport wanneer dit noodzakelijk is;Je neemt de leiding over de transportplanning, waarbij je zorgt dat alle noodzakelijke informatie tijdig en correct verwerkt wordt;Je communiceert orders op diverse manieren, hetzij mondeling, schriftelijk of elektronisch, en garandeert de nauwkeurige uitvoering ervan;Je onderhoudt een vloeiende communicatie met klanten, aannemers en collega’s om ervoor te zorgen dat operaties soepel verlopen;Je garandeert de beschikbaarheid van bestellingen voor verzending, zowel bij leveranciers als op ons eigen depot, om een efficiënt ladingproces te waarborgen;Je verzorgt nauwkeurig de afrekening van bepaalde leveringen, waarbij je zorgt voor een correcte en transparante verwerking.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief