Jobs

Jobs

305 Jobs gevonden
Dringend

Import Medewerker Gent

Gent, België

Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker. Je takenpakket: Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Customer Service Officer

Hasselt, België

Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include: You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker naverkoop

Leuven, België

Sta je graag in voor een excellente afterservice?Kennis van auto's?Administratief sterk? Voor een garage gelegen te Leuven zijn we op zoek naar een medewerker voor de dienst naverkoop. Je krijgt een flexibel en uitgebreid takenpakket: Opvolgen van werkorders van aanmaak tot afsluitVoorbereidend werk zodat de techniekers vlot kunnen werken.Ondersteunen bij troubleshooting en diagnoses.Administratief werk met betrekking tot waarborg.Indien nodig bij drukte: Technische werkzaamheden aan wagens, vervangen van remmen, banden.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Zele, België

Beschik je over kennis van autowisselstukken? Spreek je vloeiend Nederlands en Frans? Heb je interesse in een commerciële functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een commercieel medewerker voor de binnendienst. Het betreft een logistiek bedrijf met een groot magazijn voor auto-onderdelen.   Als commercieel medewerker binnendienst zal jouw takenpakket er als volgt uitzien: Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten, waaronder garages en concessies.Verkoop van originele auto-onderdelen aan zowel bestaande als nieuwe klanten.Klanten te woord staan via telefoon en e-mail.☎️Controleren van de beschikbaarheid van onderdelen.Opstellen van offertes voor klanten.Ondersteunen van klantenateliers en magazijnen met technisch advies. Werken tijdens reguliere daguren in een 39-urige werkweek.🕙   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Zele, België

Heb jij een goede kennis Nederlands, Frans en Engels? Ben je op zoek naar een commerciële functie? Is de afstand naar Zele haalbaar? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Dit bedrijf produceert metaalconstructies voor openbare ruimtes, zoals banken en overkappingen.   Je takenpakket als commercieel medewerker zal bestaan uit: Het behalen van verkoopdoelstellingen.Het bewaken van de efficiëntie van het verkoopproces.Het analyseren van klantbehoeften.Het selecteren van projecten.Het berekenen van kostprijzen.Telefonisch contact onderhouden met klanten.Het opvolgen van offertes. Deze functie wordt uitgeoefend tijdens reguliere kantooruren.🕙   Interesse? Scrol dan snel verder voor meer info en stuur jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be 📧
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Lokeren, België

Opzoek naar een nieuwe uitdaging?Dan is deze uitdaging iets voor jou! Wij zijn opzoek naar een  Internal sales engineer. Heeft u ervaring in een sales georiënteerde job en heb je een passie  voor techniek?Beschik je over goede communicatieve en commerciële skills?Ben je stressbestendig, nauwkeurig en enthousiast? Kan je je goed uitdrukken in het Frans, Nederlands en Engels? 4 maal Ja? BINGO! Dan is dit de ideale job voor jou! 
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Hamme, België

Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans? Ben jij communicatief? Heb je ervaring in een customer service functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker. Het bedrijf beschikt over een webshop.   Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien: Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten. Je zal hierbij werken in daguren. Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Support Medewerker

Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele, actief in apotheeksoftware, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.   Taken:je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van de klanten. De vragen zijn technisch van aard en hebben te maken met software(problemen)je beheert de klantenrelatie telefonisch en via e-mail en lost de vragen vanop afstand opje luistert naar de vraag en interpreteert deze. Je volgt met de klant op tot de oplossing voldoende is voor de gebruikerje weet van aanpakken en probeert je continu bij te werken als het over technische nieuwigheden gaat.je wil de diensten van ons bedrijf voortdurend verbeteren. Je handelt alle interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker regio Gent

Desteldonk, Gent, België

Hou je van een open cultuur, korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit? Dan ben jij misschien wel dé collega, die we zoeken om ons dynamisch team te versterken. Om ons customer service team op het hoofdkantoor te Gent-Zeehaven te versterken zoeken wij een enthousiaste: Medewerker Customer Service Hoe ziet je dag eruit? Je takenpakket? Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;Je registreert nauwgezet alle orders en manipulaties in het softwarepakket en je volgt het verloop van de stock administratief op;Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;Je bereidt de facturatie voor;Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoldingsVoltijdsVast contract

Customer Service medewerker

Desteldonk, Gent, België

Voor onze klant te Desteldonk zoeken wij een Customer Service medewerker Export! Hoe ziet je dag eruit? Greep uit je takenpakket:  Aanspreekpunt voor de klanten uit de regio en hun vragen beantwoordenOpnemen van bestellingenOpmaken van pro forma facturenVoorbereiden en afhandelen van de transport.Administratie van de export vlot laten verlopen - documenten opvragenPlanning opmaken voor de bestaande klantenOpvolging bij de productieafdeling
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Desteldonk, Gent, België

Voor een bedrijf regio Desteldonk zijn wij op zoek naar een Customer service medewerker:​​​​Binnen het sales team ben je de logistieke contactpersoon voor een groep klanten en sta je in voor het inplannen en opvolgen van de uitleveringen aan die klanten. Je beheert de openstaande contracten en registreert met nauwkeurigheid en stiptheid de bestellingen van de klanten in ons SAP systeem.Daarbij controleer je de conformiteit met het verkooporder en bespreek je elke afwijking met de verantwoordelijke Sales Manager.Je houdt rekening met kredietlimieten en voorafbetalingen.Je maakt de klant-specifieke documenten op die de lading begeleiden en waakt over de specifieke logistieke eisen van de klant.In samenwerking met de Productieplanning en Transportafdeling, zorg je voor een optimale planning van de uitleveringen en van productie capaciteit.Je volgt de lading en levering op en behandelt logistieke problemen en klachten hiermee gelinkt.  
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken: Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Labo Customer Service Medewerker

Merelbeke, België

Voor onze klant, een laboratorium 🧪🔬🥼 te 📍 Merelbeke, zoeken we een customer service medewerker. Het labo is actief in verschillende domeinen (milieu, food, asbest, non-food).   Jij als customer service medewerker zal instaan voor volgend takenpakket: Jij bent de schakel tussen de klant en het labo en zorgt voor een correcte begeleiding van de klant doorheen het proces;De offerte-aanvraag komt binnen, jij gaat een zo goed mogelijk voorstel uitwerken op maat van de klant;Je maakt afspraken met het labo en de klant omtrent de duurtijd van de analyses en zorgt voor een goede customer journey;Opvolgen van klanttevredenheid en het verzorgen van een goede dienst-na-verkoop, dit met oog op een lange-termijn-relatie met de klant.De functie binnen customer service ook more than a job: we delen niet droogweg analyseresultaten mee, maar adviseren onze klanten op basis van deze resultaten.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Sint-Denijs-Westrem, Gent, België

Voor onze klant, een gekende speler binnen de IT en telecom en energie, gelegen 📍 in Sint-Denijs-Westrem, zoeken we een Customer Service Medewerker.   Jouw uitdagende takenpakket als Customer Service Medewerker: Je bent de schakel tussen de klanten (professioneel alsook particulieren) van de verschillende winkels.Je informeert hen over lopende promoties binnen telecom, energie, IT,..Het beantwoorden van technische vragen of dit dispatchen naar de technische dienst.Sales opportuniteiten ga je niet uit de weg, deze detecteer je en sluit je af volgens de behoeften van de klant.Binnengekomen leads ga je opbellen en proberen overtuigen dankzij jouw warme stem en goede argumenten.Correct registeren van alle info en telefonische contacten / orders.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Antwerpen, België

Voor een vestiging in Antwerpen zijn we op zoek naar een enthousiaste Client Consultant die ons team komt versterken. Na een uitgebreide interne opleiding over onze werking, klanten en activiteiten, ben jij verantwoordelijk voor de commerciële binnendienst binnen de regio Antwerpen.   Wat ga je doen? Samen met je collega's vorm je een hecht team dat nauw samenwerkt om de hoogste kwaliteit in klantenservice te waarborgen.Je behandelt prijsaanvragen, stelt offertes op en volgt deze nauwgezet op.Je beheert de betalingsopvolging, houdt het CRM-systeem up-to-date en biedt administratieve ondersteuning aan de Accountmanagers.Je voorziet onze klanten van eenvoudig technisch advies en pakt mogelijke sales-gerelateerde klachten adequaat aan.Naast het behouden en uitbouwen van bestaande klantenrelaties, ga je actief op zoek naar nieuwe potentiële klanten.Je rapporteert rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio.Daarnaast ondersteun je bij de weegbrug, waar je de inkomende en uitgaande vrachtwagens weegt en de administratieve afhandeling verzorgt.  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Edegem, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een technisch commercieel binnendienstmedewerker. Je vormt de schakel tussen de verschillende betrokken afdelingen waaronder aankoop, planning, engineering, productie, finance, logistiek,...Je verwerkt en beheert inkomende bestellingen, maakt hiervoor offertes op, lost problemen op met uitvoering en bij levering,...  
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Mechelen, België

Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken: Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch - Commercieel Medewerker Binnendienst

Mechelen, België

WIj zijn opzoek naar een Technisch-Commercieel Medewerker Binnendienst specifiek voor een handelsonderneming in schoonheidsinstituten en pedicurepraktijken. Je wordt onderdeel van een professioneel team dat zich richt op de dienst-na-verkoop van apparatuur. Jou taken: Nauw samenwerken met collega’s van de binnendienst en buitendienst.Beantwoorden van technische vragen van klanten via telefoon en aan de balie.Opstellen van interne en externe werkorders.Voorbereiden van werkorders en leveringen voor technici op de baan.Communicatie met klanten omtrent onderhoud en reparaties.Bestellen en ontvangen van onderdelen.Behandelen van technische vragen en garantiegevallen met leveranciers.Indien nodig, onderhoud en herstellingen uitvoeren als backuptaak.Assisteren in de showroom bij de verkoop van nieuwe apparatuur.  
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief