Jobs

Jobs

426 Jobs gevonden
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende advocatenkantoor

Sint-Martens-Latem, België

Voor een advocatenkantoor in Sint-Martens Latem zijn wij op zoek naar een polyvalent administratief bediende.Jouw uitdaging is een ondersteuning bieden aan de zaakvoerder en de klanten.Met andere woorden:  Onthaal: klaarleggen van dossiers, ontvangen van klanten in het kantoor, aannemen van telefoons zodat het kantoor een professionele uitstraling heeft.Agendabeheer: opvolgen van de agenda van de zaakvoerder en de bijhorende kantoorplanning.Klassement en archief: klasseren van lopende dossiers en archiveren van afgewerkte dossiers zodat dossiers vlot raadpleegbaar zijn.Bibliotheek: instaan voor de organisatie van de bibliotheek (nieuwe werken labelen en plaatsen, aanvullen van de inventaris, werken klasseren, klasseren van de digitale rechtspraak) zodat werken voor de medewerkers van het kantoor vlot raadpleegbaar zijn. Database: up to date houden van de database zodat gegevens steeds raadpleegbaar zijn.Postverwerking en voorbereiding: verwerking van de inkomende en uitgaande post.De facturatie- en betalingsgegevens up-to-date houden.Organiseren en opvolgen van de CRM en uitvoeren en opvolgen van prospectiemailings naar potentiële klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal. Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade. Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken 
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Merelbeke, België

Voor een technisch bedrijf in Merelbeke, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.Als administratief bediende ondersteun je de algemene administratie zoals boekhouding, aankoop en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van facturen. Daarnaast koop je standaard artikelen aan, controleer je de aankoopfacturen en registreer je de stock artikelen. Ook de nacalculatie van een project of installatie kan tot je takenpakket behoren. Je deinst niet terug om telefonische oproepen door te schakelen of bezoekers te onthalen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket  Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning  Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Ga je op zoek naar een boeiende en uitdagende functie als administratief bediende ?   Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, kijken we uit naar een administratief bediende. Je uitdaging bestaat uit volgende administratieve taken: Orders verwerken en de facturatie hiervan opmaken. Alles systematisch opvolgen in het ERP-pakket.Boekhoudkundige administratie: opvolgen betalingen, voorbereiden van betalingen, samenwerken met de boekhouder, ...Voorbereidende personeelsadministratie Opmaken van subsidiedossiersNauw samenwerken met het back-office team, de monteurs en de sales afdeling
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent

Gent, België

Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!   Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende: Bestelbonnen opmaken, dit in samenwerking met onze technisch magazijnier;Leveringstermijnen opvolgen;Facturatie controleren en corrigeren waar nodig;Personeelsplanning opmaken;Personeelsuren van de arbeiders registreren en opvolgen;Actielijsten digitaal bijwerken;Andere administratieve taken.  
InterimHoldingsVoltijdsVast contract

Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent

Gent, België

Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!   Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende: Alle administratie en behandeling van vrachtwagens en containersOpsturen van stalen met sneldienstTelefoon en mail verkeer beantwoordenOndersteuning van de veiligheid op administratief vlakDienst planning bijstaan voor ordersOpmaken werkinstructiesCommunicatie onderhouden met de medewerkers in de fabriekNieuwe projecten mee opstartenAfwezigheid collega’s overnemen waar mogelijk
InterimHoldingsVoltijdsVast contract

Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent

Gent, België

Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!   Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende: Ondersteunen bij het ingeven en opvolgen van verzekeringsdossiers;Contact onderhouden met verzekeraars, klanten en interne afdelingen;Documenten voorbereiden, controleren en archiveren in kader van schadegevallen;Up-to-date houden van de verzekeringspolissen van onze voertuigen;Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringsclaims en -processen;Invoeren en bijhouden van gegevens in onze systemen;Bijdragen aan het optimaliseren van administratieve procedures.  
InterimHoldingsVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor onze klant, een gekend en stabiel technisch bedrijf, zoeken we een administratief bediende voor de vestiging in Kruishoutem.   Dit is jouw leuke takenpakket als administratief bediende Het bieden van ondersteuning in de afdeling; het verzamelen van informatie van de toekomstige projecten.Je helpt mee onze planning in goede banen te leiden.Je communiceert met de verschillende afdelingen en dochterbedrijven van de groep omtrent de toekomstige en lopende projecten.Je ondersteunt de afdeling in verschillende administratieve en organisatorische taken, zowel op vlak van onze kernactiviteiten als onze faciliteiten.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem, actief in bouwsector zijn we op zoek naar een administratief bediende 4/5e:    Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! Telefonisch onthaalBeheer mailboxControle aankoopfacturenFacturatieCheck-in@Work  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Wetteren, België

Voor een garage in Wetteren zijn we op zoek naar een service advisor. Ben jij een administratieve duizendpoot? Heb je ervaring in de automobielsector en een basis aan technische kennis? Schrikt klantencontact jou niet af? Dan kan dit dé job voor jou zijn!   Het takenpakket: Onthaal van klantenTelefonisch contact met klantenAfspraken inplannenTechnisch advies verschaffenWerkorders voorbereiden/verwerken
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zulte, België

Voor onze klant in de transportsector zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en veelzijdige Administratief Bediende om ons team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken en speel je een cruciale rol in de ondersteuning van onze operationele activiteiten.   Als Administratief Bediende zal je verantwoordelijk zijn voor: Het verzorgen van facturatie en het verwerken van transportdocumenten.Aanwerving van nieuw personeel.Het organiseren en voorzien van opleidingen voor chauffeurs.Het afhandelen van telefonie.  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zulte, België

Voor een familiebedrijf te Zulte zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Hoe zal je job er uit zien als administratief bediende ?   Opmaken leveringsbonnen & facturen, leveranciers en bezoekers ontvangen, telefonisch contact, klantenservice en klachtbehandeling, planning chauffeurs opmakenHelpen in de winkel. Ontvangen & terug geven van was, strijk en nieuwkuis.Bijspringen voor het inpakken van linnen & donsdekens.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende garage

Wortegem-Petegem, België

Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:   Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende | regio Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.   Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket: Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Het plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Waregem, België

Voor onze klant te Waregem, zijn we op zoek naar een Administratief bediende met focus op aankoop:     Je beheert het volledige proces van bestellingen: van het plaatsen en controleren van orderbevestigingen tot het verwerken van leveringsbons en het controleren van facturenJe werkt intern samen met verkoop, uitvoering en magazijn, en fungeert extern als contactpersoon voor leveranciersJe rapporteert aan de verantwoordelijkenJe optimaliseert kosten en draagt bij aan efficiëntieverbeteringenJe biedt administratieve ondersteuning waar nodig  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief