Jobs

Jobs

355 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor. Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier: Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantadviseur Verzekeringen (Torhout)

Torhout, België

Vivaldis Finance is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een klantadviseur verzekeringen. Een greep uit je takenpakket: Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract

Klantadviseur verzekering

Blankenberge, België

Voor een verzekeringsmakelaar gelegen in Blankenberge zijn we op zoek naar een klantadviseur verzekeringen die op zoek is naar volgende uitdaging: Je bent verantwoordelijk voor de particuliere klanten dossiersJe adviseert klanten bij vragen over waarborgen, schadedossiers enzovoortJe staat in voor de opstart van de dossiersJe registreert alles nauwkeurig in het bestand en verzorgt de juiste documenten (contract- of bewijsstukken)Je controleert de deadlines van contracten en verstuurt tijdig de betalingsverzoeken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lint

Vivaldis office is op zoek naar een ervaren deeltijdse/voltijdse Franstalige klantendienstmedewerker   Locatie: Lint (binnenkort Lier)Sector: e-commerce textiel Jouw taken: Het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van hun problemenHet administratief bijhouden van orders, verzendingen en retourneringenKlanten adviseren over onze producten en hen ondersteunen bij specifieke bestellingenSamenwerken met interne collega’s en externe leveranciers of transporteurs om een uitstekende service te waarborgen  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Nijlen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een een dossierbeheerder! 📍Waar kom je terecht? NijlenSector: Accountancy 🗒️ Hoe ziet jouw dag eruit als Accountant? Het aanspreekpunt van je klanten voor al hun vragen ivm hun bedrijfVerwerking en opvolging klantdossiers op gebied van financieel beheerMaand- en jaarafsluitingen van verschillende vennootschappenRapporteringen en jaarrekeningen opstellenBTW aangiftes, personenbelasting en vennootschapsbelastingEventueel nog andere boekhoudkundige activiteiten
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Lier, België

Vivaldis Office zoekt een Technisch commercieel bediende!Waar moet je zijn? LierSpecialisatie: fabrikant van flexibele slangen en draadvlecht Wat moet je doen als technical inside sales? Als eerste lijn contact klanten zowel telefonisch als per mail te woord staanKlanten (zijn vnl. ingenieurs) adviseren welke buizen er gebruikt kunnen worden / info verschaffen over het assortiment Advies en technische ondersteuning biedenInfo over levertijden en beschikbare voorraden verlenenCommerciële proces afhandelen van A tot ZOffertes opmakenOrders ingeven in het systeemKlachtenafhandelingNauwe samenwerking met buitendienst verkoop en planningsafdelingIn verscheidene talen mensen te woord staan, met name: Frans, Nederlands, Engels & DuitsOpleiding volgen om het assortiment te leren kennen (praktisch+theoretisch)
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder VT of DT met thuiswerk

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een..... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!   📍Waar kom je terecht? LierBoekhoudkantoor 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als boekhouder? Als ervaren dossierbeheerder beheer je volledig zelfstandig een gevarieerde klantenportefeuille.Je bent volledig verantwoordelijk voor het boekhoudkundige en fiscale beheer van diverse vennootschappen en eenmanszaken uit verschillende sectoren.Je ondersteunt je klanten bij het inrichten, voeren en optimaliseren van hun boekhouding.Je bent hierbij eveneens verantwoordelijk voor het opstellen van (tussentijdse) financiële rapporten en het indienen van fiscale aangiften.Hierbij krijg je ondersteuning van een medewerker die instaat voor het verwerken van de boekhoudkundige gegevens.   Je volgt de volledige boekhouding op van diverse vennootschappen en eenmanszakenJe zal aankopen en verkopen boeken, bank en kas opvolgen, ... Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere BTW-aangiftes, aangiftes zowel op gebied van personen- als van vennootschapsbelasting.Je werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en je geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe bent steeds goed op de hoogte van de fiscale actualiteit en regels.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

commercieel medewerker binnendienst - TECHNISCHE ACHTERGROND MUST!!!!!!!!!!

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Waar kom je terecht? LierSpecialisatie: industriële cleaning    Wat zullen je taken zijn?   Je versterkt het customer service en commercieel team en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.   Elke vraag, elke bestelling, elk probleem komt bij jou en je collega’s terecht: oplossingsgerichte, enthousiaste mensen, die er meteen mee aan de slag gaan.   Je vormt de communicatiespil: per telefoon en per mail.Jouw communicaties vinden we terug in ons CRM systeem: je bouwt mee aan het werkgeheugen van het bedrijf.In overleg werk je offertes uit en volg je op.Het inplannen van de uit te voeren werken is de volgende stap. Daarvoor stem je af met de operationele en technische verantwoordelijken.Je zorgt tot slot voor de juiste documenten en administratieve opvolging (materialenlijst, plannen, ligging, …) voor elke werf die je toevertrouwd wordt. 
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder A tot Z met ervaring

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.   Wat zijn je taken als dossierbeheerder? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!