Jobs

Jobs

152 Jobs gevonden

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Brussel, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet. Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Lydia en Sevy van het kantoor Brussel Interim zoeken nog een collega! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt hem/haar bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij dubbel terug checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Dossierbeheerder

Bruxelles, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Verzekeringen

Bruxelles, Belgique

Vacature: Dossierbeheerder - Healthcare Assistance (Brussel)   Vivaldis Finance is op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder voor een vooraanstaande verzekeringsmaatschappij in het departement Healthcare Assistance in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers met betrekking tot gezondheidszorg- en assistentieverzekeringen.   Uw verantwoordelijkheden: Beheer van polissen en wijzigingen: Activeren en beëindigen van aansluitingen volgens de procedures en contractregels.Doorvoeren van wijzigingen zoals rol, leeftijd, of segmentatie van klanten.Zorgen voor een accurate database voor correcte kwitanties.Beheren van maandelijkse opvolgingen van kwitanties volgens klantverwachtingen. Beheer van claims: Verzamelen van informatie over dekkingen en omstandigheden van de claim.Analyseren van schadeclaims en medische verklaringen; indien nodig de verzekeringsarts raadplegen.Beoordelen van claims op basis van polisvoorwaarden en beslissen over acceptatie of afwijzing.Updaten van de database en initiëren van betalingen waar nodig.Beheren van mondelinge en schriftelijke communicatie rondom claims. Advies en ondersteuning: Bouwen van een partnerschap met klanten door waardevolle en op maat gemaakte informatie te bieden.Assisteren van klanten bij het gebruik van onze tools.Bijdragen aan een efficiënte en professionele dienstverlening die aansluit bij de behoeften van de klant. Afhandeling van lopende verzoeken: Voltooien van dossiers die zijn gestart door andere teams.Analyseren van informatie en beheren van communicatie met klanten en interne teams om openstaande verzoeken af te handelen.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Boekhouder

Ekeren, Antwerpen

Voor een klant een Boekhoudingskantoor gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.    Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten.Je boekt alle boekhoudstukken in. Je doet de voorbereiding van de BTW-aangifte.Je assisteert bij het opstellen van jaarrekeningen en voorbereiden van fiscale aangiften.Je gaat op klantenbezoek en overloopt de cijfers met je klant. Inboeken van alle boekhoudstukken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Zaventem, België

  Ben jij iemand die hospitality hoog in het vaandel heeft staan en weet hoe je een professionele en verzorgde uitstraling neerzet? Heb je daarnaast oog voor detail en ben je leergierig, discreet en punctueel? Dan hebben wij een kans voor jou!   Je zult als back-up receptionist verantwoordelijk zijn voor een warm onthaal en eerste indruk van ons bedrijf. Maar er is meer: deze rol biedt ook kansen binnen HR en marketing, met groeimogelijkheden op het gebied van personeelsadministratie en vertegenwoordiging.   HR Wij zoeken iemand die het rekruteringsproces en de personeelsadministratie kan beheren en opvolgen. Zie jij jezelf een bijdrage leveren aan functioneringsgesprekken, coachings, het organiseren van personeelsactiviteiten of welzijnsprogramma’s? Dan biedt deze functie alle ruimte om daarin door te groeien. Marketing & Vertegenwoordiging Als je ervaring hebt met sociale media en vooral met LinkedIn, kun je bij ons aan de slag om de zichtbaarheid van ons bedrijf te versterken. Daarnaast zoeken wij iemand die in staat is om potentiële klanten te vinden in sectoren zoals advocatenkantoren, administratiekantoren, en consultancybedrijven.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Bertem, België

Zet jij de puntjes op de 'i'? Al een eerste ervaring opgedaan? Vertrouwd met verzekeringen?   Dan ben jij de persoon die we zoeken! Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden: Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder

Mechelen, België

Ben jij cijfermatig zeer sterk?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Mechelen, zijn wij op zoek naar jou als senior dossierbeheerder.Benieuwd hoe je dag er zal  uitzien? Je staat in voor de organisatie van de boekhouding, bij gelegenheid bij de klanten ter plaatse, dit gaat over een groep van acht woonzorgcentra en kinderdagverblijvenJe biedt ondersteuning aan de klanten, zowel technisch, fiscaal en inhoudelijkJe staat de klant bij op gebied van analyse van de wetgeving en regelgeving met betrekking tot de sectorJe bent de woordvoerder voor het kantoor Je doet de rapporteringen van algemene vergaderingen en t.a.v de Raad van BestuurJe voert de analyses van de cijfers uitJe staat in voor de opmaak en opvolgingen van de begrotingenJe maakt haalbaarheidsstudies op en kredietbemiddelingen met de bankenJe werkt samen met 4 collega's die het voorbereidende werk doen onder de leiding van de kantoorverantwoordelijke
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een dossierbeheerder:   Als dossierbeheerder sta je in voor de opvolging van de klanten.Je verwerkt hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes, ...Je kan zelfstandig dossier behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder

Leuven, België

Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?   Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.   Je nieuwe job in ‘t kort   Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij een dossierbeheerder pur sang, met al enkele jaren op de teller? Vlot in de omgang en cijfergericht? Dan is een job als ervaren accountant – Senior consultant accountancy & fiscaliteit, noemen we dat hier – iets voor jou. Ons kantoor in Leuven wordt je uitvalsbasis, maar je bezoekt ook klanten in de regio Vlaams-Brabant.   Je nieuwe job in ‘t kort   je bent een echte vertrouwensfiguur voor onze klanten.Je ontfermt je over een uitgebreide portefeuille aan klantendossiers.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega’s op kantoor.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor? Zijn belastingen een van jouw specialiteiten? Zin in telewerk en glijdende uren?   Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.   Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

(Junior) Dossierbeheerder

Leuven, België

Een krak in boekhouding en cijfers? Zin in afwisseling? Beschik je over een rijbewijs B?   Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?   Je staat in voor de facturatieHet inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftesDe voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingenVerder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren? Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen?   Onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?   Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder (thuiswerk mogelijk)

Keerbergen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor regio Keerbergen 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit als Junior Accountant? Aan- en verkoopfacturen en de financiële verrichtingen inboekenBTW-aangiftes voorbereidenJe helpt en assisteert je collega's bij de tussentijdse- en jaarafsluitingenContact met klanten onderhouden en advies verlenen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Al een eerste ervaring opgedaan als dossierbeheerder?Zin om jezelf te blijven ontwikkelen?En om zoek naar een job waarbij je zelfstandig kan werken? Dit boekhoudkantoor in Rotselaar is op zoek naar een dossierbeheerder om volgende taken te volbrengen:  Je verwerkt zelfstandig de boekhouding van een heel breed klantenbestand. De verwerking van digitale cijfers van je klanten (KMO's); boeken van aankoop- en verkoopfacturen, financiële documenten,...Je zorgt voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. Je draagt bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij iedereen elkaar aanmoedigt om zo samen de doelen te bereiken. Als dossierbeheerder volg je ook de bijhorende administratieve processen op. Je optimaliseert de digitale processen. Je werkt in moderne digitale tools zoals ClearFacts. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief