Jobs

Jobs

128 Jobs gevonden
Dringend

Business Development Manager

Genk, België

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager voor de regio Limburg en Antwerpen.   In deze functie ben je verantwoordelijk voor het in de markt zetten van onze dienst Consultancy en dit zowel op het vlak van procesoptimalisatie, safety als ons digitaal informatieplatform AppValvas. Dit doe je naast jouw collega, die als accountmanager de sales van de diensten Techniekers en Engineers voor zijn rekening neemt.   Je brengt de mogelijke klanten en prospects in kaart door middel van actieve prospectie, het uitbouwen van een netwerk en het identificeren van interessante leads.Je luistert naar de noden van klanten en prospects en linkt deze met de oplossingen die men als kennispartner aanbiedt. Je gebruikt ook jouw kennis en creativiteit om zelf nieuwe acties voor te stellen en uit te werken.Na een grondige marktanalyse en strategieontwikkeling zorg je voor het uitbouwen en beheren van je klantenportfolio.Je houdt zelfstandig prospectiegesprekken en brengt de missie, waarden en diensten op een enthousiaste en professionele manier over naar de potentiële klanten.Hierbij is het dan ook belangrijk om contact te kunnen leggen op verschillende niveaus van management tot directie.Je concretiseert de vraag bij de klant voor onze consultants, zodat ze verder in gesprek kunnen gaan en aan de slag kunnen in hun consultancy-opdracht.Je zorgt tenslotte ook voor een systematische opvolging van leads en prospects via ons CRM systeem Teamleader.De voortgang van jouw werk rapporteer je op regelmatige tijdstippen aan de Bestuurder.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Product Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Product Manager. 1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank Als Product Manager zullen uw taken de volgende zijn: Ontwikkelen en aanpassen van producten en diensten voor Part en Pro betaalrekeningen.Lanceren van innovatieve oplossingen voor de digitalisering van betalingen.Implementeren van technologische en juridische veranderingen.Verbeteren van de klantervaring.Volgen van trends en innovaties in betaalschema’s.Analyseren van belangrijke indicatoren: openingen, sluitingen, activaties, deposito's, saldi en rekeningactiviteiten.Identificeren van kansen om de inkomsten te verhogen en de kosten te verlagen.Behouden en ontwikkelen van productexpertise, op de hoogte blijven van marktontwikkelingen en regelgeving.Beheren en coördineren van strategische projecten.Lanceren van commerciële initiatieven en optimaliseren van verkoopprocessen.Volgen van resultaten, coachen van het verkoopnetwerk, en zorgen voor goede interne communicatie.Zorgen voor naleving van regelgeving en controleren van productprocessen.Bijhouden van klantcommunicatie en documenten.
FinanceBankenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Treasury Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Treasury Manager. 1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank Als Treasury Manager zullen uw taken de volgende zijn: Dagelijkse beheer van de treasury.Voorbereiden van analyses voor het financiële comité en organisatie daarvan.Actieve deelname aan de implementatie van securitisatie-/covered bonds-programma's.Volgen en verifiëren van AML-analyses.Productie van gegevens voor rapportages over liquiditeit en renterisico.Beheer van liquiditeitsposities en opstellen van kasstroomprognoses.Validatie van wettelijke ratios voor de NBB.Voorbereiden van interne rapporten.Organisatie van het financiële comité.Volgen van uitbestede activiteiten aan de Groep.Beheer van documentatie.Volgen van vragen van de NBB.Beheer van projecten en informatie-uitwisseling met andere afdelingen.Deelname aan verschillende financiële studies, inclusief het volgen van regelgevende ontwikkelingen.  
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Brussel, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet. Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Lydia en Sevy van het kantoor Brussel Interim zoeken nog een collega! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt hem/haar bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij dubbel terug checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Energy Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten in Vorst (Brussel) zijn wij op zoek naar een Energy Manager. Als Energy Manager, zullen uw taken de volgende zijn: Energiebesparende maatregelen identificeren en implementeren.Bewustwordingsprogramma's uitvoeren door energieverbruik van gebouwen te monitoren.Bedrijfsbeslissingen evalueren met betrekking tot duurzame ontwikkeling van gebouwen en mogelijkheden zoeken om energie-efficiëntie te verhogen.Synergieën en verbanden tussen interne en externe systemen identificeren.Gegevens meten en verslag uitbrengen aan het team.Installaties laten voldoen aan wettelijke normen.Tweerichtingscommunicatie bevorderen tussen onderhouds- en exploitatieaannemers.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Maintenance Manager

Zaventem, België

Voor onze klant in Zaventem dat al 50 jaar ervaring heeft in de wereld van spoorsignalisatie en transport, zijn wij op zoek naar een Junior Maintenance Manager. Hun voornaamste klanten zijn Infrabel, De Lijn, Stib en de MIVB. Wat zal jij doen? Je doet preventief en curatief onderhoud van specifieke CNC-machines (Chiron, Hanwha, ...) en technische ondersteuning voor decolteerwerk;Je zal het tekenwerk op Autocad Fusion 360 voor jou nemen;Je gebruikt de reverse engineering scanner en maakt 3D-tekeningen van onderdelen via reverse engineering;CADCAM-programmering op SOLIDCAM voor klanten en demonstraties;Inbedrijfstelling en onderhoud van 3D-printmachines;Productie op 3D-machines;Ondersteuning van het onderhoudsteam voor elektromechanische industriële uitrustingen en uitvoering van verschillende taken op locatie. 
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Filiaalmanager

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in de horeca groothandel, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Assistent Filiaalmanager. Wat zal jij doen als Assistent Filiaalmanager? Je ondersteunt de filiaalmanager bij de leidinggevende en organisatorische taken in het filiaal;Bij afwezigheid van de filiaalmanager draag jij de verantwoordelijkheid van het filiaal, de collega's en onze klanten.
InterimImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Business Development Manager

Kampenhout, België

Heb je feeling met industriële klanten? Al een eerste technisch-commerciële ervaring in B2B? Werk je graag in een internationale context?   Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Een bedrijf in Kampenhout is namelijk op zoek naar een Business Development Manager om relaties te onderhouden met huidige klanten. Je bent een farmer met commercieel inzicht.   Dit bedrijf is gespecialiseerd in o.a. productontwikkeling, PCB-assemblage en modulebouw. Ontdek hier alvast jouw verantwoordelijkheden: Klantenrelaties onderhouden is een van jouw belangrijkste taken. Het gaat over industriële klanten met aankoopafdeling in België.Daarnaast spring je ook op opportuniteiten als je die tegenkomt (bv.: holdings met meerdere divisies waar ze nog niet leveren).Als vertegenwoordiger maak je zelf jouw planning zodat je aan alle contacten kunt werken.Je volgt operationele activiteiten op: bestellingen plaatsen, leveren, kwaliteit, onderhoud...In overleg met de Business Unit Manager plan je internationale zakenreizen voor bv. fabrieksbezoeken, beurzen waar klanten aanwezig zullen zijn. Dit is echter sporadisch.Tijdens klantgesprekken vraag je naar hun ervaring en toekomstplannen om te kunnen anticiperen op eventuele behoeften.Tot slot rapporteer je aan de Business Unit Manager die je op de hoogte houdt over de aanpak van bedrijfsactiviteiten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Filiaalmanager

Kampenhout, België

Voor een groothandel te Kampenhout, zijn we op zoek naar een vriendelijke en energieke Assistent Filiaalmanager met een passie voor horeca.   Wat wordt er van jou verwacht?   Klanttevredenheid draag jij hoog in het vaandel, je helpt elke klant met de glimlach verderJe beschikt over een grote dosis positieve energie, klanten en collega's zullen geen stress bij jou opmerkenJe bent een echte people manager en motivatorJe bent organisatorisch sterk en behoudt overal het overzichtJe beschikt over sterke onderhandelingsvaardigheden, met andere professionals onderhandel je over producten, foodcost-berekeningen, ...Je ondersteunt de filiaalmanager bij leidinggevende en organisatorische takenSamen met de filiaalmanager kom je tot een onderlinge verdeling van de managementtakenSamen zorgen jullie voor een goede coördinatie, ondersteuning en motivatie van het teamIn afwezigheid van de filiaalmanager ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in het filiaal
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Shopmanager werkmateriaal in Mechelen

Brusselsesteenweg 576, 2800 Mechelen, België

Vivaldis Interim zoekt ....... Shopmanager werkmateriaal in Mechelen   Takenpakket: Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenZelf steek je nog graag de handen uit de mouwen: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant,  analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringTelefonie/ mailJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Opleiding collega's, aansturen/coördinatie team + verantwoordelijk voor resultaten (4-5 collega's) Planning, evaluatiegesprekken, sollicitaties afnemen/opvolgenRapporteren haar regio verantwoordelijke 
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Manager Accountancy

Herent, België

Specialist in accountancy?Kan je vlot werken met Excel?Al een eerste ervaring in een accountantskantoor?Een boekhoudkantoor in Herent én Zemst met een goede naam in de sector en een familiaal karakter is op zoek naar (Senior) manager accountancy. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien: Je bent de eindverantwoordelijke voor het efficiënt en kwaliteitsvol afleveren van jouw accountancydossiers en projecten.Je zorgt voor de controle, de opvolging en finalisatie van de BTW aangiftes, tussentijdse jaarcijfers en jaarafsluitingen die de consultants voorbereiden.Een uitgebreide bespreking van het dossier met je klanten hoort daar ook bij, afhankelijk van de complexiteit.Als manager accountancy bereid je bijzondere of eenmalige opdrachten voor.Klanten kunnen bij jou terecht voor advies fiscale optimalisatie, bijstand statutenwijziging, assisteren bij fiscale controle,…Je ondersteunt en begeleidt consultants bij hun lopende dossiers en je geeft feedback om hun kennis te verruimen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager

Leuven, België

Op zoek naar een job als vertegenwoordiger?Hou je van de combo bestaande klanten en prospectie?Al een eerste ervaring opgedaan?Dan is deze job iets voor jou! Een specialist in telefonie software, zijn wij op zoek naar een accountmanager voor verschillende regio's. Wat jouw job zoal inhoudt? Dat ontdek je in deze vacature: Jouw taken zijn: 30% van je werktijd zorg je ervoor dat bestaande klanten geholpen zijn in het verder digitaliseren van hun diensten op kantoor en transformeer je hen van klant naar ambassadeur.De overige 70% focus je op nieuwe klanten dankzij referenties, inbound leads, social selling maar vooral door te netwerken.Je bent altijd in de weer op nieuwe opportuniteiten te zien.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager Bouw

Leuven, België

Ben jij een echte hunter?Heb je technische affiniteit?Interesse in gereedschappen?Een bedrijf gespecialiseerd in gereedschappen en bevestigingsmaterialen is op zoek naar een Vertegenwoordiger Bouw (regio Vlaams-Brabant) om klantenrelaties uit te bouwen en te onderhouden.Wat jouw takenpakket zoal inhoudt hebben we hier alvast even voor je uitgeschreven: Je staat in voor de ontwikkeling van nieuwe business-opportuniteiten;Jouw klanten zijn voornamelijk actief in dak, sanitair, venster, algemene bouwwerken, verwarming en schrijnwerk;Als vertegenwoordiger doe je er alles aan om resultaten te behalen en te overstijgen;Je speelt in op de behoefte van de klant en biedt hen een totaaloplossing;Als professional werk je ook een correcte prijszetting uit;Hunten naar nieuwe leads en deze opvolgen is day-to-day business;Je rapporteert dagelijks en correct aan de interne sales afdeling.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager

Duffel, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt .............. PROJECTMANAGER!Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: elektrotechniek Wat moet je doen als Projectmanager?   Het eindresultaat en de organisatie van de business unit: planning, werfbezetting en middelenAanbrengen van nieuwe klanten/projecten en onderhouden van bestaande relatiesCoördinatie en controle van :  technische inhoud, levertijden, procedures en regels m.b.t. veiligheid en kwaliteit, financiële aspectenOpstellen van offertes voor vaste klanten en/of meerwerkoffertesAansturen en motiveren van je team van projectleiders en arbeidersJe werkt samen met verschillende afdelingen als Aankoop en Calculatie en rapporteert aan het management Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager

Temse, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek naar een account manager. Zo ziet jouw takenpakker eruit: Je analyseert de noden van de klant, maakt de prijsoffertes en finaliseert de verkoop. Je genereert omzet door het afhandelen van zowel binnenkomende dossiers evenas door het werven van nieuwe klanten en door het opbouwen van een contacten netwerk. Je formuleert voorstellen ivm commerciële acties. Je bent een belangrijke schakel en mee verantwoordelijk voor het behalen van het verkooptarget.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Talent Reward Manager

Temse, België

Op zoek naar een nieuwe job?Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek naar Talent Reward ManagerKernverantwoordelijkheden Ontwikkelen en implementeren van het beleid met betrekking tot Talent Reward waaronder de tijdige en accurate verwerking van lonen, personeelsadministratie en naleving van de sociale wetgeving, om het algemene HR-beleid van de organisatie uit te voeren.Coördineren en organiseren van diverse activiteiten binnen de afdeling, afgestemd op de prioriteiten, vaardigheden en behoeften van de organisatie, om een efficiënte en effectieve service te bieden die voldoet aan de kwaliteitseisen van de organisatie en binnen de gestelde termijnen wordt afgehandeld.Toezien op de naleving van de beleidslijnen en richtlijnen binnen het eigen team van medewerkers om zo het business plan van de afdeling te realiseren.Optreden als intern specialist voor alle bedrijven inzake Talent Reward en het voortdurend opvolgen van de meest recente ontwikkelingen en tendensen binnen zijn/haar specifiek vakgebied teneinde de eigen vakkennis te maximaliseren.Leidinggeven aan het TR team waaronder coachen, ontwikkelen en motiveren van teamleden om zo hun competenties, vaardigheden en kennis optimaal te benutten en te ontwikkelen en als een goed functionerend team te kunnen werken.Initiëren en coördineren van diverse projecten met betrekking tot Talent Reward in samenwerking met een team van interne mensen of via externe organisaties teneinde een modern en aangepast payrollbeleid te voeren en alle projecten op een efficiënte manier tot een goed einde te brengen.Creëren van overzichtelijke rapportages met betrekking tot de loonadministratie en aanverwante onderwerpen, om deze te kunnen presenteren aan het management.Verbeteren van de efficiëntie van de payroll-processen door middel van het optimaliseren van werkmethoden en procedures.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technical Sales Engineer/Account manager – Electronic Components & Applications

Kontich, België

Functieomschrijving: Als Technical Sales Engineer/Account Manager werk je samen met het Electronics & Applications Business team in een toonaangevende organisatie actief in de Benelux. Je richt je op industriële klanten in de Belux-regio en hanteert een projectmatige aanpak om samen met R&D en inkoopafdelingen van klanten succesvolle resultaten te behalen. Naast je betrokkenheid bij bestaande klanten, speel je ook een cruciale rol in opkomende verticale markten.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVast contract

Project Manager

Merelbeke, België

Voor een bedrijf gevestigd met hoofdkantoor te Poperinge en Wetteren zoeken wij een Project Manager voor Oost-Vlaanderen : Als project manager zorg jij ervoor dat jouw team van projectopvolgers, technisch tekenaars en arbeiders de projecten tot een goed einde brengen. Je fungeert als aanspreekpunt.Je staat in voor relatiebeheer & het verkrijgen van opdrachten.Je zorgt voor een efficiënte en rendabele uitvoering van alle projecten.Je stelt voortgangrapportages en nacalculaties op.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Productiemanager

Wetteren, België

Voor een metaalbedrijf in Wetteren, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket?  Op vlak van productie ben je verantwoordelijk voor: Productieplanning: samen met het management verdeel je het werkOpvolging van de productie: je geeft instructies, controleert en stuurt bij waar nodig.Opleiding: Als eerste aanspreekpunt voor de productiemedewerkers (15-tal collega’s) detecteer je opleidingsnodenOptimalisatie: De implementatie en opvolging van verbeteracties In het operationele gedeelte sta je in voor: Instellen van CNC-gestuurde machines en verdere opvolging tijdens de productieOffline programmatie van de lasrobotsUitwerken van gedigitaliseerde werkinstructies op de tabletOplossingen zoeken bij problemen in de productie Voor het operationeel gedeelte is ervaring niet noodzakelijk. Wij zorgen samen met onze partners voor de nodige opleidingen.
InterimMetaalVoltijdsVast contract

Office Manager

Wetteren, België

Voor een mooi bedrijf in Wetteren, zijn we vandaag op zoek naar een office manager. Jouw functie: Personeelsadministratie Administratie van personeelszaken, in samenwerking met het sociaal bureau.Verlofplanning en opvolging.Ondersteuning bij werving en selectie van nieuwe medewerkers.Opvolgen van opleidingstrajecten voor magazijnmedewerkers (interne bedrijfsopleidingen en winteropleidingen).Fungeren als vertrouwenspersoon binnen de organisatie. Leveranciers en facturatie Controle van facturen van leveranciers en zorgen voor tijdige betalingen. Overige taken Beheer en opvolging van schadegevallen bij verzekeringen.Beheer en opvolging van contracten (elektriciteit, gas, telefonie, enz.).Zorgen voor de tijdige opvolging van keuringen binnen het bedrijf.  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief