Jobs

Jobs

25 Jobs gevonden

Sales & Office Assistant

NAZARETH

We hebben een vacature voor Sales & Office Assistant. Zoals de naam laat uitschijnen, betreft het een zeer gevarieerde job, met zowel commerciële als administratieve taken.   Jouw rol: Klanten adviseren in de showroomOffertes opmaken in Excel en verkopen afsluiten Orders verwerken en omzetten naar productiebonnen via ons softwareprogrammaDiverse administratieve taken en klanten onthaalInkomende telefoons beantwoorden     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Assistent

Oelegem, Ranst, België

Voor een gekende sauzenproduct in Oelegem (Ranst) zijn wij op zoek naar een Sales Assistent: Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van onze afdeling RetailJe volgt commerciële projecten (vb. lanceringen van nieuwe producten, promotionele acties, verpakkingswijzigingen...) op. Je beheert de administratieve opstart ervan via ons IT-systeem en fungeert vervolgens als interne contactpersoon voor de klant om prioriteiten en timings te coördineren op basis van de commerciële afspraken en productieplanningJe coördineert de layouts van de verpakkingen met enerzijds ons grafisch bureau en anderzijds onze interne Food Technologists en zorgt dat deze feilloos in onze systemen opgeslagen wordenJe beheert de product- en verpakkingsspecificaties in het ERP-systeem. Je verwerkt alle relevante gegevens van A tot Z (dus van recept tot logistieke gegevens) zodat deze up to date zijn om het juiste eindproduct te kunnen leveren bij de klant.Je volgt de verkoopcijfers en stock van de klanten mee op en stuurt indien nodig de forecast bij in ons ERPsysteem. Hierdoor verzeker je een maximale klantentevredenheidJe doet de administratieve opvolging van de contracten en communiceert de nodige gegevens voor het facturatieprocesJe rapporteert aan de Sales Manager Retail
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales assistant

Deurne, Antwerpen, België

Hoe ziet je takenpakket eruit? He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel Medewerker

Wervik, België

Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER. Tot uw takenpakket behoort: u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoopsadviseur buitendienst - bouw

Merelbeke, België

Voor een metaalbedrijf in Merelbeke zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega. Als Verkoopsadviseur buitendienst sta je dagelijks in voor volgende zaken:  Technische ondersteuning en advies, zowel via telefoon als mail.Je bouwt een goede vertrouwensrelatie op met onze huidige en nieuwe klanten, dit in samenwerking met onze buitendienst.Verder maak je voor de aanvragen die binnenkomen offertes op.Je bepaalt kortingen en bewaakt natuurlijk de vooropgestelde marges.Een goede samenwerking met de administratieve medewerkers binnen jouw dienst is hiervoor cruciaal.Ook groei en ontplooiing staan centraal, daarom zal je via interne en externe opleidingen, je technische kennis verder kunnen ontwikkelen. Het doel? De uitbouw van jouw klantenportefeuille door klanten correct te adviseren en hierdoor verkoop te realiseren.
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoopadviseur DoeHetZelf-Zaak

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel adviseur hvac

Herentals, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH COMMERCIEEL ADVISEUR HVAC! Waar moet je zijn? HerentalsSpecialisatie: sanitair, verwarming, ventilatie en luchtbehandeling Wat moet je doen technisch commercieel adviseur? Verantwoordelijke voor de realisatie van grote elektroprojectenJe wordt hét aanspreekpunt binnen de organisatie wanneer het gaat om ventilatie In deze rol leid je en geef je ondersteuning in alle aspecten van het sales en after-sales aspectOp basis van de noden van de klant zoek je de beste oplossing en stel je de juiste componenten en materialen voorDe klanten en de sales kunnen op jou beroep doen voor technische vragen, uitwerken van offertes, opvolging van projecten, inplannen van interventies en opvolgen van klachtendossiersJe staat hiervoor in nauw contact met de fabrikant en streeft naar de meest optimale oplossing voor alle partijen Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een autoverkoper voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een grote speler in de autosector, een gevestigde waarde die zich specialiseert in een A-merk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als autoverkoper bestaat uit: Je zorgt voor het warm onthaal van klanten;Je helpt klanten verder in de showroom op een professionele en vriendelijke manier;Je adviseert klanten over de mogelijke opties van iedere wagen;Je staat in voor de aflevering van camionetten;Je voorziet de klanten van uitleg over connectiviteit en apps;Je ondersteunt bij de planning waar nodig;Je staat in voor een mooie uitstraling van de showroom.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Hever, Boortmeerbeek

Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor? Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Administratief Bediende

Ieper, België

Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze partner, groothandel en verdeler van vis te Zeebrugge, zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief bediende.Hoe ziet je dag eruit? Je neemt de  bestellingen van klanten op via telefoon of per mail (horeca, kleinhandels, ...)  Dit zijn ook Franstalige klanten. Je geeft de orders in in het systeem en staat in contact met de planning. Dit van dinsdag tot en met zaterdag.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Sales Advisor.   Functieomschrijving: Verantwoordelijk voor de groei van het bedrijf door te werken met warme leads van bestaande klanten (Fuel, Telematics, Telecom).Begeleiden van klanten bij de keuze van de ideale laadinfrastructuur en software.Afsluiten van raamovereenkomsten en aansluiten van nieuwe resellers.Invullen van een sleutelpositie binnen het team.Snel opvolgen van binnenkomende aanvragen.Klanten uitgebreid begeleiden in hun keuzeproces.Uitvoeren van site-visits of uitgebreide besprekingen indien nodig.Zelfstandig opstellen van offertes voor kleinere installaties.Samenwerken met installateurs bij grotere technische projecten.Identificeren van marktkansen en gebruikmaken van flexibiliteit om de marktpositie te versterken.Fungeren als ambassadeur van het bedrijf en bijdragen aan het vergroten van EV-kennis binnen andere teams.Beheren van administratie en opvolgen van uitgestuurde offertes.Eerste aanspreekpunt voor grote klanten met vragen over hun laadinfra.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Bree

Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren sales advisor voor een garage in Bree. Onze klant is een garage.    Jouw takenpakket als sales advisor / autoverkoper bestaat uit: Je onthaalt klanten en bezoekers; Je onderhoudt de showroom; Je verwerkt de dossiers in aankoop en verkoop van nieuwe en tweedehandswagens.Je volgt contacten en leads op; Je analyseert de behoeften van klanten; Je realiseert lange termijn relaties; Je volgt offertes aan klanten en prospecties op; Je stelt dossiers op.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!