Jobs

Jobs

143 Jobs gevonden

Key Account Manager

Meer, Hoogstraten, België

Are you ready for a new challenge in the world of fresh produce? We specialize in the sourcing, importing, and marketing of products such as soft fruit, ready-to-eat exotics, and green asparagus.   We are looking for a: Key Account Manager The fruit and vegetable sector offers a dynamic and challenging environment, ideal for an account manager who thrives in a fast-paced and ever-evolving market. Building strong and lasting customer relationships, expanding portfolios, and driving category growth are at the core of this role. Our business isn’t just about serving customers; it’s about driving growth, embracing innovation, and leading strategic initiatives that push the industry forward. If you’re passionate about fresh produce, customer-focused, and thrive on challenges, this could be the role for you.   Your Responsibilities:   You will be part of a sales team focusing on structured and retail customers across Europe.Your primary goal is to grow the business with existing customers while also identifying and seizing new opportunities.You use category management techniques to help customers increase turnover and margin.You create fact-based account plans for your key customers, complete with clear objectives.You collaborate with colleagues across departments to execute account plans and achieve profitable growth.You use the ERP system to access and manage information, ensuring smooth internal processes and clear communication.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Area Sales Manager Turbomachinery

Antwerpen, België

Een toonaangevend bedrijf, actief in de transitie naar een CO2-neutrale toekomst, zoekt een Area Sales Manager voor in Antwerpen.   Als Area Sales Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van order intake doelstellingen, plannen en activiteiten in het toegewezen gebied en de toegewezen productlijn.Je onderhoudt en rapporteert leads en offertes voor de regio en bent verantwoordelijk voor wisselstukken, onderhoud en revisie van bestaande installaties.
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales engineer- technical accountmanager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical sales engineer, accountmanager (bestaande en nieuwe klanten)   Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Technieken, Elektrische installatie, HVAC, onderhoud, herstelling, domotica, ...  Takenpakket     Prospectie, marktonderzoek, onderhoud klantenportefeuille, opvolging leads... is jouw prioriteit!Buiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon van de klanten (bezoekje tijdens de eindejaarsperiode, commerciële stunts promoten, ...)Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (een echt PARTNERSHIP) Bij binnenkomt van een prijsvraag ga je in overleg met de calculator die de offerte zal opstarten. Je ondersteunt bij technische vragen en geeft indien nodig extra toelichting aan de verschillende afdelingenDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klantdossiers en verkoopdossier opAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business (zowel hunting, als opvolging leads en troubleshooting)Je volgt de planning van jouw accounts mee op en gaat proactief communiceren naar de klanten Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, voorbereiding facturatie, offertes opmaken en opvolgen adhv lastenboek + verwerken, contractbeheer, ...Regelmatige aanwezigheid op beurzen, netwerkevents
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key account manager

Olen, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een key account manager in een voedingsbedrijf te Olen.   Heb jij ervaring binnen een commerciële functie en heb jij een hart voor voeding, dan zoeken wij jou!   Jouw takenpakket bestaat uit: Het actief zoeken naar nieuwe B2B-opportuniteiten binnen de voedingssector en bestaande klantrelaties onderhouden en uitbouwenHet begrijpen en in kaart brengen van de verwachtingen en behoeften van (potentiële) klanten zoals retailers, groothandels, industriële klanten, …Je overtuigt klanten om voor de beschikbare producten te kiezen door jouw expertise en passie voor voedingJe beheert verschillende klantdossiers en streeft naar duurzame samenwerkingenJe richt je in de eerste plaats op de Benelux, met mogelijkheden om uit te breiden naar West-EuropaHet deelnemen aan voedingsbeurzen en -events om de klant zijn  netwerk en zichtbaarheid te vergroten  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account Manager

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, actief in de duurzame en groene energie sector, zijn wij op zoek naar een gedreven Key Account Manager. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van bestaande relaties met klanten. Je zorgt voor een optimale klanttevredenheid en beheert het gehele verkoopproces van offerte tot aftersales. Wat houdt de job in?   Generatie van nieuwe leads voor B2B verkoopprojecten en technische inspecties;Uitvoering van verkoopadministratie inclusief offertecreatie;Overdracht van projecten aan projectmanager;Deelname aan vakbeurzen, informatieve sessies en B2B-evenementen;Netwerken ten behoeve van bedrijfsgroei;Marktanalyse voor strategisch inzicht;Ontwikkeling en implementatie van processen, procedures en documenten.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key account manager

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een key account manager voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als key account manager bestaat uit: Je staat in voor het onderhouden en uitbouwen van een strategische relatie met de belangrijkste klanten; Je adviseert klanten over nieuwe, innoverende producten of diensten en marktbewegingen in de brandstof- en energiesector; Je onderhandelt met klanten en zorgt voor het sluiten van deals; Je stelt een strategisch accountplan op door middel van een grondige analyse; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve verkoopstrategieën; Je identificeert nieuwe kansen en opportuniteiten; Ook ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van nauwkeurige en actuele verkoop-, pijplijn- en activiteitenrapporten;Je bouwt een netwerk van verschillende marktsegmenten op; Je zal prijs-, concurrentie- en behoefte evolutie aandachtig opvolgen; Tot slot ben je een vertrouwde ambassadeur en informeer je klanten over trends binnen de sector. 
OfficeEnergieVoltijdsVast contract

Key account Manager - Projectmanager cabines

Gistel, België

Stop maar met zoeken want je vond zojuist jouw nieuwe job! Graag ga je aan de slag in een KMO die marktleider is in productie, plaatsing van prefab betoncabines. En je wil werken als projectmanager cabines. Voila, zo ziet jouw dag eruit. Je bent het eerste aanspreekpunt van de verkoopdirecteur.Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor de projectklanten.Je zorgt voor het administratieve beheer van kadercontracten en houdt wijzigingen bij en laat ze implementeren in productie en administratie.Je coördineert de administratie van de logistiek.Je stuur de projectuitvoerders op de werf aan omtrent planning en afspraken met de klant.Je onderhoudt contacten en contracten met onderaannemers voor de elektrische installaties en uitvoeringen op de werf.Je ondersteunt de verkopers bij het analyseren van lastenboeken en het opmaken van offertedossiers.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account Manager

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant te Eke, zijn we op zoek naar een Key Account Manager regio Oost-Vlaanderen binnen de energiesector.   Jouw takenpakket als Key Account Manager Proactief relaties opbouwen Een portfolio van strategische klanten beheren als relatiebouwerKlanten proactief benaderen en onze relatie als partners verstevigenEen lange termijn partnership uitbouwen door de klanten te begrijpenOnderhandelingen leiden, obstakels wegwerken, contracten sluiten en toezien op de correcte uitvoering ervanEen strategische portfolio ontwikkelen Op basis van een analyse van je portfolio werk je een strategisch accountplan uitStrategieën ontwikkelen en implementeren om markten te benaderen, zoals: landbouw, bouw, industrie, transport, overheid… Opportuniteiten bij klanten identificeren en je portfolio laten groeienEen netwerk en community uitbouwen om marktexpertise en duurzame energie-alternatieven te delenNetwerken en de markt door en door kennen Deelnemen aan forums, congressen en evenementenJe geeft input voor nieuwe producten of diensten, je meldt kansen en bedreigingenAls ambassadeur van ons bedrijf houd je de klanten en prospects op de hoogte over evoluties en trends  
InterimEnergieVoltijdsVast contract

Key Account Manager

Hasselt, Belgique

Ben je op zoek naar een stimulerende en gevarieerde commerciële functie? Wil je zowel bestaande klanten (landbouw) behouden als nieuwe klanten (jacht) werven? Lees dan zeker verder! Als Key Account Manager speel je een sleutelrol in de groei van onze klant. Na een gedetailleerd introductieprogramma leer je het bedrijf goed kennen. Sector: Energie (stookolie) Functieomschrijving: Klantenbegeleiding : Als echte commerciële professional stel je een doordacht actieplan op voor elke klant.Diversiteit van sectoren en producten : Je bouwt een gevarieerd klantenportfolio op, van landbouw tot industrie. Je werkt met complexe producten.Grondige voorbereiding : Je bereidt de gesprekken met klanten zorgvuldig voor en verdiept je in de sector, producten en de activiteiten van je klant.Krachtige samenwerking : Je werkt nauw samen met interne diensten en bereidt voorstellen en offertes voor om klanten en prospecten te overtuigen.Transparante communicatie : Je rapporteert aan de B2B commercieel verantwoordelijke en houdt de betrokkenen op de hoogte van je bezoeken en acties via het CRM-systeem.Op de hoogte blijven : Als ambassadeur ben je op de hoogte van de commerciële ontwikkelingen.  
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager - business development sales (Master of ervaring)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Business Developer/ Sales accountmanager (nationaal en internationale klanten) Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: productie TakenpakketBelangrijk: een internationale sfeer schrikt je niet af!  Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, installatie termijn, ... (telefonie en mail). Op termijn ben je verantwoordelijk voor jouw klantenportefeuille!Onze klant is internationaal georiënteerd waardoor je vaak ook in contact staat met internationale klanten VB. EuropaOpmaak van een sales actie plan + rapporteren aan Business Development directeurContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Opvolging van leads, prospectie + je groeit tot favoriete contact en vertrouwenspersoon van de klant (kwalitatieve onderhandelingen, opbouw volledig offertedossier, contractbeheer, ...) Door marktonderzoek kan je zelfs nieuwe sectoren ontdekken + behoefte analyse.Als Sales talent kan je producten, diensten aanbieden en aan de man brengen als geen ander 
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager Bouw

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt .......Accountmanager.Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Bouwmaterialen Takenpakket Je staat in voor het opmaken van een projectplanningAls professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma.Je luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en bouwt een eigen netwerk op. (bestaande en nieuwe klanten)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen anderOffertes opmaken en bespreken doe je met je ogen dicht. De nodige administratie schrikt je daarom ook niet af.Prospectie, werven bezoeken, nieuwe opportuniteiten ontdekken, deelnemen aan beurzen, marktonderzoek... 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- Sales assistant voeding

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant. (trade specialist)    Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie   Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.   Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een accountmanager!   Waar kom je terecht?📍 Een bedrijf in Herentals, gespecialiseerd in HVAC   Als accountmanager ziet je takenpakket er als volgt uit: Je krijgt je eigen klantenportefeuille, met als doel deze te onderhouden en uit te breidenJe bezoekt zowel bestaande als nieuwe klanten, dit om sterke relaties op te bouwen en te verstevigenJe verdeelt je tijd tussen administratief werk en het bezoeken van klantenOm je doelstellingen te behalen heb je verschillende mogelijkheden ter ondersteuning Een team collega's waar je nauw met samenwerktEvenementen om de relatie tussen jou en je klant te verstevigen1 keer per jaar een prospectiereis  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel specialist - accountmanager bouw (Frans, Nederlands)

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel specialist - accountmanager bouw (Frans, Nederlands)   Waar moet je zijn? Heel België! Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, leidingtechniek, wegenbouw, infra... Takenpakket   Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet afOpvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratieAls professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma. (opvolging en beheer prijsaanbiedingen + zorgen dat aanbesteding binnengehaald wordt)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen ander door hunting/prospectie en farming (België en specifiek ook Wallonië)Nauw contact met calculatie afdeling/ projectleider : Werven bezoeken, nieuwe opportuniteiten ontdekken. Je bent dus regelmatig op de baan!    
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales verantwoordelijke - business development (voeding)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Sales verantwoordelijke - business development    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: voeding Takenpakket     Uitbreiding en opbouwen standvastige klantenrelaties + versterken aanwezigheid in beneluxCreëren nieuwe business door bezoeken, opvolging, begeleiding, advies (farming, hunting, onderhouden huidige netwerk)Opmaak van een sales actie plan + rapporteren aan Sales en Marketing director (jij bent DE rechterhand!)Opvolging van leads, prospectie + je groeit tot favoriete contact en vertrouwenspersoon van de klant (kwalitatieve onderhandelingen, opbouw volledig offertedossier, contractbeheer, verwerking admin in bestaande CRM systeem...) Door marktonderzoek kan je zelfs nieuwe sectoren ontdekken + behoefte analyse + bedrijfsstrategie omzetten naar een concreet actie plan, plan van aanpakAls Sales talent kan je producten, diensten aanbieden en aan de man brengen als geen ander + opbouw duurzame klantrelaties (nieuwe klanten en bestaande klanten VB. vergroten volume)Opvolging nieuwste trends, ontwikkelingen (Vlaanderen, Nederland)
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager verzekeringen Junior

2018 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2018 Antwerpen, een verzekeringsmakelaar, kijken we uit naar een account manager non-life (junior).   Takenpakket:   Beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille particulieren (non-life)Onderhandelen met verzekeraars over polisvoorwaarden en tarieven op basis van risico's van de klantNauw samenwerken met de accountmanager om een totaal ontzorgde klantbeleving te garanderenDirect contact met de klant onderhouden
OfficeVerzekeringenVoltijdsVast contract

Account Manager (Antwerpen & Limburg)

Antwerpen, België

Ben jij een enthousiaste Account Manager met een passie voor klantrelaties en maatwerkoplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze rol ben je het gezicht van ons bedrijf in de regio Antwerpen & Limburg, waar je zowel bestaande klanten bedient als nieuwe klanten overtuigt van onze producten en diensten. Advies op maat is de kern van wat we doen, en jij weet dit als geen ander te vertalen naar de behoeften van de klant.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract

Account Manager - Elektronische Componenten & Elektrotechniek

Kontich, België

Functieomschrijving: Wij zijn op zoek naar een gedreven Account Executive in Elektronische Componenten & Elektrotechniek voor onze locatie in Kontich. Als prominente distributeur en agent in de Benelux, richten we ons op diverse gebieden, waaronder Elektronische Componenten, Wireless Modules, Wireless & Industrial Controls Networking, Display oplossingen, Power Management & Embedded Computing. Onze benadering kenmerkt zich door klantgerichtheid en technologische innovatie. Taken en Verantwoordelijkheden: Ontwikkeling van specifieke klantrelaties met expertise en interesse.Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor klanten, met duidelijke communicatie zowel schriftelijk als mondeling.Handhaven van een evenwicht tussen commercieel denken, handelen en zakelijke organisatie.Opstellen en bespreken van offertes met klanten, gericht op het succesvol afronden van deals.Intensieve samenwerking met technische collega's, zowel intern als extern.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief