Dringend
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Tielt, Tielt-Winge, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?
Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?
Heb jij een passie voor boekhouding?
Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Wat zijn jouw taken?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder
Leuven, België
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?
Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.
Je nieuwe job in ‘t kort
Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij een dossierbeheerder pur sang, met al enkele jaren op de teller?
Vlot in de omgang en cijfergericht?
Dan is een job als ervaren accountant – Senior consultant accountancy & fiscaliteit, noemen we dat hier – iets voor jou. Ons kantoor in Leuven wordt je uitvalsbasis, maar je bezoekt ook klanten in de regio Vlaams-Brabant.
Je nieuwe job in ‘t kort
je bent een echte vertrouwensfiguur voor onze klanten.Je ontfermt je over een uitgebreide portefeuille aan klantendossiers.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega’s op kantoor.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
(Junior) Dossierbeheerder
Leuven, België
Een krak in boekhouding en cijfers?Zin in afwisseling?Beschik je over een rijbewijs B?Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je staat in voor de facturatie.Het inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen.Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftes.De voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingen.Verder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen....
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met firmawagen
Leuven, België
Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job?
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder met ervaring
Heverlee, Leuven, België
Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Tienen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Al een eerste ervaring opgedaan als dossierbeheerder?Zin om jezelf te blijven ontwikkelen?En om zoek naar een job waarbij je zelfstandig kan werken?
Dit boekhoudkantoor in Rotselaar is op zoek naar een dossierbeheerder om volgende taken te volbrengen:
Je verwerkt zelfstandig de boekhouding van een heel breed klantenbestand. De verwerking van digitale cijfers van je klanten (KMO's); boeken van aankoop- en verkoopfacturen, financiële documenten,...Je zorgt voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. Je draagt bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij iedereen elkaar aanmoedigt om zo samen de doelen te bereiken. Als dossierbeheerder volg je ook de bijhorende administratieve processen op. Je optimaliseert de digitale processen. Je werkt in moderne digitale tools zoals ClearFacts.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Linter, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Linter. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bertem, België
Zet jij de puntjes op de 'i'?
Al een eerste ervaring opgedaan?
Vertrouwd met verzekeringen?
Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Ontdek hier jouw verantwoordelijkheden:
Je ondersteunt jouw commerciële collega's door verzekeringen optimaal in te zetten.Als dossierbeheerder krijg je verzekeringsdossiers toegewezen die je zelf beheert.Je werkt dagelijks met IT-systemen zoals MS Office.Verder ga je georganiseerd en nauwkeurig te werk zodat je niets over het hoofd ziet.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Als junior accountant heb je volgend takenpakket:
Aan- en verkoopfacturen verwerkenFinanciële boekingen zoals kas- en bankafschriftenVoorbereidingen voor de btw-aangiftes treffenVoorbereiden van de afsluitingen en eindejaarsverrichtingenVragen van klanten beantwoordenNa een inwerkperiode ga je een eigen klantenportefeuille beheren
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Diest, België
Voor een boekhoudkantoor met meerdere kantoren in heel België, zijn we op zoek naar een dossierbheerder voor het kantoor in Diest. Ben jij een krak in boekhouding en heb je fiscale kennis? Solliciteer snel via onze site of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Je beheert je eigen dossiers van A-ZDit gaat van inboekwerk tot opmaken van tussentijdse balansenOok maak je periodieke rapporteringen opOndersteunen bij de afsluitingen en jaarrekeningenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Diest, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder ondernemingen voor een klant in Diest. Onze klant is een verzekeringskantoor.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder ondernemingen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijke voor verzekeringsdossiers en -projecten van A tot Z; Je stelt polissen op en overlegt deze met de klant; Je adviseert klanten over verschillende verzekeringstakken; Je plant afspreken in met klanten zoals KMO's en ondernemingen; Je volgt de dossiers op; Je beheert een portefeuille met particulieren, zelfstandigen en KMO's.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zoutleeuw, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Keerbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit:
In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.