Jobs

Jobs

281 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantendienst medewerker

Ieper, België

Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst Deeltijds

Drongen, Gent, België

Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).   Jouw takenpakket: Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeGezondheidVoltijdsVast contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Medewerker Klantendienst

Anderlecht, Belgique

Administratief Medewerker – Klantenservice Locatie : Hoofdkantoor in Anderlecht Ben je gepassioneerd door de dynamische wereld van de pers en klaar om je in te zetten voor een ambitieus project? Onze klant, een belangrijke speler in de persdistributie in België, is op zoek naar nieuwe talenten om het team te versterken! Jouw rol: Als Administratief Medewerker – Klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk voor de verantwoordelijken van verkooppunten door heel België: supermarkten, Press Shops, kleine boekhandels en andere persdistributiepartners. Je rol bestaat voornamelijk uit twee delen: 40% klanttelefoongesprekken beheren: je beantwoordt vragen en klachten van klanten via telefoon en e-mail over verschillende onderwerpen;60% administratieve taken: je volgt aanvragen nauwkeurig op in ons CRM-systeem en in het ticketing-systeem ‘C4C’, waarbij je elke interactie registreert en zorgt voor een correcte afhandeling van de dossiers. Jouw belangrijkste taken: Beantwoorden van klantverzoeken over leveringen en retourzendingen van persproducten.Behandelen van gemiddeld 50 inkomende en uitgaande oproepen per dag.Volgen van de aanvragen en zorgen voor een kwalitatieve klantenservice, zodat je een voorkeurspartner voor onze klanten wordt.  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Komen, Komen-Waasten

Voor een bedrijf in Komen zijn we op zoek naar een Commercieel medewerker.   Het bedrijf is gespecialiseerd in de betonsector. Hierdoor is het belangrijk dat je relevante ervaring hebt in de bouwsector of in de betonsector. 
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel Medewerker

Wervik, België

Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER. Tot uw takenpakket behoort: u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ieper, België

Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een frontoffice medewerker. Hier zal je instaan voor volgende taken: Telefonische en administratieve ondersteuning aan klantenZoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en verzekeringsmaatschappijInterventierapporten opmaken
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

ROESELARE

Hou jij van bellen? Ben jij commercieel en hou je van targets?  Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een Call-Center Medewerker   Jij staat in voor ... Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van de afspraken van twee vertegenwoordigers bij bestaande en potentiële klanten (outbound telefonie - B2B).Daarnaast ondersteun je deze personen in hun dagelijkse taak op de baan.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Houthulst, België

Je analyseert de inkomende communicatie en behandelt diverse klantvragen.Je achterhaalt snel de noden van de klant, onderneemt de juiste acties en informeert op een heldere en klantvriendelijke manier.Je prijst onze diensten aan via passende offertes en commerciële acties.Ook algemene administratieve taken neem je voor jouw rekeningJe werkt nauw samen met verschillende afdelingen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commerciële medewerker binnendienst

Izegem, België

Als technisch-commercieel medewerker ben je samen een rechtstreeks aanspreekpunt voor onze klanten. Op basis van jouw uitgebreide praktische en technische kennis ondersteun je onze klanten installateurs bij het ontwerpen van de technische installaties die ze in de markt plaatsen.Je interpreteert de vragen van de installateurs, maakt op basis daarvan een duidelijke offertes en bespreekt deze met jouw collega's vertegenwoordigers, of rechtstreeks met de installateur.Je zorgt van een correcte verwerking en opvolging van de bestellingen, zodat onze klanten alles tijdig en volledig ontvangen op de werf. Je blijft ook beschikbaar voor deskundig advies en beantwoorden van technische vragen die gesteld worden tijdens de uitvoering van het project.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

8770 Ingelmunster, België

Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten. Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Waregem, België

Voor onze klant, zeer mooi en internationaal bedrijf, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker voor op de binnendienst. Je zal instaan voor volgende zaken: De eerste weken zal je een intensieve opleiding op de werkvloer krijgen, waar je eerst het reilen en zeilen van het productengamma zal leren kennen.Na enkele weken zal je hét aanspreekpunt worden van de klanten en hun vragen. Dit zowel via email als via de telefoon. Na verloop van tijd ben jij het aanspreekpunt voor alle technisch commerciële vragen van zowel de klant als jouw collega'sJij staat in voor alle bijkomende administratieve taken, opvolging retours,...  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Oudenaarde, België

Voor een bedrijf gelegen in Oudenaarde zijn we dringen op zoek naar een gedreven Customer Service Medewerker.    Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je speelt een cruciale rol in het oplossen van vragen, problemen en het bieden van uitstekende klantenservice.   Jouw takenpakket als Customer Service Medewerker: Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de salesagents en de handelaars, bij het gebruiken van de betaalterminals en betaaloplossingen.Je biedt technische ondersteuning aan de salesagent en helpt bij het installeren en activeren van de betaalterminal.Heel wat telefonische contacten met de salesagents en handelaars zijn heel belangrijk binnen jouw takenpakket.Administratief ben je verantwoordelijk voor de onboarding van de handelaars en de daarbij horende screenings en analyseren van transacties.Je doet dit alles ter ondersteuning van de Risk & Compliance manager.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Deinze, België

Ben je een commercieel talent? Heb je een brede kennis van elektriciteit en elektromechanica? Zoek je een uitdaging in een sterk groeiend bedrijf? Dan hebben we je nodig! We zoeken een commercieel medewerker voor de binnendienst in Deinze. Je komt terecht in een firma gespecialiseerd in beveiligingssystemen en automatische toegangssystemen.   Hoe zal je dag eruit zien als technische verkoper in onze binnendienst? Met je commerciële flair ondersteun help je klanten met hun vragen.Je kan terecht met al je vragen bij de productmanagersOffertes opmaken, bestellingen opvolgen, klanten ondersteunen zijn voor jouw routineJe werkt projecten uit in overleg met de commerciële dienst en productmanagersSamen met de productspecialisten zal je technische hulp verlenenSamen met de collega's op het bureau maak je van iedere dag een succes  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker regio Gent

Desteldonk, Gent, België

Hou je van een open cultuur, korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit? Dan ben jij misschien wel dé collega, die we zoeken om ons dynamisch team te versterken. Om ons customer service team op het hoofdkantoor te Gent-Zeehaven te versterken zoeken wij een enthousiaste: Medewerker Customer Service Hoe ziet je dag eruit? Je takenpakket? Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;Je registreert nauwgezet alle orders en manipulaties in het softwarepakket en je volgt het verloop van de stock administratief op;Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;Je bereidt de facturatie voor;Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief