Jobs

Jobs

137 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder (A tot Y)

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van de aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse verrichtingenVoorbereiding van aangiftes btw, personenbelasting en vennootschapsbelastingRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheerOpstellen en voorbereiden van jaarrekeningenEen eerste stap richting opbouw klantenportefeuille en besprekingen
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Senior Dossierbeheerder/leidinggevende (A tot Z)

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer met leidinggevende skills voor een boekhoudkantoor te Lier!Je bent verantwoordelijk voor een volledige klantenportefeuille en opvolging. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en adviseert hen bij boekhoudkundige, en fiscale aangelegenheden. Deze klanten zijn voornamelijk vennootschappen en familiale KMO's. Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Eerste aanspreekpunt van klantenNakijken voorbereide dossiers en afsluiten van boekjarenOpvolging van kantoorplanning en monitoring van deadlinesAansturing van junior dossierbeheerders en andere collega's
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een junior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van aan- en verkoopfacturen, en bankuittrekselsVoorbereiding van aangiftes btwRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheer
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder VT of DT met thuiswerk

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een..... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!   📍Waar kom je terecht? LierBoekhoudkantoor 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als boekhouder? Als ervaren dossierbeheerder beheer je volledig zelfstandig een gevarieerde klantenportefeuille.Je bent volledig verantwoordelijk voor het boekhoudkundige en fiscale beheer van diverse vennootschappen en eenmanszaken uit verschillende sectoren.Je ondersteunt je klanten bij het inrichten, voeren en optimaliseren van hun boekhouding.Je bent hierbij eveneens verantwoordelijk voor het opstellen van (tussentijdse) financiële rapporten en het indienen van fiscale aangiften.Hierbij krijg je ondersteuning van een medewerker die instaat voor het verwerken van de boekhoudkundige gegevens.   Je volgt de volledige boekhouding op van diverse vennootschappen en eenmanszakenJe zal aankopen en verkopen boeken, bank en kas opvolgen, ... Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere BTW-aangiftes, aangiftes zowel op gebied van personen- als van vennootschapsbelasting.Je werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en je geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe bent steeds goed op de hoogte van de fiscale actualiteit en regels.
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.   Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups. Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Senior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een senior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier. Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor de klant en voor je collega.Jouw takenpakket als ervaren boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het ondersteunen van de klant bij financiële beslissingenJe bent verantwoordelijk voor het begeleiden en opleiden van boekhoudkundige medewerkers en juniorsHet opvolgen en interpreteren van aangeleverde cijfers door collega's en/of klantenHet verstrekken van onderbouwd advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedUp to date blijven met de voortdurende veranderingen binnen het fiscaal landschapHet zelfstandig beheren van dossiers A - ...Actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Senior

Lier, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in boekhouding, organisatie en fiscaliteit. Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder van a-z of a-y: Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een collega (Junior profiel) mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangifteBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Nijlen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een een dossierbeheerder! 📍Waar kom je terecht? NijlenSector: Accountancy 🗒️ Hoe ziet jouw dag eruit als Accountant? Het aanspreekpunt van je klanten voor al hun vragen ivm hun bedrijfVerwerking en opvolging klantdossiers op gebied van financieel beheerMaand- en jaarafsluitingen van verschillende vennootschappenRapporteringen en jaarrekeningen opstellenBTW aangiftes, personenbelasting en vennootschapsbelastingEventueel nog andere boekhoudkundige activiteiten
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zandhoven, België

Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Accountant - Dossierbeheerder

Zandhoven, België

Als senior accountant-dossierbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die tot je klantenportefeuille behoren. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren, waar jij van A tot Z zorg voor draagt. Dit doe je uiteraard niet alleen! je kan immers rekenen op je collega's (die je willen bijstaan met raad en advies), en werkt hierbij in een moderne, digitale omgeving.   Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakker. Denk aan: Het opstellen van de jaarrekening en tussentijdse resultatenHet opzetten van rapporteringenHet opvolgen van voorafbetalingenAangiftes BTW, vennootschapsbelasting en personenbelasting Om jouw klanten optimaal te kunnen adviseren en inspireren, zit je op geregelde basis met hen samen. Zij weten dat ze in goede handen zijn terechtgekomen en beschouwen jouw enthousiasme als een enorme meerwaarde.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.     Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.    Wat zijn je taken als accountant? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior Dossierbeheerder!   📍Waar kom je terecht? Bij een accountancykantoorHeist-op-den-Berg   📈 Als Dossierbeheer, sta jij in voor: Je draagt de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken t.e.m. afsluiting van het boekjaar.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die tot jouw klantenportefeuille behoren, kortom hun financiële rechterhand.Je kan uiteraard steeds rekenen op jouw collega’s voor overleg.Uiteraard werk je in een volledig gedigitaliseerde omgeving en wil je dit mee verder ondersteunen.  
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Tijdelijke Signalisatie

Berchem, Antwerpen, België

Ben jij op zoek naar een administratieve functie waar je jouw planningstalenten kan inzetten? Heb jij interesse in technische plannen tekenen? Werk jij het beste in een klein maar hecht team? Dan is deze job de ideale match voor jou!   Als technisch dossierbeheerder tijdelijke signalisatie ben je verantwoordelijk voor vergunningsaanvragen van werken met inname openbaar domein.   Maken van signalisatieplannen via AutoCad, steeds zoeken naar de beste oplossing.Adviezen vragen aan verschillende instantiesKlantencontact en opmaak offertesRetributiekosten beherenPlanning van het logistieke team.  
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!   Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.   Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Grobbendonk

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!  📍 Waar kom je terecht? GrobbendonkBoekhoudkantoor 📈  Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit: Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Senior dossierbeheerder

Mechelen, België

Ben jij cijfermatig zeer sterk? Heb jij een passie voor boekhouding?   Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Mechelen, zijn wij op zoek naar jou als senior dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je staat in voor de organisatie van de boekhouding, bij gelegenheid bij de klanten ter plaatse, dit gaat over een groep van 8 woonzorgcentra en kinderdagverblijven.Zowel technisch, fiscaal als inhoudelijk bied je ondersteuning aan de klanten.Je staat de klant bij op gebied van analyse van de wetgeving en regelgeving met betrekking tot de sector.Als senior dossierbeheerder ben je de woordvoerder voor het kantoor.Je doet de rapporteringen van algemene vergaderingen en t.a.v de Raad van Bestuur.De analyses van de cijfers voer je ook uit.Je staat in voor de opmaak en opvolgingen van de begrotingen.Ook haalbaarheidsstudies en kredietbemiddelingen maak je op met de banken.Je werkt samen met 4 collega's die het voorbereidende werk doen onder de leiding van de kantoorverantwoordelijke.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief