Dringend
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Klantendienst
Anderlecht, Belgique
Administratief Medewerker – Klantenservice
Locatie : Hoofdkantoor in Anderlecht
Ben je gepassioneerd door de dynamische wereld van de pers en klaar om je in te zetten voor een ambitieus project?
Onze klant, een belangrijke speler in de persdistributie in België, is op zoek naar nieuwe talenten om het team te versterken!
Jouw rol:
Als Administratief Medewerker – Klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk voor de verantwoordelijken van verkooppunten door heel België: supermarkten, Press Shops, kleine boekhandels en andere persdistributiepartners.
Je rol bestaat voornamelijk uit twee delen:
40% klanttelefoongesprekken beheren: je beantwoordt vragen en klachten van klanten via telefoon en e-mail over verschillende onderwerpen;60% administratieve taken: je volgt aanvragen nauwkeurig op in ons CRM-systeem en in het ticketing-systeem ‘C4C’, waarbij je elke interactie registreert en zorgt voor een correcte afhandeling van de dossiers.
Jouw belangrijkste taken:
Beantwoorden van klantverzoeken over leveringen en retourzendingen van persproducten.Behandelen van gemiddeld 50 inkomende en uitgaande oproepen per dag.Volgen van de aanvragen en zorgen voor een kwalitatieve klantenservice, zodat je een voorkeurspartner voor onze klanten wordt.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Klantendienst Deeltijds
Drongen, Gent, België
Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).
Jouw takenpakket:
Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeGezondheidVoltijdsVast contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Deurne, Antwerpen, België
Voor onze klant te Deurne, gespecialiseerd in het aanbieden van technische opleidingen (zoals kraanbestuurder, heftruck- of reachtruckchauffeur, VCA basis en VOL,...) zijn wij op zoek naar een administratief commercieel binnendienstmedewerker
Als technisch administratief en commercieel binnendienstmedewerker sta je in voor het actief benaderen van potentiële klanten en bestaande klanten op basis van het klantenbestand. Je stuurt mailings uit om ervoor te zorgen dat de opleidingen volledig volgeboekt worden of optimaal ingevuld wordenJe zorgt voor de planning van de opleidingen en hebt contact met klanten, de lesgevers en andere betrokken partijenBinnenkomende aanvragen van klanten verwerk je op een gestructureerde manier en je zorgt voor een orderbevestigingJe beheert de technische administratie rond de certificaten
TechnicsDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Wommelgem, België
Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.
Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Sint-Niklaas, België
Functieomschrijving
Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocatiesCoördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen de facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Hamme, België
Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans?
Ben jij communicatief?
Heb je ervaring in een customer service functie?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker.
Het bedrijf beschikt over een webshop.
Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien:
Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten.
Je zal hierbij werken in daguren.
Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
commercieel medewerker binnendienst
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.
Waar kom je terecht?
LierSpecialisatie: industriële cleaning
Wat zullen je taken zijn?
Je versterkt het customer service en commercieel team en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Elke vraag, elke bestelling, elk probleem komt bij jou en je collega’s terecht: oplossingsgerichte, enthousiaste mensen,
die er meteen mee aan de slag gaan.
Je vormt de communicatiespil: per telefoon en per mail.Jouw communicaties vinden we terug in ons CRM systeem: je bouwt mee aan het werkgeheugen van het bedrijf.In overleg werk je offertes uit en volg je op.Het inplannen van de uit te voeren werken is de volgende stap. Daarvoor stem je af met de operationele en technische verantwoordelijken.Je zorgt tot slot voor de juiste documenten en administratieve opvolging (materialenlijst, plannen, ligging, …) voor elke werf die je toevertrouwd wordt.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Mechelen, België
Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken:
Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker binnendienst sales
Zele, België
Beschik je over een master denkniveau?
Heb je een goede kennis Nederlands, Frans, Engels en Duits?
Wil je graag werken in een industriële omgeving?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een medewerker binnendienst sales.
Het bedrijf is gespecialiseerd in de productie van flexibele verpakkingen.
Als medewerker binnendienst sales sta je in voor volgend takenpakket:
Je beheert zelfstandig jouw klantenportefeuille in overleg met de buitendienst.Opvolgen orders met planning en logistiek.Optimaliseren an de processen.Ondersteunen van teamleden en inspringen waar nodig.Klantenregistratie en -afhandeling opvolgen.Ondersteuning geven aan prijsbeheer via ERP.Rapporteren aan Internal Sales Manager.
Je zal hierbij werken in daguren.🕙
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Zele, België
Heb jij een goede kennis Nederlands, Frans en Engels?
Ben je op zoek naar een commerciële functie?
Is de afstand naar Zele haalbaar?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Dit bedrijf produceert metaalconstructies voor openbare ruimtes, zoals banken en overkappingen.
Je takenpakket als commercieel medewerker zal bestaan uit:
Het behalen van verkoopdoelstellingen.Het bewaken van de efficiëntie van het verkoopproces.Het analyseren van klantbehoeften.Het selecteren van projecten.Het berekenen van kostprijzen.Telefonisch contact onderhouden met klanten.Het opvolgen van offertes.
Deze functie wordt uitgeoefend tijdens reguliere kantooruren.🕙
Interesse?
Scrol dan snel verder voor meer info en stuur jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be 📧
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Lokeren, België
Opzoek naar een nieuwe uitdaging?Dan is deze uitdaging iets voor jou! Wij zijn opzoek naar een Internal sales engineer.
Heeft u ervaring in een sales georiënteerde job en heb je een passie voor techniek?Beschik je over goede communicatieve en commerciële skills?Ben je stressbestendig, nauwkeurig en enthousiast? Kan je je goed uitdrukken in het Frans, Nederlands en Engels?
4 maal Ja? BINGO! Dan is dit de ideale job voor jou!
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een INSIDE SALES MEDEWKER!
Wij zijn op zoek naar een Commercieel Binnendienst Medewerker in een bedrijf dat werkzaam is in de sector van industriële dichtingen, gevestigd te Grobbendonk.
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het commercieel beheer en de administratieve verwerking van klanten in België en NederlandJe maakt een grondige analyse en zorgt voor een correcte en technisch onderbouwde offerteJe communiceert proactief via telefoon waarbij je zowel offertes als orders noteert, verwerkt en opvolgt, maar ook afspraken maakt voor de commerciële buitendienstOok voor andere commercieel administratieve taken zoals leveringstermijnen, technische info en andere vragen, sta je de klant te woordJe hebt intensief contact met ervaren collega’s die jou met raad en daad bijstaan
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Vilvoorde, België
Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker.
Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;
Wat wordt er van jou verwacht?
Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken:
Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.