Administratief bediende sales
Werchter, Rotselaar, België
Administratief sterk?Een krak in Frans?En beschik je over enig technisch inzicht?Voor een bedrijf te Werchter dat stroomvoorziening voor tal van events voorziet zijn we op zoek naar een Administratief Assistent Sales. Je fungeert als assistent van de afdeling.Ontdek hier jouw takenpakket:
Je ondersteunt het Sales team op administratief vlak: facturatie voorbereiden, klassement...Als assistent van de afdeling maakt je kleinere offertes op en verzorg je de opvolging van andere offeres voor (inter)nationale projecten.Je bereidt het indienen van offertes van openbare aanbestedingen voor.Communicatie met zowel klanten als interne afdelingen (planning, administratie..) verloopt vlotjes.Tot slot beantwoord je ook telefonische oproepen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Leuven
Wij zijn op zoek naar Assistent filiaalverantwoordelijke voor een bedrijf met afdelingen in Winksele en Heverlee. Het gaat over een specialist in bandenservice.
Interesse? Lees zeker verder!
Jouw takenpakket als assistent filiaalverantwoordelijke bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten.Is er interesse? Dan maak je prijsoffertes op en bespreek je die met de klant.Je bent bereid om bestellingen te plaatsen en de administratie te onderhouden.Als assistent filiaalhouder ben je de rechterhand van de Filiaalleider en neem je soms een deel van de taken van de filiaalleider over als die afwezig is.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijds administratief bediende SLACHTHUIS 20U
Oevel, Westerlo, België
Voor een SLACHTHUIS in de Kempen is Vivaldis office op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de stal en de chauffeurs.Je gaat regelmatig rond in de stal om de planning te controleren en op het bord te zetten.Je staat in voor het ingeven en verwerken van VKI's.Je zorgt voor de opmaak van leverbonnen, vervoersdocumenten, massabalans,...
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Bierbeek, België
Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Kan je goed Frans?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier:
Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Ham, België
Ben je sterk in het oplossen van problemen en zet je graag je technische kennis in voor duurzame projecten?
Solliciteer nu als technisch administratief bediende!
Voor een bedrijf gespecialiseerd in zonnepanelen, gelegen in Ham, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat houdt de job in?
Je staat in voor administratieve taken zoals: verwerking van gegevens, facturatie, aanvragen van (her)keuringen,...;Je staat in voor de verkoop van technische installaties;Je plant de technische opmetingen in;Je verwerkt opmetingsverslagen;Je plant de installaties bij de klant in;Je volgt de installaties op van A-Z;
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Kampenhout, België
Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief bediende voor onze klant in Tienen.
Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop, reparatie en het onderhoud van hoogwerkers.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit:
Je coördineert de dagelijkse planning van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden;Je communiceert met klanten om afspraken in te plannen, vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden.Je beheert de facturatie en volgt betalingen nauwkeurig op;Je handelt garantieaanvragen en -procedures af;Je beheert en vernieuwt onderhoudscontracten;Je zorgt voor een efficiënte samenwerking tussen verschillende afdelingen (techniek, administratie, klantenservice);Je verzorgt de goedkeuring van nieuwe voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/klantenadviseur
Herentals
Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.
Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken:
Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende!
Als administratief bediende bied je ondersteuning aan de sales manager en coördinator bij diverse taken:
Het verkoopproces in diverse facetten
Opmaken van offertesOpmaken van jaarcontractenOpstellen en aanpassen van klantenkortingen en bonussen
Het mee opvolgen van klantengegevens in het CRM-systeem, en ondersteunen om data van bestaande klanten en prospecten te optimaliserenHet opvolgen van marketingcampagnesHet verwerken van verkoop-en marketingdata/cijfersSelecteren van de relevante klantengroepen bij bv. fabriekbezoeken, productintroducties,..Centrale operationele schakel tussen verkoop & marketingafdeling
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende/receptioniste garage
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht?
Bij een garage te Herentals.
Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook
InterimAutoVoltijdsVast contract
Commercieel administratief bediende
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Inside Sales medewerker
📍Waar kom je terecht?
Een transportbedrijf te Geel
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel bediende?
Opmaken van offertesVoorbereiding van facturatieBehandelen van klachten, problemen oplossenInkomende facturen behandelenOndersteunen van de expediteur
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je plaatst bestellingen;Je volgt vrachten op en houdt de voorraad bij;Je bespreekt prijzen met klanten;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;Je ondersteunt administratief waar nodig.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Mechelen, België
Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.
ouw takenpakket
Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:
Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren.
Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ham, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in supplementen voor paarden.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je verwerkt orders;Je bent verantwoordelijk voor de klantendienst;Je hebt contact met klanten via telefoon en mail;Je biedt ondersteuning aan het salesteam;Je verzorgt de facturatie;Je beheert de webshop;Je zet de e-mailmarketing op;Je volgt zowel bestaande als nieuwe klanten op;Je plaatst de leveringen op de juiste plaats;Je volgt de zendingen op.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve bediende Customer relations
Tielen, Kasterlee, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende- orderbeheer, customer relations.
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Regio KasterleeSpecialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.