Dringend
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Controller en boekhouder
Pelt, België
Voor een chemiebedrijf in Pelt zijn we op zoek naar een boekhouder die ook controlling taken op zich wil nemen. Spreekt dit je aan? Lees snel verder!
Hoe zal je dag er uitzien?
Dagelijkse boekingen uitvoeren;Debiteuren- en crediteurenbeheer;Btw-aangiftes voorbereiden;Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;Bieden van ondersteuning bij interne controles;Meehelpen met de implementatie van het nieuwe ERP-tools;Financiële rapporteringen opmaken;Je zal de rechterhand worden van de Finance manager.
FinanceChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Debiteurenbeheerder (Kortrijk)
Kortrijk, België
Voor onze klant, gelegen in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een credit controller/ debiteurenbeheerder.
Je maakt deel uit van een team van 6 personen en rapporteert rechtstreeks aan de Finance ManagerJe staat in voor het controleren, verwerken en inboeken van rekeninguittreksels en verkoopfacturenJe communiceert met accountmanagers, service departement en management inzake orders, klanten en betalingsgedragJe adviseert accountmanagers wanneer klanten langdurig betalingsachterstanden hebbenJe helpt mee met de automatisering van het financieel departementJe onderhoudt zowel telefonisch als schriftelijk contact met klanten
FinanceBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Accountant
Glabbeek, België
Administratieve duizendpoot?
Krak in boekhouden in een bedrijf?
En heb je graag een job in een aangename werkomgeving?
Een bedrijf actief in elektrische energieverdeling voor industrie- en nutsbedrijven is op zoek naar jou!
Je gaat aan de slag in Glabbeek en voert tal van taken uit:
Boekhoudkundige en administratieve taken zoals informatie-input in ERP handel jij vlot af.Je bent de contactpersoon voor klanten, boekt facturen in, klasseert documenten en zorgt ervoor dat bestanden up-to-date zijn.Als junior accountant garandeer je een kwalitatieve boekhouding en controleer je de boekingen.Openstaande betalingen opvolgen en crediteuren betalen is part of the job.Je volgt banken en diverse boekingen op.Een goed functionerend administratiebeleid opzetten en verbeteren. Zo digitaliseer je bijvoorbeeld bestaande procedures.Ook op jouw takenlijstje:
IC- en intrastat aangiftes uitvoerenBTW-aangiftenVennootschapsbelastingaangiftesMaand- en jaarafsluitingenResultatenrekeningBalansenCashflowrendement
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Accountant
Kessel-Lo, Leuven
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Leuven, zijn wij op zoek naar een Junior Accountant.
Je takenpakket bestaat uit:
Beheer en opvolging van de aan jou toevertrouwde en gevarieerde klantenportefeuilleOpstellen van de jaarrekening en de gebruikelijke verslagen en fiscale aangiftesVerlenen van professioneel advies op vlak van accountancy, fiscaliteit en financieel beleidFinanciële verrichtingen verwerkenFiscale aangiftes voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant
Kessel-Lo, Leuven
Krak in boekhouden?
Al ervaring in een boekhoudkantoor?
En beschik je over de nodige fiscale kennis?
Een boekhoudkantoor uit het Leuvense is op zoek naar een Senior Accountant om hun team te versterken.
Hier ontdekt je alvast wat je allemaal zal doen:
Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je team.Je stelt balansen en resultatenrekeningen op.Als senior accountant ben je verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftes.Je verleent professioneel advies op het vlak van accountancy, fiscaliteit en financieel beleid.Tot slot zorg je voor de bespreking met de klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Weet jij alles over personenbelasting?Heb je al een eerste ervaring achter de rug?Dan ben jij misschien wel wie wij zoeken!Voor een accountancy- en advisorygroep te Leuven zijn wij op zoek naar een Expert personenbelasting.Wat zullen je taken zijn:
Je bent de financiële rechterhand van de klanten.Als expert personenbelasting bouw je mee het gloednieuwe departement personenbelasting uit.De verwerking van de aangiftes is ook jouw verantwoordelijkheid.Je bent het aanspreekpunt van collega's voor het adviseren en optimaliseren van dossiers inzake personenbelasting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent.
Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken.
Dit zullen je taken zijn:
Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ben jij helemaal thuis in BTW regelgeving?Graag met cijfers bezig?En dat in een internationale omgeving?Voor een fabrikant in computergestuurde verspanende werktuigmachines zijn we op zoek naar een accountant in Leuven.Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
De leveranciersboekhouding, onkostennota's inboeken en reconciliaties van rekeningen.Btw-aangiftes in orde branden.Intercompany doorrekeningen, confirmaties en aansluitingen verzorgen.Maandelijkse afsluiting en rapportering.Rapportering naar de Nationale Bank voorbereiden.Assistentie bij audits.Meehelpen de efficiëntieverbetering door te voeren & fungeren als back-up van collega's.Rapporteren aan Finance Controller.Ad-hoc ondersteunende administratieve taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder Syndicuskantoor
Heverlee, Leuven, België
Zet jij graag de puntjes op de 'i'?
Op zoek naar een deeltijdse job?
Neem je graag wat verantwoordelijkheden op?
Dan is dit syndicuskantoor uit Heverlee op zoek naar jou!
Om hun boekhoudkundig team te versterken zijn ze op zoek naar een Accounting Officer / boekhouder.
Je staat in voor de interne boekhouding van meerdere eigen bedrijven.
Wat betekent dat precies? Neem de vacature even door en ontdek het:
De interne boekhouding controleren en beheren.Interne rapporteringen voorbereiden voor zaakvoerders & Raad van Bestuur.Facturatie naar klanten.Aankoop- en verkoopfacturen, kas- en bankstukken verwerken.BTW-aangiften, BTW-listing en IC-aangiften verzorgen.Collega helpen bij voorbereiding van jaarafsluitingen.Contracten beheren samen met de zaakvoerder.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder Syndicuskantoor
Heverlee, Leuven, België
Maken cijfers jou gelukkig en ben je er ook sterk in?Werk je graag voor een familiaal bedrijf?Voor een bedrijf dat actief is in het beheren van gebouwen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde boekhouder. Je zal het boekhoudkundig team mee helpen versterken bij het financieel beheer van meerdere gebouwen.
Wat zijn jouw taken?
Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse boekhouding.Als boekhouder doe jij ook het incassobeheer en volgt betalingen van klanten op.Jij bent in staat om de afrekeningen door te nemen en vragen hieromtrent te beantwoorden via mail en telefonisch.Je zorgt ervoor dat aankoopfacturen tijdig worden ingeboekt en geklasseerd.Je beheert een aantal dossiers volledig zelf.Op termijn kan je doorgroeien tot boekhoudkundig dossierbeheerder zodat je ook budgetten kan opstellen en rapporteert aan zowel de interne manager als externe rekencommissarissen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ervaring in een accountantskantoor?Is fiscaliteit jouw ding?Wil je graag werken voor een werkgever die opleidingen en doorgroeimogelijkheden biedt?Voor een boekhoudkundig kantoor in Leuven, gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, zijn we op zoek naar een Accountant.Wat moet je doen?
Je beheert de klantendossiers.Balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes opstellen is everyday business.Je bereidt reorganisaties en fiscale optimalisaties voor.Als accountant stel je ook budgetten en rapporteringen op.Je stelt fiscale adviezen op
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder met bedrijfswagen
Heverlee, Leuven, België
Goed met cijfers?
Administratief sterk?
Al een eerste ervaring achter de rug?
Voor een boekhoudkantoor in de regio Leuven, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je zal instaan voor de volgende taken:
Verwerken van alle boekhoudkundige documenten.Assisteren bij het opstellen van balansen en jaarrekeningen.Helpen bij het opstellen van fiscale aangiften.Beantwoorden van vragen van klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Genk, België
Ben jij een nauwkeurige, gestructureerde en gedreven boekhoudkundige duizendpoot?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Hulpboekhouder voor een dynamisch bedrijf in het hart van Genk. Ben jij klaar om jouw boekhoudkundige talenten verder uit te breiden en een waardevolle bijdrage te leveren aan de financiële administratie? Lees dan snel verder!
Hoe zal je werkdag er uitzien?
Boekhouding van A-Y: aan- en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften, onkostennota's, lonen, etc.Bewaken en optimaliseren van klanten en debiteurenbeheer;Je zorgt voor de voorbereiding en controle van het uitgaande betalingsverkeer;Je rapporteert aan de zaakvoerders.
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Herk-de-Stad, België
Voor een bedrijf, gelegen te Herk-de-Stad, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Wat ga je doen?
Voorbereiden van financiële rapporten en analyses;Bijhouden van facturen, betalingen en uitgaven;Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen;Opvolgen van de BTW-administratie voor zowel aankopen als verkopen;Zorg dragen voor een correcte afsluiting van de maand- en jaarcijfers;Ondersteunen bij de maand- en jaarafsluitingen;Het bijhouden van de boekhouding en zorgdragen voor een tijdige verwerking van facturen.Je hebt kennis van de laatste wetgeving en zorgt ervoor dat het bedrijf altijd voldoet aan de geldende fiscale en boekhoudkundige regels.
FinanceBouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Herentals, is op zoek naar een boekhouder!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg, een toonaangevende producent en leverancier van micro-ingrediënten voor de veevoederindustrie.
Als boekhouder, heb je volgende verantwoordelijkheden:
Algemene boekhoudingBoeken aan- en verkoopfacturenBoeken van bankverrichtingenVoorbereiding betalingen aan leveranciersAssistentie verlenen aan maand - kwartaal – en jaarafsluitingenMaandelijkse BTW aangiftesDiverse enquêtes en aangiftes verzorgenBack–up voor jouw collega’s tijdens hun afwezigheidOndersteuning bieden aan collega’s in drukke periodesAllerhande administratieve boekhoudkundige taken
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Heist-op-den-Berg, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Heist op den berg, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Als boekhoudkundig bediende heb je volgend takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor de opstart van nieuwe klantendossiersJe staat in voor het aanvragen van btw-nummersAanmaken van online volmachtenJe staat in voor debiteurenbeheerVoorbereidende aangiftes personenbelastingJe staat in voor het oprichten van nieuwe vennootschappenOpmaken en opvolgen van huurcontract en indexatiesOpvolgen van verzekeringsdossiers voor klantenOpvolgen van kantooragendaJe staat in voor de opvolging van sociale bijdragen van zelfstandige
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Z
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround accountant
Olen, België
Vivaldis Office Herentals is zoek naar een allround accountant voor een bedrijf in Olen!
Als accountant sta je in voor de volgende taken:
Je houdt klantengegevens nauwkeurig bij, en zorgt dat alles up-to-date isJe volgt nauwkeurig de betalingen op, en zorgt voor een correcte afhandelingJe beantwoord vragen van de klanten over facturen en zorgt voor duidelijke, snelle communicatieJe zet domiciliëringen correct klaar en verwerkt deze op tijdJe staat in voor het opstellen en verzenden van verkoopfacturenJe verstuurt herinneringen en neemt proactief acties om tijdige betalingen te waarborgen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.