Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(6)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(6)
Taal
Nederlands
(6)
Frans
(1)
Niches
Office
(3)
Technics Employees
(2)
Interim
(1)
Sector
Voeding
(2)
Bouw
(2)
Metaal
(1)
Machinebouw
(1)
6 Jobs gevonden
Supply chain manager
Brugge, België
Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in produceren van machines, zijn wij op naar een supply chain manager Jouw taken zijn: Als Head of Supply Chain ben je onder andere verantwoordelijk voor het aansturen van de Purchase & Inbound Logistics afdeling. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de efficiëntie en kosteneffectiviteit door de juiste strategieën te implementeren en processen voortdurend te verbeteren. Dit doe je concreet door: Het ontwikkelen en implementeren van een lange termijn Purchase & Logistics strategie: je zorgt ervoor dat de aankopen en voorraadniveaus perfect afgestemd zijn op de huidige productmix van machines. Hierbij houd je rekening met fluctuaties in de markt, evoluties van machines, enzovoort. Het automatiseren en optimaliseren van de huidige workflows binnen beide magazijnen.Het opbouwen van constructieve en duurzame relaties met leveranciers. Tegelijkertijd weet je hen kritisch te evalueren op prijs, kwaliteit en leverprestaties.Customer intimacy hoog in het vaandel te dragen en dit zowel intern als bij de eindklant. Je stuurt hierbij 2 teamleaders aan (Purchase en Inbound Logistics) en bent eindeverantwoordelijke voor een team van een 15-tal mensen. Als people manager creëer je een veilig klimaat voor jouw medewerkers waarbij men het gevoel krijgt zichzelf te kunnen zijn en zich verder te kunnen ontwikkelen in de organisatie. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Product/purchase manager
Oelegem, Ranst, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ...... AANKOOP MANAGER! Waar moet je zijn? Een snelgroeiend en dynamisch bedrijf gelegen in Ranst/OelegemSpecialisatie: metaal Wat moet je doen als aankoop manager? je coördineert, ondersteunt en stuurt de afdeling Purchase aan bestaande uit 2 collega’s.Je beheert hetstrategisch/tactisch aspectverlenen van adviezen inzake productaankopen, product en productiestandaardisatie, productontwikkelingen, marktsituatie, ...• je werkt het Purchaseplan volledig uit en zorgt hierin voor een tactisch en strategische aanpakje werkt frequent samen met andere afdelingen, zoals Sales, Productie, Logistiek, Engineering, ...je volgt periodiek interne trainingen rond nieuwe producten en processen Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics Employees
Metaal
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Productiemanager
Hulshout, België
Vivaldis Office zoekt.......... een Productieleider schrijnwerkerij! Waar moet je zijn? Regio Vlaams-Brabant. Wat moet je doen? Toezicht houden op de productieprocessen en ervoor zorgen dat deze efficiënt en volgens planning verlopen.Dagelijks aansturen en coachen van productiemedewerkers op de werkvloer.Je bent de schakel tussen het management en de atelier.Je bewaakt de veiligheid en de kwaliteitsnormen.Actieve betrokkenheid bij het oplossen van operationele problemen en het stimuleren van samenwerking binnen het team.Rapporteren van productieprestaties, verstoringen en verbeterpunten aan het managementteam.
Technics Employees
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek manager
Brugge, België
Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een logistiek coördinator. Zo ziet jouw dag er binnenkort uit. Dagelijkse aansturing van de transport- en orderplanner, het logistieke team in 2 ploegen en administratieve logistieke medewerker. Opmaken en opvolgen van de personeelsplanning. Coördineren van magazijnbeheer en afstemmen van interne en externe logistiek. Continu verbeteren van rentabiliteit, productiviteit, kwaliteit, hygiëne en veiligheid. Samenwerken met de Operations Manager om prioriteiten te bepalen en de continuïteit van het logistieke proces te garanderen. Coachen en ontwikkelen van medewerkers om hun competenties optimaal te benutten. Opstellen, realiseren en rapporteren van logistieke KPI’s.
Office
Voeding
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Productiemanager vleessector
Olen, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... PRODUCTIEMANAGER VLEESINDUSTRIE! Waar moet je zijn? OlenOntwikkelen en produceren van vlees Wat moet je doen? Je bent verantwoordelijke voor de coördinatie van het volledige productiegebeurenJe maakt de productieplanning opJe helpt mee bij het ontwikkelen en optimaliseren van nieuwe-en bestaande productenJe staat in voor veiligheid en hygiëne op de werkvloerJe bent verantwoordelijke voor de externe- en interne logistieke processenDaarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de stock-en voorraadbeheerJe stuurt een team van +-25 medewerkers aan Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Office
Voeding
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Aankoopverantwoordelijke
Merelbeke, België
Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een aankoopverantwoordelijke. Heb jij een analytisch denkvermogen en ervaring in een vergelijkbare functie? Dan kan dit dé job voor jou zijn! Je beheert aankooporders met als doel het bedrijf tot een hoger niveau te tillen aan de hand van analyse en verwezenlijking van de meest gunstige levertermijnen en aankoopprijzen van materialen Wat is het takenpakket? Purchase orders aanmaken op basis van de verkooporders en bestellingen en deze linken aan prijslijsten en kortingen.Nieuwe orders aanmaken voor onze dochterondernemingen.Opgemaakte Purchase orders op het einde van iedere werkdag/werkweek doorsturen. Rekening houdend met de urgentie van het order en de voorwaarden van de leveranciers.Bestaande en nieuwe leveranciers ontvangen. Behoud van een nauwe samenwerking en onderhandelingen over prijzen, betaalcondities en kortingen.Proactieve opvolging van het stockbeheer. Tijdig artikelen aanvullen en kritieke stockproblemen oplossen.Analyse van nieuwe productaanbieders en van alternatieve artikelen.Adviseren en ondersteunen van collega’s en leveranciers.Directe leveringen opvolgen.
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!