Jobs

Jobs

142 Jobs gevonden
Dringend

Senior Dossierbeheerder

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer.    Waar moet je zijn?Regio GeelSpecialisatie: boekhouding TakenpakketDatabase up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij een dossierbeheerder pur sang, met al enkele jaren op de teller? Vlot in de omgang en cijfergericht? Dan is een job als ervaren accountant – Senior consultant accountancy & fiscaliteit, noemen we dat hier – iets voor jou. Ons kantoor in Leuven wordt je uitvalsbasis, maar je bezoekt ook klanten in de regio Vlaams-Brabant.   Je nieuwe job in ‘t kort   je bent een echte vertrouwensfiguur voor onze klanten.Je ontfermt je over een uitgebreide portefeuille aan klantendossiers.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega’s op kantoor.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder

Leuven, België

Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy?   Dan is een job als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, noemen we dat hier – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Leuven.   Je nieuwe job in ‘t kort   Jaarrekeningen opmaken, fiscale aangiften voorbereiden (btw, PB, VenB), prognoses van voorafbetalingen maken: we nemen je mee in volledige klantendossiers.Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op. Ze kunnen ook bij jou met hun vragen over fiscale administratie terecht.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

(Junior) Dossierbeheerder

Leuven, België

Een krak in boekhouding en cijfers?Zin in afwisseling?Beschik je over een rijbewijs B?Een specialist in outsourcing is op zoek naar boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je staat in voor de facturatie.Het inboeken en verwerken van banken en andere financiële verrichtingen.Je helpt mee aan de voorbereiding van de BTW-aangiftes.De voorbereiding van tussentijdse en maandafsluitingen.Verder doe je ook de voorbereiding van de jaarrekeningen.... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij een dossierbeheerder pur sang, met al enkele jaren op de teller? Vlot in de omgang en cijfergericht?   Dan is een job Senior consultant accountancy & fiscaliteit iets voor jou. Het kantoor in Leuven wordt je uitvalsbasis, maar je bezoekt ook klanten in de regio Vlaams-Brabant.   Je nieuwe job in ‘t kort   Je bent een echte vertrouwensfiguur voor onze klanten.Je ontfermt je over een uitgebreide portefeuille aan klantendossiers.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega’s op kantoor.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Heb jij oog voor detail? Excellente communicatieve vaardigheden? En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?   Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.   Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.   Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken: Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting.... 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder (thuiswerk mogelijk)

Keerbergen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!📍Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor regio Keerbergen 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit als Junior Accountant? Aan- en verkoopfacturen en de financiële verrichtingen inboekenBTW-aangiftes voorbereidenJe helpt en assisteert je collega's bij de tussentijdse- en jaarafsluitingenContact met klanten onderhouden en advies verlenen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn: Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies? Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent? Heb jij een passie voor boekhouding?   Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder - Finance

Tienen, België

Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Onze klant in Tienen, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een medior/senior dossierbeheerder.Je takenpakket als medior/senior dossierbeheerder bestaat o.a. uit: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenOpstellen tussentijdse resultaten en jaarafsluitingenJe bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesBehandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenJe geeft advies op maat en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten bij al hun vragen over hun financieel dossier...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Finance

Tienen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit:Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.     Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.  Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.    Wat zijn je taken als accountant? Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior Dossierbeheerder!   📍Waar kom je terecht? Bij een accountancykantoorHeist-op-den-Berg   📈 Als Dossierbeheer, sta jij in voor: Je draagt de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken t.e.m. afsluiting van het boekjaar.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die tot jouw klantenportefeuille behoren, kortom hun financiële rechterhand.Je kan uiteraard steeds rekenen op jouw collega’s voor overleg.Uiteraard werk je in een volledig gedigitaliseerde omgeving en wil je dit mee verder ondersteunen.  
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief