Jobs

Jobs

394 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheerder

Lanaken, België

Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken? Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!   Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:   Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Hamont-Achel, België

Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.   Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.   Je taken bestaan uit:   Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse     Takenpakket   Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

technisch administratief bediende

Aartselaar, België

Voor onze klant te Aartselaar, een machinebouwer, zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker Als technisch administratief medewerker sta je in voor het bestellen van materialen en wisselstukken. Je staat in voor het voorraadbeheer (in- en uitgaande goederen).Hiervoor neem je contact op met verschillende leveranciers om prijzen op te vragen. Je maakt hierbij een afweging tussen levervoorwaarden, prijs en kwaliteitJe maakt offertes op naar klanten. Dit gebeurt door verschillende parameters in te geven in het ERP-systeemJe beheert het ganse administratieve proces vanaf de inkomende goederen t.e.m. de facturatie naar de klant
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Mechelen, België

Wil jij aan de slag in de sector van petroleumhandel en hou je van een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een sterk groeiend familiebedrijf in de regio Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Bediende.   ouw takenpakket Als Administratief Bediende ben jij van onschatbare waarde binnen onze organisatie. Je taken zullen verdeeld zijn over twee essentiële werkdomeinen:     Het bijhouden van prijsnoteringen en het communiceren hiervan naar klanten.Het opstellen en opvolgen van offertes.Bestellingen bevestigen, doorgeven, opvolgen en factureren.Documenten omtrent export en transport opmaken en beheren.Het noteren en beheren van bestellingen via e-mail en telefoon.Klant- en productgerelateerde vragen beantwoorden en opvolgen.Bestellingen toewijzen aan chauffeurs.Verschillende facturatie-gerelateerde taken ondersteunen en uitvoeren. Interesse? Solliciteer online of stuur je meest recente CV en motivatie door naar Mechelen@Vivaldisinterim.be.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek administratief bediende

Antwerpen 2030, Antwerpen

Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie.   Functieomschrijving: behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (import en export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerbeheren uw eigen klantenportefeuilleverzorgen van contact met klanten en leveranciersnauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Boekhouding

Hever, België

Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.   Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team. Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten: Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Boortmeerbeek

 In Boortmeerbeek ben je verantwoordelijk voor: Het beheer en opvolging van verhuur-aanvragen en bestellingen in zowel het Nederlands als Frans.Het opmaken van facturen op basis van bestelbonnen.De administratieve verwerking van inkomende retourzendingen.Het opvolgen van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en CFO.Administratieve verwerking van leasecontracten en maandelijkse voorraadboekingen.Het bieden van administratieve ondersteuning aan het management en de financiële afdeling.Direct rapporteren aan het management (directeuren en CFO van de groep).  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende!   Als administratief bediende bied je ondersteuning aan de sales manager en coördinator bij diverse taken: Het verkoopproces in diverse facetten Opmaken van offertesOpmaken van jaarcontractenOpstellen en aanpassen van klantenkortingen en bonussen Het mee opvolgen van klantengegevens in het CRM-systeem, en ondersteunen om data van bestaande klanten en prospecten te optimaliserenHet opvolgen van marketingcampagnesHet verwerken van verkoop-en marketingdata/cijfersSelecteren van de relevante klantengroepen bij bv. fabriekbezoeken, productintroducties,..Centrale operationele schakel tussen verkoop & marketingafdeling  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.  Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende/planner

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende Planning voor een bedrijf in Olen!     Binnen deze functie, zal je instaan voor: De opmaak van de planning en de werkbonnen. Inzet van de wagens en personeel in functie van de klant en de aard van het werk.Opmaken van de werkbon ( Sales order (SO), ordernummer, omschrijving,…)Verspreiden van de planning en de werkbonnen/CMR.Tijdig materiaallijsten verwerken. Ontbrekende werkbonnen/prestatiebonnen actief opvragen bij desbetreffende verantwoordelijke.Controleren van werkbonnen (SO, volledigheid van units, personen en materiaal). Doorgeven van de werkbonnen aan dienst facturatie.Extra werkbonnen aanmaken indien nodig.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Beveren, België

Voor een bedrijf gevestigd in 9120, Beveren📍 zijn we nog op zoek naar een administratief bediende.   Jouw Takenpakket⬇️ Opvolging mailboxen + verdeling (info + boekhouding) 📩Klachten bedrijfsafval (opzoekwerk + aanmaak correctie)Opmaak maandelijkse overzichten (gemeentelijke inzameling) 📅Overdrachten : aanmaak overeenkomst + verwerking SynergyInovim : opmaak plaatsingslijsten + controle opzeggen 🦺Goedkeuring overgewichten SynergyAanmaak overeenkomsten/aanpassingen + verwerking SynergyControle wegbonnen IntercommunalenMaandelijkse controle facturen bedrijfsafval 🗑️Opmaak maandelijkse facturen intercommunalenControle inkomende facturen van onderaannemers 🔎Verwerking SEPA-mandatenAanmaningen/Blokkeringen/Credit CollectionIndexberekening intercommunalen (semestrieel/jaarlijks)Vragen/klachten facturatie (duplicaten, creditnota’s,…) 📂
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief