Jobs

Jobs

290 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Halen, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor gelegen te Halen. In deze rol speel je een cruciale functie binnen een hecht en familiair team. Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Lees dan snel verder!   Je taken als dossierbeheerder bestaan uit:   Beheren en opvolgen van dossiergegevens;Zorgdragen voor een correcte boekhoudkundige verwerking;Adviseren van cliënten over financiële en fiscale vraagstukken;Je staat in voor de opstelling van de jaarrekening alsook de fiscale aangiftes;BTW-aangiftes;
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Gullegem, Wevelgem, België

Voor onze klant regio Wevelgem, actief in de houtsector zijn we op zoek naar een salesmedewerker binnendienst.   Ben jij uit het juiste hout gesneden ?   Voor je klantenbestand ben je het aanspreekpunt op de commerciële binnendienst. Je staat in voor de opmaak van offertes en orders in het ERP-systeem. Je ondersteunt en werkt in overleg met je collega's van de commerciële buitendienst.   Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056/21 81 28        
InterimHoutVoltijdsVast contract

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader internal sales

Grobbendonk, België

Vivaldis Office Herentals zoekt…… TEAMLEADER INTERNAL SALES!   Waar moet je zijn? GrobbendonkSpecialisatie: vloerplaten Wat moet je doen als teamleader internal sales? Leiding geven aan het salesteam in GrobbendonkMotiveren, ondersteunen, coachen en evalueren van teamledenRegelmatig contact onderhouden met collega’s en vertegenwoordigers om klantbehoeften in kaart te brengenOnderhandelen en meewerken aan contracten, samen met de accountmanagerBewaken van workflows, offertes nalopen, en zorgen voor voorfacturatie
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / sales assistent voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een wijnhandel.Jouw takenpakket als administratief bediende / sales assistent bestaat uit: Orderverwerking: Verwerken, opvolgen en bevestigen van bestellingen, inclusief communicatie met klanten in het Nederlands en Frans.Telefonisch contact: Je staat klanten vlot te woord en biedt hen de juiste ondersteuning.Commerciële ondersteuning: Je bent commercieel ingesteld en denkt proactief mee met klanten en het team.Transportplanning: Het opmaken van transportplanningen.Administratieve ondersteuning: Algemene administratieve taken en ondersteuning van het commerciële team.
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief/commercieel bediende

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een adminstratief bediende voor een garage te Aarschot.   Je zal instaan voor volgende taken: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werkvoorbereider- technisch commercieel bediende technieken energie

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel bediende- werkvoorbereiding.Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: HVAC, loodgieterij, sanitair, renovatie, technieken, energiemanagement, klimatisatie Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersVoorbereiding bouwdossiers + technische plannen voorbereiden, ontwerp installaties (AutoCAD) Nauwe samenwerking met projectmanager, aankoop, calculatieDoor het nauwe klantencontact/ technisch advies sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemen + opvolging en voorbereiding + Bestellingen doen en opvolgen, orderverwerking, verantwoordelijk voor volledig offertedossier, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, nacalculatie...      
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Advisor- Technisch admin- naverkoop automotive

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch admin bediende automotive/garage - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Turnhout   Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk Takenpakket Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve Inside sales talent (Affiniteit/passie voor techniek)

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve Inside sales talent (Affiniteit/passie voor techniek)   Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling of 4/5deBelangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng= vloeiend + sterke basis FransPassie + affiniteit techniek   Als Administratief bediende/Inside sales ziet je takenpakket er als volgt uit:    Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klantEerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragen + bedrijf verder op de kaart zetten in Europa (Telefonie, Mail)Administratief ontlasten accountmanagersInternationale spelers/ contacten schrikken je niet af en beheer je ook graag Verantwoordelijke prijszetting: Opvolgen leads, Offertes opvragen/calculeren + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) + commerciële kansen detecterenOndersteuning after sales en klachtenbehandeling VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen proces
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Ondernemingen

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.  Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen sta je in voor het professionele beheer van de verzekeringsdossiers van zelfstandigen en kleine ondernemingen binnen verschillende verzekeringstakken.  Dit betekent concreet dat je: Op basis van de info die je krijgt van je commerciële collega’s ga je op zoek naar de beste verzekeringsoplossingen voor de klant en werk je offertes op maat uit.Je houdt dossiers administratief up-to-date en volgt zelfstandig en correct de volledige polisadministratie op.Je bent voor bestaande klanten het aanspreekpunt voor alle takken binnen BOAR en onderhoudt ook contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zandhoven, België

Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantendienstmedewerker

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten dat zich specialiseert in het verkopen van sanitair, zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker.   Je takenpakket bestaat uit:     Iedere dag komen via de website of onze showrooms veel vragen binnen.De telefoon rinkelt en e-mails, chats en Whatsapp-berichten verschijnen in je scherm. Daar word jij niet nerveus van.De vragen gaan over producten, bestellingen, retouren en aftersales; alles komt via jou binnen. In veel gevallen kun je zelf een oplossing vinden. In andere gevallen sluis je de vraag door naar een collega die kennis heeft van het specifieke onderwerp.De klant voelt zich door jou serieus genomen en geholpen; dat is het allerbelangrijkst.Bij de klantenservice is het nooit saai. De dynamiek en ja, ook de hectiek die er soms kan zijn, vind jij heerlijk.Aan het eind van de dag doe je je telefoonspeaker af en zet je de computer uit. Gestrest? Nee, hoor. Voldaan wel.Jij hebt onze klanten eraan weten te herinneren waarom ze voor de service hebben gekozen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratie- Customer Service specialist (Ned,Eng,Frans)

Arendonk, België

Ben je een administratieve, vlotte en organiserende duizendpoot? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Office is op zoek naar een een administratieve krak, customer service talent met talenknobbel (Nederlands, Engels, Frans).    Wat zijn je taken ? Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op (beheer orderboek, klantendossiers updaten, beheer betwistingen/crediteuren, opstellen claims,Rechterhand Customer service managerJe bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Hierbij volg je het productieproces/ warehouse op de hielenOndersteuning Purchase: Ordermanagement, verwerking aankooporders, offertes, klantenopvolging...Je volgt namelijk de orders op tot levering bij de klant + begeleiding doorheen het hele procesKlachtenbehandeling/retours VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen procesCommuniceren en rapporteren VB. Wijzigingen, alternatieven aanbieden, afroepen reservaties
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief