Jobs

Jobs

82 Jobs gevonden
Dringend

Hulpboekhouder

Lummen, België

Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.   Wat houdt de job in? Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Controller en boekhouder

Pelt, België

Voor een chemiebedrijf in Pelt zijn we op zoek naar een boekhouder die ook controlling taken op zich wil nemen. Spreekt dit je aan? Lees snel verder!   Hoe zal je dag er uitzien?   Dagelijkse boekingen uitvoeren;Debiteuren- en crediteurenbeheer;Btw-aangiftes voorbereiden;Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;Bieden van ondersteuning bij interne controles;Meehelpen met de implementatie van het nieuwe ERP-tools;Financiële rapporteringen opmaken;Je zal de rechterhand worden van de Finance manager.
FinanceChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Genk, België

Ben jij een nauwkeurige, gestructureerde en gedreven boekhoudkundige duizendpoot? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Hulpboekhouder voor een dynamisch bedrijf in het hart van Genk. Ben jij klaar om jouw boekhoudkundige talenten verder uit te breiden en een waardevolle bijdrage te leveren aan de financiële administratie? Lees dan snel verder!   Hoe zal je werkdag er uitzien? Boekhouding van A-Y: aan- en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften, onkostennota's, lonen, etc.Bewaken en optimaliseren van klanten en debiteurenbeheer;Je zorgt voor de voorbereiding en controle van het uitgaande betalingsverkeer;Je rapporteert aan de zaakvoerders.
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

General Ledger Accountant

Wingene, België

Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant! Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager. Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Ham

Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.   Hoe ziet je dag er uit? Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals: Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceDiversenVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder (Brugge)

Brugge, België

voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

AP Accountant

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een AP Accountant. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als AP Accountant zullen uw taken zijn: Controleren, scannen, afstemmen en boeken van leveranciersfacturen in SAP.Correct toepassen van boekhoud- en fiscale regelgeving bij factuurverwerking.Beheren van goedkeuringsworkflows tot aan betaling of oplossing van geschillen.Voorbereiden, controleren en uitvoeren van betalingen aan leveranciers.Analyseren en corrigeren van leveranciersrekeningen indien nodig.Opvolgen en beheren van aanmaningen van leveranciers.Samenwerken met interne afdelingen om het "purchase to pay"-proces soepel te laten verlopen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Puurs, België

Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een GL boekhouder.U bent verantwoordelijk voor het toezicht op de volledige boekhoudkundige activiteiten van uw aangewezen bedrijf. Verantwoordelijk voor de analyse van de balans en de maandelijkse afstemming;Maandelijkse, kwartaal- en jaarafsluitingsrapporten en groepsrapporten opstellen;Deelnemen aan het jaarlijkse budgetteringsproces;Deelnemen aan het jaarlijkse externe auditproces.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior accountant

Ledeberg, Gent, België

Wij zoeken een junior accountant aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍 in Gentbrugge.    Eerste werkervaring achter de rug? Of net afgestudeerd? We zoeken jou!    Jouw takenpakket als junior accountant ziet er als volgt uit:  Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.  
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Junior Boekhouder

Zaventem, Belgique

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de Audiovisuele sector, zijn we op zoek naar een ervaren, accurate en enthousiaste Accountant - Boekhouder.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de correcte verwerking van aankoopfacturen in het boekhoudsysteem, zowel boekhoudkundig als analytisch, inclusief het toevoegen van de juiste referenties.Verwerken van bankafschriften en uitgavenoverzichten van kredietkaarten.Voorbereiden en invoeren van betalingen via Isabel.Beheer van de kasstromen.Opstellen van bevestigingsbrieven ten behoeve van audits door revisoren.Voorbereiden van fiches 281.50 en 281.45.Bijhouden en updaten van boekhoudkundige Excel-bestanden.Beheer van de algemene mailboxControleren en afstemmen van de leveranciersbalans, inclusief het opvolgen van betalingsherinneringen en aanmaningen.  
FinanceAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel administratief medewerker Deeltijds

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een enthousiaste Financieel administratief medewerker, deeltijds.    De functieomschrijving: Verwerken en inboeken van bankrekeninguittrekselsControleren en verwerken van binnenkomende facturenVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerOnderhouden van de contacten met klanten en leveranciersAssisteren bij de maand- en jaarafsluitingenJe bent tevens de plaatsvervanging voor de Verkoop-, Inkoop- en Technische Dienst administratie
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

DRONGEN

Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.   Hiertoe voert u de volgende taken uit: Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende boekhouding

Beveren, België

Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Jouw taken: Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.  
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Boekhoudkundig bediende

Nazareth, België

Voor een toonaangevend bedrijf in Nazareth, gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en installeren van verplaatsbare scheidingswanden, klimaatplafonds, deursystemen, projectmeubilair en de totale afwerking van kantoorgebouwen, zijn wij op zoek naar een Boekhoudkundig Bediende.   Hoe ziet je dag eruit als boekhoudkundig bediende ?   Boeken van aankoopfacturenVerwerken van kostennota'sVerwerken van afrekeningen creditcardsAssistentie bij boekhoudkundige verwerking diverse documenten
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Nazareth

Nazareth, België

Voor een accountantskantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder / dossierbeheerder. Jouw takenpakket bij ons als boekhouder / dossierbeheerder:  Je zal een gevarieerde klantenportefeuille hebben.Je bent verantwoordelijk voor de behandeling en/of controle van de intern gevoerde boekhoudingen.Je doet de aangiften btw, vennootschaps-en personenbelasting.Je maakt de tussentijdse balansen en eindejaar balansen op.Ook zal je instaan voor de opstelling en controle van de fiscale aangiftes en jaarrekeningen.De maandelijkse of trimesteriele rapporteringen zal ook tot jouw takenpakket behoren. 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.   Jouw taken als boekhouder:  Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder | Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z. Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior accountant | Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.   Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket: Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief