Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Brugge, België
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's?
Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Sint-Kruis, Brugge, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!
Voor ons klant, gelegen in Sint-Kruis (Brugge), zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega).
Daarnaast verzorg je ook de algemene klantenadministratie en klantenbeheer.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Brugge, België
Voor onze partner te Brugge, een onderneming in volle groei, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als dossierbeheerder?
Je doet het beheer van uw dossiers;Je hebt contact met de klant en helpt ze verder op weg;Je doet input van gegevens, opmaak BTW aangiftes, fiscale optimalisatie en opstellen jaarrekening;Je volgt de liquide middelen op en betrouwbaarheid ervan valideren;De inkomsten van de ondernemingen controleren en registreren;Alles inboeken zoals facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant regio Brugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.
Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Brugge, België
Op zoek naar een nieuwe uitdaging?Sta jij graag in voor administratie?Heb je affiniteit met verzekeringen?Dan is de job als dossierbeheerder (regio Brugge) wel iets voor jou?
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten uit de KMO wereld.Je staat in voor het beheer van hun verzekeringsdossier.Je volgt het dossier op vanaf de realisatie en zorgt voor een juiste verwerking.Je ondersteunt de accountmanager in zijn commerciële contacten.
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Herentals
Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist!
Takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimAutoVoltijdsVast contract
Receptionist garage
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit:
Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Herentals
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!
Waar kom je terecht?
Bij een garage te Herentals.
Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Hasselt
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren service advisor / receptionist garage voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een grote speler in de autosector.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als service advisor / receptionist garage zal bestaan uit:
Je neemt de voertuigen in ontvangst voor herstelling;Je adviseert klanten;Je staat in voor de administratieve verwerking van klantgegevens;Je maakt planningen op, je stelt de werkkaarten op voor de werkplaats;Je contacteert proactief klanten om een afspraak in te plannen;Je neemt contact op met leasingmaatschappijen voor onderhoudsafspraken;Je stelt offertes op;Je registreert klachten en gaat op zoek naar oplossingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Oostkamp, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug of ben je volop bezig met je studies en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 (en solliciteer) voor onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar leergierige, gedreven en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Oostkamp
Kijk jij uit naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Oostkamp wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega).
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief medewerker
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerUpdate prijzenAf en toe kassawerkfacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende Verzekeringen
Klemskerke, De Haan, België
Vivaldis Finance is samen een verzekeringskantoor in Klemskere op zoek naar een jobstudent - administratief bediende verzekeringen.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je beheert actief de (schade)dossiers van je klantenJe bouwt een vertrouwensrelatie uit met je klanten, collega' en expertenJe assisteert klanten bij hun verzekeringsvragen of verwijst ze naar de juiste contactpersoon
FinanceFinancieelVoltijdsStudentenjob
Dossierbeheerder
HEIST-AAN-ZEE
Heb jij een passie voor cijfers?
Wil jij graag voor een klein familiair boekhoudkantoor werken met zicht op zee?
Ben jij gedreven en hecht je veel belang aan klanttevredenheid?
Fantastisch! Dan ben jij de dossierbeheerder die we zoeken!
Een greep uit het takenpakket van een dossierbeheerder:
Inboeken van facturenVoorbereiden van fiscale aangiftesAdministratie mbt de boekhoudingFinancieel advies verlenen naar je klanten
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
baliemedewerker bandencentrale
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autobranche.
Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Je houdt de klanten gegevens up to date.Daarnaast zet jij in op klantentevredenheid.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.