Dringend
Commercieel Medewerker Binnendienst
Steenokkerzeel, België
Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke.
De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren
Functieomschrijving:
Strategie en planning:
Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen.
Data-analyse en campagnebeheer:
Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse.
Product-, prijs- en marktanalyse:
Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten.
Merkbewaking en naamsbekendheid:
Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie.
Evenementorganisatie:
Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen.
Digitale marketing:
Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms.
Website- en webshopbeheer:
Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie.
CRM-beheer en rapportage:
Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Teamlead-Coördinatie Customer relations afdeling/helpdesk/admin (NED/FRA)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Coördinatie team Customer service/ helpdesk! Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging /coördinatie en begeleiding. Verder steek je zelf ook de handen uit de mouwen.Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Werkverdeling/ coaching aanspreekpunt bij vragen van je collega'sAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service. SPOC bij moeilijkere dossiersBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ aftersales - elektrisch talent.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, batterijsystemen...
Takenpakket
Van zodra een project verkocht is kom jij in actie- aftersalesBeantwoorden vragen van klanten mbt elektrotechniek, laadpalen, ... + begeleiding/advies/onboardingOndersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbindingBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende- orderbeheer, customer relations.
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week + eerste ervaring en Bachelor denkniveau VB. Medical management assistant
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Representative Frankrijk
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verantwoordelijke klantendienst
Zeebrugge, Brugge, België
Ben je stressbestendig en heb je een passie voor transport? Dan ben jij misschien de customer service medewerker die we zoeken! Jouw taken:
Dagelijks behandelen en opvolgen van transportopdrachtenPro-actief melden van problemen/vertragingen/.. aan de klantCreatief en kostenefficiënt meedenken met de klant om problemen op te lossenExtra kosten behandelen en indien mogelijk recupererenSamenwerken in team
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenbeheerder Verzekeringen - Production
Bruxelles, Belgique
Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.
Uw taken zullen zijn:
Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen.
Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technical Helpdesk Operator
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Technical Helpdesk Operator.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Technical Helpdesk Operator zullen uw taken zijn:
Technische ondersteuning op de weg : Helpen en adviseren van patrouilleurs onderweg.Inkomende oproepen beheren : Beantwoorden van klantoproepen voor technische assistentie of vragen onderweg.Gegevens verzamelen en oplossingen : Verzamelen van gegevens over pechgevallen en oplossingen aanbieden via phonefix voor een snelle herstart.Snelle adviezen : Effectieve adviezen geven en "tips" creëren om de ervaring te verbeteren.Ondersteuning voor oplaadstations : Klanten helpen met problemen bij oplaadstations.Administratieve follow-up : Beheren van de administratieve opvolging van klantendossiers.Casestudy’s over voertuigen : Uitvoeren van casestudy’s over nieuwe voertuigen.Interesse in innovatie : Interesse tonen in innovatie en projectmanagement met betrekking tot nieuwe technologieën en processen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brussel, België
Ben jij behulpzaam en positief ingesteld?
Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans?
Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?
Onze klant, een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners.
Benieuwd hoe je dag eruit zal zien?
Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bijstandsdossiersJe houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van het dossierJe neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...)Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Je zorgt voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventiesJe helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Lead Manager
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Lead Manager voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
U beheert de leadgeneratie via netwerken en communicatie.U filtert en verwerkt leads op basis van aanvragen voor een efficiënte opvolging.U zorgt voor de doorsturing van informatie naar de juiste teams.U analyseert de resultaten (conversieratio, omzet, nieuwe opportuniteiten).U stelt regelmatige rapportages op voor de landen en de directie.U doet voorstellen om het conversiepercentage te verbeteren.
FinanceTransportVoltijdsVast contract
Technisch Commercieel Bediende
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;
Wat wordt er van jou verwacht?
Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.