Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(3)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(3)
Taal
Nederlands
(3)
Niches
Office
(3)
Sector
Diensten
(2)
Elektro
(1)
3 Jobs gevonden
HR Officer
KNOKKE-HEIST
Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker. Hoe ziet je takenpakket eruit? Administratie en procedures bij in-en uit diensttreding (contracten, policy’s, simulaties,..)Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaatMaandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekersNauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruikplatform,..)Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOpvolgen mailbox
Office
Elektro
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR Officer
Ham, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR Medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in alles wat met veiligheid te maken heeft. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR Medewerker bestaat uit: Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers.Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat.Opleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen.HR-administratie: Beheer van personeelsdossiers, contracten, verlofregistratie en andere administratieve HR-taken.Functioneringsgesprekken: Voorbereiden en coördineren van evaluatiegesprekken.Je werkt mee aan verschillende HR projecten.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Hr Officer
Turnhout
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega'sPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!