Jobs

Jobs

214 Jobs gevonden
Dringend

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Dossierbeheerder

Maasmechelen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Maasmechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financiële verrichtingen verwerken (kas en bank);Opstellen en indienen van de BTW-aangiften;Fiscale aangiftes indienen;Balansen en resultaten opstellen;Op jouw tempo breidt je jouw takenpakket en klantdossier uit.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een notariskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als service advisor / receptionist bestaat uit: Je onthaalt en informeert klanten;Je beantwoordt e-mails en telefoons van klanten;Je maakt werkfiches;Je stelt onderhoudsschema's op;Samen met de werkplaats maak je de planning;Je houdt de Carpass up-to-date;Je behandelt klachten;Je analyseert technische problemen en maakt ze over aan de specialisten;Je werkt technische problemen uit en stelt ze voor aan klanten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met bedrijfswagen!

Zutendaal, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.    Als senior boekhouder heb je volgend takenpakket:   Als senior accountant word je de mentor van de junior boekhouders, je leert hen de knepen van het vak;Je geeft fiscaal en bedrijfseconomisch advies aan je klanten;Je maakt tussentijdse rapporteringen en bespreekt deze indien nodig;Je denkt strategisch mee, in functie van de klant;Je geeft ondersteuning bij fiscale controles.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder regio Bree

Bree, België

Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of mail je CV naar limburg@vivaldisfinance.be.   Voor een boekhoudkantoor gelegen te Bree, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van KMO's: vennootschappen en eenmanszaken;Opstellen van BTW-aangiftes, IC-opgaves…Jaarafsluiting opmaken en opstellen van de balans;Opstellen tussentijdse resultaten;Opstellen aangiften voor zowel vennootschaps-, als personenbelasting;Contacten met klanten en fiscale administraties, zowel op kantoor als ter plaatse;Bijstaan in de digitalisering van het kantoor.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Baliebediende auto-onderdelen

Genk, België

Voor onze klant in Genk gespecialiseerd in het leveren van kwaliteitsvol assortiment aan autoparts en garagetools zijn wij op zoek naar een balie- administratief bediende. Je takenpakket als administratief bediende bestaat uit:  Je geeft advies in verband met auto-onderdelen en gereedschappen.Je beantwoordt telefoons en stelt offertes op.Nauw contact met de leveranciers behoudenAdministratieve ondersteuning bieden binnen het team.Je maakt bestellingen klaar en zoekt de juiste onderdelen voor klanten
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder in Bocholt

Bocholt, België

Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien? Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Baliemedewerker

Bilzen

Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker  Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Hoeselt, België

Voor een garage te Hoeselt, zijn we op zoek naar een Administratief Onthaalmedewerker. Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen   Je takenpakket als administratief bediende bestaat uit: Verwerken van inkomende bestellingen, facturatie en leveringen;Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie;Ondersteunen van de klantenserviceafdeling bij vragen en verzoeken van klanten;Coördineren van logistieke activiteiten en voorraadbeheer;Onderhouden van contact met leveranciers en andere stakeholders;Uitvoeren van administratieve taken zoals data-invoer en archivering.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Oudsbergen, België

Werd je enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer online of neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.     Voor een boekhoudkantoor in Zonhoven zoeken we een dossierbeheerder.   Jouw takenpakket als accountant ziet er als volgt uit: Je staat in voor de dossiers van A-ZNazicht van het inputwerk van de assistentenBtw-aangiftes indienenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden en indienenVoorbereiden en afsluiten van de balansenJaarrekeningen opmakenVoeren van klantengesprekken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg via 013 48 01 87 of via mail.   Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:  Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZONHOVEN

Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.   Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens. Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.   Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

HAMONT-ACHEL

Onze klant te Hamont is actief in staalconstructies.   Wij zijn op zoek naar een gedreven administratief bediende om het team te versterken. Als administratief bediende ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je biedt ondersteuning aan verschillende afdelingen, waaronder de montageafdeling. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken en draagt bij aan een vlotte werking van de organisatie.   Jouw Takenpakket: Ondersteuning bieden aan verschillende afdelingen, met een focus op de montageafdeling.Verantwoordelijkheid voor werfaanmeldingen en het onderhouden van de bijbehorende administratie.Verwerken van tijdsregistratieVerwerken van inkomende en uitgaande correspondentie.Coördineren van afspraken, meetings en reservaties.Beheren van de voorraad van kantoorbenodigdheden.Ondersteuning bieden bij diverse administratieve taken en projecten (bvb. Fleet, Facturatie,...).
OfficeMetaalVoltijdsVast contract

Receptionist garage 2 ploegen

Herentals, België

Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens,  zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket : Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!