Jobs

Jobs

144 Jobs gevonden

Area Sales Manager Turbomachinery

Antwerpen, België

Een toonaangevend bedrijf, actief in de transitie naar een CO2-neutrale toekomst, zoekt een Area Sales Manager voor in Antwerpen.   Als Area Sales Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van order intake doelstellingen, plannen en activiteiten in het toegewezen gebied en de toegewezen productlijn.Je onderhoudt en rapporteert leads en offertes voor de regio en bent verantwoordelijk voor wisselstukken, onderhoud en revisie van bestaande installaties.
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVast contract

Sales engineer- technical accountmanager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technical sales engineer, accountmanager (bestaande en nieuwe klanten)   Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Technieken, Elektrische installatie, HVAC, onderhoud, herstelling, domotica, ...  Takenpakket     Prospectie, marktonderzoek, onderhoud klantenportefeuille, opvolging leads... is jouw prioriteit!Buiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon van de klanten (bezoekje tijdens de eindejaarsperiode, commerciële stunts promoten, ...)Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (een echt PARTNERSHIP) Bij binnenkomt van een prijsvraag ga je in overleg met de calculator die de offerte zal opstarten. Je ondersteunt bij technische vragen en geeft indien nodig extra toelichting aan de verschillende afdelingenDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klantdossiers en verkoopdossier opAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business (zowel hunting, als opvolging leads en troubleshooting)Je volgt de planning van jouw accounts mee op en gaat proactief communiceren naar de klanten Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, voorbereiding facturatie, offertes opmaken en opvolgen adhv lastenboek + verwerken, contractbeheer, ...Regelmatige aanwezigheid op beurzen, netwerkevents
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales engineer- technical accountmanager

Arendonk

Vivaldis Office zoekt ....... Technical sales engineer, accountmanager (bestaande en nieuwe klanten)   Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Technieken, warmtepompen, HVAC, onderhoud, herstelling, energie/duurzaamheid Takenpakket   Prospectie, marktonderzoek, onderhoud klantenportefeuille, opvolging leads... is jouw prioriteit!Buiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon van de klanten (bezoekje tijdens de eindejaarsperiode, commerciële stunts promoten, ...)Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (een echt PARTNERSHIP) Bij binnenkomt van een prijsvraag ga je in overleg met de calculator die de offerte zal opstarten. Je ondersteunt bij technische vragen en geeft indien nodig extra toelichting aan de verschillende afdelingenAdvies op maatDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klantdossiers en verkoopdossier opAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business (zowel hunting, als opvolging leads en troubleshooting)Je volgt de planning van jouw accounts mee op en gaat proactief communiceren naar de klanten Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, voorbereiding facturatie, offertes opmaken en opvolgen adhv lastenboek + verwerken, contractbeheer, ...Coaching nieuwe collega's
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key account manager

Olen, België

Vivaldis Office Geel zoekt ........ ACCOUNT MANAGER VOEDING!   Waar moet je zijn? OlenVoeding Wat moet je doen? Het actief zoeken naar nieuwe B2B-opportuniteiten binnen de voedingssector en bestaande klantrelaties onderhouden en uitbouwenHet begrijpen en in kaart brengen van de verwachtingen en behoeften van (potentiële) klanten zoals retailers, groothandels, industriële klanten, …Je overtuigt klanten om voor de beschikbare producten te kiezen door jouw expertise en passie voor voedingJe beheert verschillende klantdossiers en streeft naar duurzame samenwerkingenJe richt je in de eerste plaats op de Benelux, met mogelijkheden om uit te breiden naar West-EuropaHet deelnemen aan voedingsbeurzen en -events om de klant zijn netwerk en zichtbaarheid te vergroten Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key account Manager - Projectmanager cabines

Gistel, België

Stop maar met zoeken want je vond zojuist jouw nieuwe job! Graag ga je aan de slag in een KMO die marktleider is in productie, plaatsing van prefab betoncabines. En je wil werken als projectmanager cabines. Voila, zo ziet jouw dag eruit. Je bent het eerste aanspreekpunt van de verkoopdirecteur.Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor de projectklanten.Je zorgt voor het administratieve beheer van kadercontracten en houdt wijzigingen bij en laat ze implementeren in productie en administratie.Je coördineert de administratie van de logistiek.Je stuur de projectuitvoerders op de werf aan omtrent planning en afspraken met de klant.Je onderhoudt contacten en contracten met onderaannemers voor de elektrische installaties en uitvoeringen op de werf.Je ondersteunt de verkopers bij het analyseren van lastenboeken en het opmaken van offertedossiers.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account Manager

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, actief in de duurzame en groene energie sector, zijn wij op zoek naar een gedreven Key Account Manager. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van bestaande relaties met klanten. Je zorgt voor een optimale klanttevredenheid en beheert het gehele verkoopproces van offerte tot aftersales. Wat houdt de job in?   Generatie van nieuwe leads voor B2B verkoopprojecten en technische inspecties;Uitvoering van verkoopadministratie inclusief offertecreatie;Overdracht van projecten aan projectmanager;Deelname aan vakbeurzen, informatieve sessies en B2B-evenementen;Netwerken ten behoeve van bedrijfsgroei;Marktanalyse voor strategisch inzicht;Ontwikkeling en implementatie van processen, procedures en documenten.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account Manager

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant te Eke, zijn we op zoek naar een Key Account Manager regio Oost-Vlaanderen binnen de energiesector.   Jouw takenpakket als Key Account Manager Proactief relaties opbouwen Een portfolio van strategische klanten beheren als relatiebouwerKlanten proactief benaderen en onze relatie als partners verstevigenEen lange termijn partnership uitbouwen door de klanten te begrijpenOnderhandelingen leiden, obstakels wegwerken, contracten sluiten en toezien op de correcte uitvoering ervanEen strategische portfolio ontwikkelen Op basis van een analyse van je portfolio werk je een strategisch accountplan uitStrategieën ontwikkelen en implementeren om markten te benaderen, zoals: landbouw, bouw, industrie, transport, overheid… Opportuniteiten bij klanten identificeren en je portfolio laten groeienEen netwerk en community uitbouwen om marktexpertise en duurzame energie-alternatieven te delenNetwerken en de markt door en door kennen Deelnemen aan forums, congressen en evenementenJe geeft input voor nieuwe producten of diensten, je meldt kansen en bedreigingenAls ambassadeur van ons bedrijf houd je de klanten en prospects op de hoogte over evoluties en trends  
InterimEnergieVoltijdsVast contract

Key Account Manager

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Key Account Manager. De Key Account Manager is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en beheren van relaties met strategische klanten. Het doel is om een hoge klanttevredenheid en langdurige samenwerkingen te waarborgen, terwijl nieuwe zakelijke kansen worden geïdentificeerd en benut.   Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden1. Relatiebeheer: Versterken van relaties met key accounts en fungeren als aanspreekpunt.Ontwikkelen van accountplannen en benutten van cross- en upsellkansen. 2. Prospectie: Identificeren en benaderen van potentiële klanten, vooral in retail en standenbouw. 3. Klanttevredenheid: Proactief inspelen op klantbehoeften en monitoren van tevredenheid. 4. Onderhandelingen: Onderhandelen over contracten, prijzen en voorwaarden, en beheren van offertes en verlengingen. 5. Marktanalyse: Volgen van markt- en concurrentieontwikkelingen om kansen te identificeren. 6. Advies en samenwerking: Klanten adviseren over trends en samenwerken met interne teams om verwachtingen te managen. 7. Rapportage en analyse: Opstellen van maandrapportages en presenteren van verkoopdata aan management.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager Bouw

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt .......Accountmanager.Waar moet je zijn? Vlaanderen Specialisatie: Bouwmaterialen Takenpakket Je staat in voor het opmaken van een projectplanningAls professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma.Je luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en bouwt een eigen netwerk op. (bestaande en nieuwe klanten)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen anderOffertes opmaken en bespreken doe je met je ogen dicht. De nodige administratie schrikt je daarom ook niet af.Prospectie, werven bezoeken, nieuwe opportuniteiten ontdekken, deelnemen aan beurzen, marktonderzoek... 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager Verzekeringen

Grobbendonk

Ben jij een account manager in de verzekeringen en zoek je een nieuwe uitdaging? Een verzekeringskantoor in Grobbendonk heeft misschien wel een plaats voor jou!   Wat staat je te wachten in deze uitdagende job? Je bent steeds op zoek naar nieuwe ondernemers om deze klant te makenJe beheert je eigen klantenportefeuilleKlanten worden deskundig door jou geadviseerd en je neemt hierin een commerciële rol opJe werkt nauw samen met product managersJe rapporteert je acties, leads en algemene gang van zaken
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel specialist - accountmanager bouw (Frans, Nederlands)

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel specialist - accountmanager bouw (Frans, Nederlands)   Waar moet je zijn? Heel België! Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, leidingtechniek, wegenbouw, infra... Takenpakket   Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet afOpvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratieAls professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma. (opvolging en beheer prijsaanbiedingen + zorgen dat aanbesteding binnengehaald wordt)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen ander door hunting/prospectie en farming (België en specifiek ook Wallonië)Nauw contact met calculatie afdeling/ projectleider : Werven bezoeken, nieuwe opportuniteiten ontdekken. Je bent dus regelmatig op de baan!    
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Vastgoed specialist (Bachelor en/of master + 1 jaar ervaring)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt.............. Commercieel Vastgoed specialist (Bachelor en/of master + 1 jaar ervaring)   Wat moet je doen? Prospectie + actief opsporen vastgoed/ commerciële onderhandelingOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiersMailing, telefonie, verplaatsingenDossierbeheerIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenBegeleiden van mensen van A-Z
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Commercieel Medewerker

Malle

Ben jij klantgericht, servicegericht en heb je een sterke affiniteit met de bouwsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Jouw rol Als Technisch Commercieel Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en uitstekende service. Of het nu gaat om het verstrekken van informatie, het verwerken van bestellingen of het beantwoorden van vragen: jouw professionaliteit en klantgerichte aanpak maken het verschil.   Jouw taken Ondersteuning bieden aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan de balie.Klanten professioneel en met de glimlach verder helpen.Technisch advies geven en meedenken om klanten zo goed mogelijk te bedienen.Offertes opmaken en bestellingen correct verwerken.Bestellingen opvolgen en facturen aanmaken.  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager - Elektronische Componenten & Elektrotechniek

Kontich, België

Functieomschrijving: Wij zijn op zoek naar een gedreven Account Executive in Elektronische Componenten & Elektrotechniek voor onze locatie in Kontich. Als prominente distributeur en agent in de Benelux, richten we ons op diverse gebieden, waaronder Elektronische Componenten, Wireless Modules, Wireless & Industrial Controls Networking, Display oplossingen, Power Management & Embedded Computing. Onze benadering kenmerkt zich door klantgerichtheid en technologische innovatie. Taken en Verantwoordelijkheden: Ontwikkeling van specifieke klantrelaties met expertise en interesse.Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor klanten, met duidelijke communicatie zowel schriftelijk als mondeling.Handhaven van een evenwicht tussen commercieel denken, handelen en zakelijke organisatie.Opstellen en bespreken van offertes met klanten, gericht op het succesvol afronden van deals.Intensieve samenwerking met technische collega's, zowel intern als extern.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager bouw & infra sector

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant gelegen in Kallo, actief in het leveren van verhuur materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij dringend op zoek naar een Accountmanager Fluid Solutions.   Jouw taken:  Je bezoekt (potentiële) klanten.Je verbindt de klantvragen aan producten en technisch mogelijke oplossingen.Je bouwt je bestaande netwerk uit en detecteert prospects en kansen.Je analyseert de behoefte van de relaties, samen met je collega's onderzoek je of je hiermee iets kan bereiken.Je overlegt met collega's en geeft input voor passende voorstellen.Je maakt een inschatting van de potentie en de haalbaarheid en stemt hier een actieplan per klant op af.Je zorgt voor een correcte opvolging van offertes, je verwerkt de binnenkomende aanvragen en de documentatie hiervan.Je zorgt voor een accurate 'sales funnel' en verwerking van de data in het CRM systeem.Je maakt samen met de Sales Manager een eigen strategisch salesplan.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Assistent

Oelegem, Ranst, België

Voor een gekende sauzenproduct in Oelegem (Ranst) zijn wij op zoek naar een Sales Assistent: Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van onze afdeling RetailJe volgt commerciële projecten (vb. lanceringen van nieuwe producten, promotionele acties, verpakkingswijzigingen...) op. Je beheert de administratieve opstart ervan via ons IT-systeem en fungeert vervolgens als interne contactpersoon voor de klant om prioriteiten en timings te coördineren op basis van de commerciële afspraken en productieplanningJe coördineert de layouts van de verpakkingen met enerzijds ons grafisch bureau en anderzijds onze interne Food Technologists en zorgt dat deze feilloos in onze systemen opgeslagen wordenJe beheert de product- en verpakkingsspecificaties in het ERP-systeem. Je verwerkt alle relevante gegevens van A tot Z (dus van recept tot logistieke gegevens) zodat deze up to date zijn om het juiste eindproduct te kunnen leveren bij de klant.Je volgt de verkoopcijfers en stock van de klanten mee op en stuurt indien nodig de forecast bij in ons ERPsysteem. Hierdoor verzeker je een maximale klantentevredenheidJe doet de administratieve opvolging van de contracten en communiceert de nodige gegevens voor het facturatieprocesJe rapporteert aan de Sales Manager Retail
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager

Paal, Beringen, België

Ben jij een krak in communiceren? Heb jij een probleemoplossend denkvermogen? Ben jij een geboren verkoper? Lees dan snel verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor onze klant in Paal, gespecialiseerd in buitenschrijnwerkerij, zijn we op zoek naar een account manager.  Jouw takenpakket als account manager zal bestaan uit:  Uitbouwen en onderhouden van de klantenportefeuille;Zorgen voor een vlotte communicatie tussen het bedrijf en de klant; Producten en diensten presenteren en promoten; Opmaken en opvolgen van offertes;Uitvoeren van vooropmetingen;Bedenken van een commerciële strategie;Deelnemen aan beurzen en events in functie van de job;Sporadisch klanten verder helpen in de toonzaal.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!