Jobs

Jobs

297 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Commercieel bediende

Schoten

Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.    Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z. Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service. Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux. Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.  Orderbeheer: Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen. Klantondersteuning: Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig. Sales Support: Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader internal sales

Grobbendonk, België

Vivaldis Office Herentals zoekt…… TEAMLEADER INTERNAL SALES!   Waar moet je zijn? GrobbendonkSpecialisatie: vloerplaten Wat moet je doen als teamleader internal sales? Leiding geven aan het salesteam in GrobbendonkMotiveren, ondersteunen, coachen en evalueren van teamledenRegelmatig contact onderhouden met collega’s en vertegenwoordigers om klantbehoeften in kaart te brengenOnderhandelen en meewerken aan contracten, samen met de accountmanagerBewaken van workflows, offertes nalopen, en zorgen voor voorfacturatie
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Customer Service Medewerker

Overijse, België

Bouw je graag klantenrelaties op? Krijg je energie van tevreden klanten? Zin om te groeien in het Sales team tot een sales professional?   In Overijse is een specialist in compressoren, pompen, industriële gereedschappen, vacuümoplossingen,..., op zoek naar een Commercieel Customer Service Medewerker. Wat dat betekent? Ontdek het hieronder: Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten (dit zowel telefonisch als via mail).Je contacteert spontaan klanten en doet aan cross- en upselling.Aanvragen vertaal je in offeres, indien nodig schakel je een sales collega in voor een bezoek.De offertes maak je aan en communiceer je met de klant.Als Customer Success Responsible verzamel je de nodige informatie en offerte zodat de sales engineers een commercieel voorstel kunnen opmaken.Je bent de schakel tussen Sales, Tech support, logistiek en andere departementen.Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager Aftermarket.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Store Sales Representative - Brussels

Ixelles, België

We are looking for a Sales Representative for ​the store in Brussels​.     Key activities include:  Explaining and selling our products to customers visiting the store looking to buy a bike; Follow-up on customers that have visited the store or have received a quotation;Proactively undertake sales initiatives to sell bikes to consumers and companies in the Brussels region; Host test rides booked at the Bruxelles location; Ensure a professional image of the store at all times;
InterimAutoVoltijdsVast contract

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Ben jij iemand die graag mensen helpt en hen uit de nood redt?   Vivaldis is op zoek naar een drietalige Bijstandsverlener voor een verzekeringsmaatschappij in Brussel.   In deze rol sta jij klanten bij die onderweg autopech of een ongeval hebben. Je coördineert de bijstand, schakelt de juiste hulpdiensten in en zorgt voor een vlotte opvolging van het dossier.   Hulp bieden aan klanten die vastzitten door autopech of een ongeval, zowel in België als in het buitenland.De juiste bijstand organiseren door een takeldienst, pechverhelper of vervangwagen te regelen.Dossiers opvolgen van A tot Z en duidelijke communicatie verzekeren met de klant.Samenwerken met een netwerk van partners zoals garages en wegenhulpdiensten.Klanten geruststellen en hen begeleiden doorheen het proces. Jouw missie: snel en efficiënt een oplossing bieden, zodat de klant zo snel mogelijk weer op weg kan.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn: Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Brussel, België

Ben jij behulpzaam en positief ingesteld? Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans? Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?   Onze klant, een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners. Benieuwd hoe je dag eruit zal zien?   Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bijstandsdossiersJe houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van het dossierJe neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...)Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Je zorgt voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventiesJe helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Merchandiser

Brussel, België

voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in de distributie van kruiden en specerijen, zijn wij op zoek naar een MERCHANDISERmet commerciële en organisatorische skillsRegio Henegouwen/Brussel/Vlaams BrabantJouw taken:Je bezoekt dagdagelijks supermarkten, je vult de kruiden rayon aan volgens vast planogram en je neemt bestellingen op.Je hebt de sector Henegouwen/Brussel/Vlaams Brabant maar je kan ook flexibel ingezet worden in andere sectoren.Bijgevolg ben je sterk in het plannen en organiseren van je werk. Timemanagement is essentieel.Je spot commerciële kansen en probeert deze ten volle te benutten (opstellen van promotionele displays / hangstrips / second placements,... ) om een salesuplift per winkelpunt te realiseren.Je bouwt sterke relaties op met de winkelverantwoordelijken.Uiteraard werk je zelfstandig in het besef dat je het niet alleen doet. Je werkt nauw samen met je collega merchandisers als één team van Verstegen. Hier deel je ervaringen, kennis en opportuniteiten. Je helpt elkaar om actief en professioneel de klanten te benaderen.Je staat fysieke inspanningen niet uit de weg. Vaak zal je zelf meterstellingmeubels moeten implementeren. Elke implantatie is verschillend en vraagt creativiteit en handigheid.Je staat in voor het optimaliseren van schapposities. Introducties van nieuwe producten resulteren in een herschikking van het huidig planogram. Het implementeren van deze nieuwe planogrammen in verschillende sectoren behoort ook tot jouw takenpakket.Je rapporteert rechtstreeks aan de Retail Manager.
InterimVoedingVoltijdsTijdelijk

Klantenbeheerder Verzekeringen - Production

Bruxelles, Belgique

Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.   Uw taken zullen zijn: Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen. Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende, Wat zal jij doen als Commercieel bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Zaventem

Functieomschrijving Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team en een essentiële schakel zijn in de administratieve ondersteuning van zowel het technische als het verkoopteam? Wij zijn op zoek naar een gestructureerde en proactieve Interne Administratieve Projectcoördinator die zorgt voor een vlotte administratie en efficiënte opvolging van projecten.   Jouw verantwoordelijkheden   Administratieve taken: Samenwerken met het verkoop- en technische team.Administratieve ondersteuning van het verkoopteam bij offerteaanvragen.Administratieve ondersteuning van het technische team bij projectafwikkeling.Opvolgen van klantentevredenheid.Behandelen van aanvragen en naverkoopverzoeken of deze doorsturen naar de technische dienst. Backoffice-taken: Invoeren en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem (Microsoft Dynamics).Offertes aanvragen bij leveranciers.Opvolgen van lopende offertes en bestellingen.Facturatie en opvolging van betalingen.Algemene administratieve taken.Samenwerken met het administratieve team.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!