Dringend
Accountant
Nazareth, België
Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Jouw takenpakket:
Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een ICT-bedrijf in Hasselt zijn we op zoek naar een deeltijdse hulpboekhouder (23 uur per week).
Hoe zal je dag er uitzien?
Verantwoordelijkheid voor het inboeken van inkoopfacturen en banktransacties;Verwerking van de boekhouding volgens de geldende lokale wetgeving en richtlijnen;Voorbereiding van de maandelijkse/kwartaal btw-aangiftes;Opvolging van betalingen van klanten, inclusief het versturen van herinneringen en telefonisch contact opnemen;Afwerking van dossiers van verschillende bedrijven;Uitvoering van diverse administratieve taken.
FinanceBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.
Hoe ziet je dag er uit?
Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken
In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals:
Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceDiversenVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Financieel administratief medewerker Deeltijds
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een enthousiaste Financieel administratief medewerker, deeltijds.
De functieomschrijving:
Verwerken en inboeken van bankrekeninguittrekselsControleren en verwerken van binnenkomende facturenVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerOnderhouden van de contacten met klanten en leveranciersAssisteren bij de maand- en jaarafsluitingenJe bent tevens de plaatsvervanging voor de Verkoop-, Inkoop- en Technische Dienst administratie
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
AP Accountant
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een AP Accountant.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als AP Accountant zullen uw taken zijn:
Controleren, scannen, afstemmen en boeken van leveranciersfacturen in SAP.Correct toepassen van boekhoud- en fiscale regelgeving bij factuurverwerking.Beheren van goedkeuringsworkflows tot aan betaling of oplossing van geschillen.Voorbereiden, controleren en uitvoeren van betalingen aan leveranciers.Analyseren en corrigeren van leveranciersrekeningen indien nodig.Opvolgen en beheren van aanmaningen van leveranciers.Samenwerken met interne afdelingen om het "purchase to pay"-proces soepel te laten verlopen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent.
Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken.
Dit zullen je taken zijn:
Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Overijse, België
Weet jij alles over facturatie?Heb je ook een beetje interesse in HR?Dan zou deze vacature je wel kunnen interesseren!Een bedrijf in Overijse, gespecialiseerd in het leveren van reparatiediensten, is op zoek naar een boekhoudkundig bediende. Je zal hoofdzakelijk instaan voor het opmaken en opvolgen van de facturatie. Hier alvast een overzicht van concrete taken die je zal uitvoeren:
Je volgt de facturen op;Je kijkt de betalingen na op de rekeningen;Als bediende in de boekhouding volg je goed op of klanten tijdig betalen en bel je na indien nodig;Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen is ook een taak die jij uitvoert;Diverse boekhoudkundige taken;Je voert betalingen uit; Je geeft de lonen door.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior boekhouder a tot y
Putte, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... JUNIOR BOEKHOUDER/FISCALIST VAN A TOT Y!
Waar moet je zijn?
PutteBoekhoudkantoor
Wat moet je doen als junior boekhouder?
Voorbereiden van de BTW-aangiftenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Erembodegem, Aalst, België
Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring? Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail?Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een boekhouder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als boekhouder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:
Je boekt aan- en verkoopfacturen inJe verzorgt diverse financiële verrichtingen in het boekhoudpakket WinbooksJe maakt BTW aangiftes opJe doet de voorbereiding van tussentijdse en eindejaar balansenJe bereidt belastingen voor (vennootschapsbelasting, personenbelasting, ...)
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ben jij helemaal thuis in BTW regelgeving?Graag met cijfers bezig?En dat in een internationale omgeving?Voor een fabrikant in computergestuurde verspanende werktuigmachines zijn we op zoek naar een accountant in Leuven.Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
De leveranciersboekhouding, onkostennota's inboeken en reconciliaties van rekeningen.Btw-aangiftes in orde branden.Intercompany doorrekeningen, confirmaties en aansluitingen verzorgen.Maandelijkse afsluiting en rapportering.Rapportering naar de Nationale Bank voorbereiden.Assistentie bij audits.Meehelpen de efficiëntieverbetering door te voeren & fungeren als back-up van collega's.Rapporteren aan Finance Controller.Ad-hoc ondersteunende administratieve taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ervaring in een accountantskantoor?Is fiscaliteit jouw ding?Wil je graag werken voor een werkgever die opleidingen en doorgroeimogelijkheden biedt?Voor een boekhoudkundig kantoor in Leuven, gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, zijn we op zoek naar een Accountant.Wat moet je doen?
Je beheert de klantendossiers.Balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes opstellen is everyday business.Je bereidt reorganisaties en fiscale optimalisaties voor.Als accountant stel je ook budgetten en rapporteringen op.Je stelt fiscale adviezen op
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder Syndicuskantoor
Heverlee, Leuven, België
Maken cijfers jou gelukkig en ben je er ook sterk in?Werk je graag voor een familiaal bedrijf?Voor een bedrijf dat actief is in het beheren van gebouwen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde boekhouder. Je zal het boekhoudkundig team mee helpen versterken bij het financieel beheer van meerdere gebouwen.
Wat zijn jouw taken?
Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse boekhouding.Als boekhouder doe jij ook het incassobeheer en volgt betalingen van klanten op.Jij bent in staat om de afrekeningen door te nemen en vragen hieromtrent te beantwoorden via mail en telefonisch.Je zorgt ervoor dat aankoopfacturen tijdig worden ingeboekt en geklasseerd.Je beheert een aantal dossiers volledig zelf.Op termijn kan je doorgroeien tot boekhoudkundig dossierbeheerder zodat je ook budgetten kan opstellen en rapporteert aan zowel de interne manager als externe rekencommissarissen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.