Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:
Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?
Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
Gentbrugge, Gent, België
Voor een bandencentrale te Deinze zijn wij op zoek naar een assistant filiaal leider (onthaalbediende).
Werktaken
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Filiaalleider, je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als ervaren onthaalbediende binnen onze organisatie ben je een onmisbare schakel in een dynamische bouwomgeving. Je levert een belangrijke bijdrage aan de administratieve processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Beheren van sociale zekerheidsdocumenten zoals CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverlet.Opstellen van deel- en raamovereenkomsten voor onderaannemers en controleren van de nodige documenten voor de werfopstart.Opstellen en beheren van werfdossiers om een efficiënte workflow te waarborgen.Voorbereiden van de loonadministratie en invoeren van gegevens in de Data Lijst.Aanmaken en nauwkeurig beheren van badges in GeoDynamics.Onthaal en telefonie, je zorgt voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch onthaalbediende
Booischot, Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ONTHAALBEDIENDE!
Waar moet je zijn?
BooischotWat moet je doen als technisch onthaalbediende?bestellingen opnemenklanten adviserenklanten verder helpen met technische vragenalgemene administratietelefoon/mailbox beheren
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist Vrachtwagen Garage
Drongen
Planmatig sterk, klantvriendelijk, stressbestendig? Drie keer check? ✅ ✅ ✅ Een sterke interesse voor voertuigen?
Misschien ben jij dan wel de persoon die we zoeken!
Voor onze klant, een grote speler in bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een receptionist voor een vrachtwagen garage regio Drongen.📍
Klaar voor je werkdagen? Want na je kopje koffie, thee of chocomelk, you are on a roll!☕️🤩
Samen met je collega's receptionisten ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoud aan vrachtwagens en trailers. Daarnaast neem je opdrachten van klanten in ontvangst. Je stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Je staat mogelijks ook in voor het opmaak van een offerte. Je bent steeds in communicatie met de werkplaats en je leidinggevende.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist | onthaal
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).
Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket:
Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaal medewerker
Elewijt, Zemst
We zijn op zoek naar een onthaalmedewerker in Zemst.
Het takenpakket bevat de volgende taken:
Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten en bezoekers.Je beheert het inkomende telefonie- en mailverkeer op een professionele manier.Je voert facturatie uit en houdt de administratie bij.Je ondersteunt het sales-team in hun activiteiten.Je bent het aanspreekpunt voor de klachtendienst en behandelt binnenkomende klachten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Diepenbeek, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONHOVEN
Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.
Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens.
Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.
Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeAutoDeeltijdsVast contract
Receptionist garage
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit:
Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
HASSELT
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als service advisor / receptionist bestaat uit:
Je onthaalt en informeert klanten;Je beantwoordt e-mails en telefoons van klanten;Je maakt werkfiches;Je stelt onderhoudsschema's op;Samen met de werkplaats maak je de planning;Je houdt de Carpass up-to-date;Je behandelt klachten;Je analyseert technische problemen en maakt ze over aan de specialisten;Je werkt technische problemen uit en stelt ze voor aan klanten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende met kennis Autocad
Beringen, België
Voor een bedrijf te Beringen, zijn we op zoek naar een administratief bediende met kennis Autocad.
Ben jij een organisatietalent en technisch aangelegd? Lees dan zeker verder!
Je takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit:
Je staat in voor het verwerken van mailverkeer en telefoons;Je stelt orders op;Je staat in voor de opmaak van werfverslagen;Je staat in voor het ondersteunen van tekenaars door het lezen en interpreteren van plannen en eventuele verbeteringen toe te passen;Je speelt een essentiële rol voor het zorgen van een vlotte communicatie tussen verschillende teams.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Beringen
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/ commercieel bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het aanvragen van vergunningen voor wegsignalisaties.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief/ commercieel bediende bestaat uit:
Het aanvragen van vergunningen aan verschillende instanties;Het opstellen van signalisatieplannen;Telefonische opvolging van de dossiers;Communicatie met steden en politiediensten;Team begeleiden en aansturen;Contact onderhouden met bestaande klanten en leggen met nieuwe klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in industriële filteroplossingen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt dagelijks inkomende prijsaanvragen en klantorders;Je plaatst bestellingen bij leveranciers;Je controleert en verwerkt orderbevestigingen;Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers, voornamelijk via e-mail;Je stelt facturen op;Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.