Jobs

Jobs

405 Jobs gevonden
Dringend

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Retie

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Bediende In De Boekhouding

BEVERLO

Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief Bediende

LEDE

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in personenvervoer, zijn we op zoek naar een service advisor voor de garage in Lede!   Wat is het takenpakket? Je staat in voor administratieve ondersteuning binnen de technische afdeling van Coach Partners.Je zorgt dat de werkfiches aangevuld worden: wisselstukken toevoegen, uren aanvullen van de techniekers.Je controleert dagelijks de werkfiches tegen over de uren van de techniekers.Je controleert of alle techniekers in/uit-gebadged hebben.Je helpt mee om de aankoopprocedure van nieuwe arbeidsmiddelen verder op te volgen.Je rapporteert rechtsreeks aan de CTO
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZELE

Functieomschrijving Documenten coderen, klasseren en archiverenTechnische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches,...)Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderiingsstaten, tijdspaden,... doorsturenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenDocumenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasserenBestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Bouw

ZELE

Functieomschrijving Algemene administratie - Beheer van contacten in ERP, administratie rond erkenningen en erkenningsdossiers, opvolging van prijsherzieningen en looptijden van grote projecten en raamcontractenOndersteuning Diensthoofd Verkoop & Calculatie Voorbereiding commerciële vergaderingen (offertegegevens, prestatiecijfers), en ondersteuning bij administratieve analyses en vragen rond bestekken en prijsherzieningen.Offerte administratie - Opmaak en beheer van offertedossiers in ERP, aanvragen en plannen van plaatsbezoeken, administratieve voorbereiding (documenten, attesten), vormgeven en uitsturen van offertes via diverse kanalen, opvolging en rapportage van offertedossiers.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Geraardsbergen, België

Voor onze klant regio Geraardsbergen, gaan we op zoek naar een allround administratief bediende.   Als administratief bediende sta je dagelijks in voor dit takenpakket: het opmaken en opvolgen van offertes;de controle van transporten;inboeken en controleren van facturen;controle van de stock;opvolgen en inputten van binnenkomende orders;na opleiding kan je nog extra taken bijkrijgen; calculaties, beheer certificaten, rollen materieel beheren,...
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

/

Voor onze klant gelegen te Schaarbeek zijn wij DRINGEND op zoek naar een Administratieve kracht met feeling voor technieken.   Je zal instaan voor: Het verwerken van offertes en ordersHet bestellen van materialenDe prefacturatie van opdrachten en werkbonnenHet up-to-date houden van documentatie en archief   Naast deze administratieve opdrachten zal je ook meedoen en meedenken bij de opvolging van concrete projecten van A tot Z.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer   Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.   Takenpakket: Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

Genk

Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.   Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie: ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie  
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende hvac

GENT

Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:  Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant met vestiging in Eke-Nazareth zijn we op zoek naar een Operations Support Officer: Je wordt verantwoordelijk voor de operationele en administratieve afhandeling van leveringen Hierbij werk je nauw samen met je collega's!Je neemt telefonische bestellingen op en registreert de bestellingen die per mail binnenkomen in het ERP-systeemJe helpt de klant verder met hun vragen omtrent keuzes producten, prijzen, leveringen, facturen,..Je verwerkt en controleert met grote nauwkeurigheid de rittenbladen van de chauffeurs Je zorgt voor een nauwkeurige en foutloze facturatie Bijkomend spring je met de glimlach bij als er andere administratieve taken moeten gebeuren zoals bv. de dispatch-afdeling ondersteunen Interesse in deze boeiende en gevarieerde administratieve functie? Stuur dan snel je CV naar deinze @vivaldis interim.be! 
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Drongen, Gent, België

Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.   Een greep uit je takenpakket: Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:   Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zaventem

Wat houdt de functie in?Deze zeer hands-on functie omvat een reeks uiteenlopende taken die rond enkele hoofdpijlers draaien:Telefonische en fysieke ontvangst van bezoekersAdministratieve ondersteuning: Verwerking van inkomende en uitgaande fysieke en elektronische postBeheer van de mailbox accounting; verzending van facturen naar het boekhoudsysteemOndersteuning bij de organisatie van vergaderingen: reserveren van zalen, bestellen van cateringdiensten, enz.Ad-hoc ondersteuning voor verschillende teams (member affairs, communicatie, technische adviseurs)Logistieke ondersteuning: Inventaris en aanvulling van kantoorbenodigdhedenControle van kantoorfaciliteiten: koffiemachines, kopieerapparaten, conferentiesystemen; beheer en opvolging van technische interventies indien nodigAanvulling van de koelkasten, legen van de vaatwasserVoorbereiding en opruimen van vergaderruimtesInstructies geven aan onderhoudsteams voor schoonmaak, alarmsysteem, tuinonderhoud, beveiliging, enz. 
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

SINT-GILLIS-WAAS

Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een dynamisch team? Heb je een sterk logisch redeneervermogen en werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Jouw rol Als allround administratief bediende ondersteun je ons team in uiteenlopende administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en wordt een cruciale schakel in het dagelijks functioneren van onze recyclageactiviteiten.   Takenpakket ● Weegbrugbeheer: je beheert de weegbrug voor zowel aankoop- als verkoopvrachten, waarbij je zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten. Je ontvangt klanten aan het loket en zorgt voor het uitvoeren van de betaling. ● Transporten regelen: je vraagt transporten aan en volgt deze op. Daarnaast verwerk je de administratie hieromtrent nauwkeurig in ons systeem. ● Verkoopfacturatie: je zorgt voor de opvolging van zendingen, controleert de contracten en stock, en maakt de verkoopfacturen op. ● Stockbeheer: in samenspraak met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om ervoor te zorgen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!