Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende syndicus
Heverlee, Leuven, België
Administratief sterk?
Kan je prioriteiten stellen?
Krijg je energie van sociaal contact?
Voor een syndicuskantoor in Heverlee zijn we op zoek naar een Administratief Bediende om hun team te verwerken.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat klanten, dossierbeheerders en leveranciers zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal te woord.Samen met jouw fieldteamgenoot ben je verantwoordelijk voor een aantal gebouwen.Je volgt de planning van herstellingswerken op van offerte tot budgetopvolging.Als Administratief bediende sta je vooral in contact met leveranciers, verzekeringsmakelaar, experten, deskundigen... over herstellings- en renovatiewerken.Je analyseert de behoeften van jouw contactpersoon en beantwoordt briefwisseling en mailverkeer.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Interieur
LEUVEN
Oog voor detail?
Administratief sterk?
En kan je ook in de toonzaal staan?
Voor een specialist in raamdecoratie te Leuven zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende met een passie voor interieur.
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en stelt afhaalbons op.Binnenkomende bestellingen verwerk je.Als administratief bediende hou je de verkoopadministratie nauwkeurig bij.Ook de personeelsplanning opmaken behoort tot jouw takenpakket: verlofaanvragen, tussenpersoon medewerkers en HR-afdeling.Wanneer het druk is help je in de toonzaal met de verkoop.Uiteraard sta je ook 2 zaterdagen per maand paraat met een vrije dag op maandag.Je onthaalt klanten aan de balie of telefonisch en zorgt voor een vlotte service.
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief financieel bediende
Kampenhout
Ben jij nauwkeurig, klantgericht en geïnteresseerd in administratieve en financiële processen? Heb je daarnaast een commerciële instelling, ervaring met het opmaken van offertes en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!
Als Administratief Bediende ondersteun je de dagelijkse administratieve en financiële activiteiten van het bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van processen en draagt bij aan een efficiënte en accurate administratie. Daarnaast help je bij het opstellen van offertes, waarbij jouw commerciële vaardigheden goed van pas komen.
Finance & Facturatie:Verwerken van facturen op basis van werkbonnen en opvolgen van openstaande facturen. Ondersteunen bij betalingsherinneringen en behandelen van disputen met klanten en leveranciers.Klantencontact en Telefonie:Professioneel beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste afdelingen.Mailboxbeheer:Beheren van de algemene inbox en zorgen dat e-mails tijdig worden afgehandeld.Contractbeheer & Registratie:Registreren van nieuwe servicecontracten en opvolgen van wijzigingen en verlengingen van bestaande contracten.Systeembeheer:Beheren van klant- en installatiegegevens in het ERP-systeem. Kennis van Business Central is een pluspunt.Opstellen van Offertes:Ondersteunen bij het opmaken van offertes en zorgen voor een correcte en tijdige verzending naar klanten.Algemene administratieve taken:Verwerken van binnenkomende en uitgaande post, archiveren van documenten en ondersteuning bij rapportages.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Wat houdt de functie in?Deze zeer hands-on functie omvat een reeks uiteenlopende taken die rond enkele hoofdpijlers draaien:Telefonische en fysieke ontvangst van bezoekersAdministratieve ondersteuning: Verwerking van inkomende en uitgaande fysieke en elektronische postBeheer van de mailbox accounting; verzending van facturen naar het boekhoudsysteemOndersteuning bij de organisatie van vergaderingen: reserveren van zalen, bestellen van cateringdiensten, enz.Ad-hoc ondersteuning voor verschillende teams (member affairs, communicatie, technische adviseurs)Logistieke ondersteuning: Inventaris en aanvulling van kantoorbenodigdhedenControle van kantoorfaciliteiten: koffiemachines, kopieerapparaten, conferentiesystemen; beheer en opvolging van technische interventies indien nodigAanvulling van de koelkasten, legen van de vaatwasserVoorbereiding en opruimen van vergaderruimtesInstructies geven aan onderhoudsteams voor schoonmaak, alarmsysteem, tuinonderhoud, beveiliging, enz.
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende backoffice
Wavre
Administratieve duizendpoot?
Sta je ook graag in contact met klanten?
En kan je ook een woordje Frans?
Dan is deze job iets voor jou! Een familiebedrijf uit Wavre in de keukenwereld zijn we op zoek naar een backofficer om bij hun aan de slag te gaan.
Wat houdt de job in? Ontdek het hier:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Aan de telefoon, via mail en chat help jij ze verder bij vragen.Je biedt (administratieve) ondersteuning waar nodig.Als backoffice medewerker ontferm je je ook over de planning.Jouw allround functie zorgt voor veel afwisseling!
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Projecten
Neder-Over-Heembeek
Ben jij de ideale rechterhand van een projectleider?Zit organiseren in je bloed?Feeling met werfopvolging?Dan is dit wel de job voor jou! Voor een bedrijf gespecialiseerd in grondwerken wegenbouw zijn we op zoek naar een administratief bediende projecten betonrenovatie. Je biedt ondersteuning op verschillende vlakken. Ontdek hier je takenpakket:
Data voer je in en beheer je in het eigen systeem.Je maakt brieven, presentaties en rapporten op.Aanmeldingen van de werknemers.Ook openbare aanbestedingen indienen, getuigschriften opmaken en referentielijsten actualiseren behoren tot jouw takenpakket.Je ondersteunt de projectleiders door te helpen bij werfopvolging:
Opmaak en versturen vorderingsstaten.Voorbereiding facturatie (werkdagen, prestaties, materialen…)Opvolging van betalingen.
Als administratief bediende projecten sta je meer in voor de communicatie en briefwisseling met verschillende stakeholders.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant gelegen te Schaarbeek zijn wij DRINGEND op zoek naar een Administratieve kracht met feeling voor technieken.
Je zal instaan voor:
Het verwerken van offertes en ordersHet bestellen van materialenDe prefacturatie van opdrachten en werkbonnenHet up-to-date houden van documentatie en archief
Naast deze administratieve opdrachten zal je ook meedoen en meedenken bij de opvolging van concrete projecten van A tot Z.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Tweetalige administratief & commercieel bediende
Mechelen, België
Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:
Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
DIEST
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in artisanale producten.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je stelt offertes op;Je levert uitstekende klantenservice;Je verwerkt actieaanvragen;Je registreert en behandeld klachten;Je corrigeert factuaratiefouten;Je communiceert met klanten over verlofperiodes en prijswijzigingen;Je communiceert intern met de verschillende afdelingen;Je bezoekt verschillende bedrijven;Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de beursadministratie;Je beheert de leeggoedadministratie.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
DUFFEL
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een office manager.
📍 Locatie: Duffel🪟 Specialisatie: ramen en deuren
Jouw takenpakket:
Volgen van reparaties en onderhoudswerkzaamhedenVoorraadbeheer en verwerking van bestellingenUitvoeren van nacalculaties en analyseren van kostenBeheren van facturatie en opvolgen van betalingenPersoneelsadministratie en ondersteuning bij HR-takenDiverse secretariaatswerkzaamheden ter ondersteuning van het teamOntvangen van bezoekers en afhandelen van inkomende telefoontjes
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.