Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(8)
Deeltijds
(1)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(8)
Vast contract
(1)
Taal
Nederlands
(9)
Frans
(1)
Niches
Office
(7)
Interim
(2)
Sector
Marketing
(3)
Papier
(1)
Gezondheid
(1)
Financieel
(1)
Energie
(1)
Diensten
(1)
Auto
(1)
Toon meer
9 Jobs gevonden
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende. Je takenpakket: Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
Office
Marketing
Deeltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Financieel
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call-Center Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici). Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit: Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
Office
Marketing
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Telemarketer Sales
Kallo, Beveren, België
Ben jij een sales gedreven persoon en vind je het leuk om te werken voor een groeiende werkgever? Haal je voldoening uit het leggen van nieuwe contacten per telefoon en het hieruit realiseren van business? Lees dan deze vacature! 🤩 Voor een bedrijf gelegen in de regio van Kallo 📍, actief in het leveren van verhuur materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij op zoek naar een deeltijdse (24 tot 32 uur/week) Telemarketer Sales 📞 Als Telemarketer Sales sta jij in voor: Het ondersteunen van 3 sales buitendienst collega’s in het maken van klantafspraken met behulp van Salesforce en LinkedIn Navigator Het genereren en beoordelen van de sales leads en deze informatie verstrekken aan jouw collega’s van sales buitendienstMail campagnes verzorgen en opvolgen via Salesforce Onderhouden en updaten van ons CRM programma
Interim
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan. Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant. Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.
Interim
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Call Agent
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een call agent - outbound / inbound - tweetalig NL/FR Is veel bellen en afspraken vastleggen jouw passie? Ben je commercieel, klantgericht en werk je graag met targets? Dan word jij misschien de nieuwe Call Agent! Je wordt verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je zal leads opbellen om een afspraak in te plannen voor het sales teamJe plant de agenda’s in van de verschillende vertegenwoordigers verspreid over het vlaamse grondgebiedJe behandelt zowel uitgaande als inkomende oproepenJe behandelt last minute wijzigingen en herplant agenda’s indien noodzakelijkJe handelt alle administratie correct af om een opstartdossier te kunnen overhandigen aan het sales teamJe volgt de vooropgestelde proceduresIndien er klachten zijn, handel je deze op een correcte en professionele manier afJe bent bereid om het bedrijf te leren kennen om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen verder helpen met correcte informatie
Office
Energie
Voltijds
Vast contract
Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager + 3 jaar ervaring! Waar moet je zijn? Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
Office
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Televerkoper
Zedelgem, België
Om het salesteam te versterken is onze klant, een uitgeverij regio Zedelgem, op zoek naar een enthousiaste televerkoper voor het adviseren en verkopen van reclamepakketten aan de klanten binnen de B-to-B. Jouw taken: Telefonische prospectie naar bestaande en nieuwe klanten. Concrete opvolging van telefonische contacten. Wekelijkse terugkoppeling van de resultaten aan de verantwoordelijke.
Office
Papier
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!