Jobs

Jobs

111 Jobs gevonden
Dringend

Accountant

Nazareth, België

Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:   Jouw takenpakket:     Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen    Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

General Ledger Accountant

Wingene, België

Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant! Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket: Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder (Brugge)

Brugge, België

voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Ham

Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.   Hoe ziet je dag er uit? Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals: Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceDiversenVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder AP accountant

TIENEN

Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder? Heb je een passie voor cijfers? Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?   Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!   Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.   Een greep uit je takenpakket: Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Nevele

Nevele, België

Ben je op zoek naar een boeiende functie als Boekhouder?  Voor onze klant in Nevele, een toonaangevend bedrijf in de keukenwereld, gaan wij op zoek naar een nieuwe collega! Jouw dagelijkse takenpakket als boekhouder: Controle en goedkeuring van de belangrijkste facturen. Inboeken van de facturen. Het aanmaken van betalingsvoorstellen.RSZ-aangiftes, Check-in-at-work in orde brengen, rapportering van het wagenpark.. Het uitvoeren van variatie analyses en analyses op verzoek van andere afdelingen.  Interesse? Aarzel niet om online te solliciteren, bel ons op 09 381 91 95 of stuur jouw CV naar deinze@vivaldis interim.be
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

DRONGEN

Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.   Hiertoe voert u de volgende taken uit: Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder A-Y

Drongen

Beschik jij over een bachelor of masterdiploma? Heb je sterke kennis van boekhouding A-Y? Lees dan snel verder   Voor een een bedrijf in leningen, zijn we vandaag op zoek naar een boekhouder. Jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk over de klanten- en leveranciersboekhouding.Je bent verantwoordelijk voor de algemene boekoudingJe verwerkt de banktransacties en loondocumentenJe verzorgt de opmaak van de periodieke btw-aangifte en listingsJe beheert de activa en afschrijvingenJe bereidt de opmaak voor van de jaarrekening en fiscale aangifteJe beheert de standaardisatie van de boekhoudige transacties  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Nazareth

Nazareth, België

Voor een accountantskantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder / dossierbeheerder. Jouw takenpakket bij ons als boekhouder / dossierbeheerder:  Je zal een gevarieerde klantenportefeuille hebben.Je bent verantwoordelijk voor de behandeling en/of controle van de intern gevoerde boekhoudingen.Je doet de aangiften btw, vennootschaps-en personenbelasting.Je maakt de tussentijdse balansen en eindejaar balansen op.Ook zal je instaan voor de opstelling en controle van de fiscale aangiftes en jaarrekeningen.De maandelijkse of trimesteriele rapporteringen zal ook tot jouw takenpakket behoren. 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior accountant

Loppem, Zedelgem, België

Voor een modern boekhoudkantoor in volle groei, gelegen in Loppem, zijn we op zoek naar een (junior) accountant. Als dossierbeheerder ziet je takenpakket er als volgt uit: Je beheert eigen dossiers van A tot Y of A tot Z (naargelang ervaring en kennis) in een papiervrije omgevingJe verwerkt boekhouddossiers en volgt deze nauwgezet op. Je doet dit voor éénmanszaken en / of vennootschappenJe staat in voor de gangbare boekhoudkundige verrichtingen. Je maakt de BTW-aangiften op, doet de opmaak van balansen jaarrekeningen, tussentijdse afsluitingen en fiscale aangiftes in overleg met de zaakvoerderJe hebt klantencontact en overlegt met je klantFinanciële plannen opstellen, oprichten vennootschappen,… naargelang ervaring en gewenste uitdagingJe kijkt dossiers van de collega’s na net zoals de collega’s en/of zaakvoerder jouw dossiers nakijken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant Gent

Gent, België

📍Wij zijn opzoek naar een boekhoudkundig medewerker te regio Gent. Als Accountant, sta je in duo met een (Senior) collega in voor de financiële- en boekhoudkundige verwerking en opvolging van transacties, ten aanzien van een aantal entiteiten. Je takenpakket: Verwerken en boeken van o.a. aan- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, expense reportsOpmaak van betaallijstenOndersteunen bij financiële afsluitingenOndersteunen bij externe financiële auditsAd hoc administratieve taken  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior accountant (bedrijfswagen)

Brugge, België

Ben jij in het bezit van een diploma accountancy/fiscaliteit?Op zoek naar een eerste werkervaring waar veel groeimogelijkheden zijn?Aantrekkelijke voordelen in regio Brugge? Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou! Voor een accountancykantoor, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder. Je leert het werkveld van accountants en belastingsadviseurs binnenuit kennen en groeit stapsgewijs in taken en zelfstandigheid. Je maakt, onder begeleiding, balansen en jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (van zowel personen- als vennootschapsbelasting) en verwerkt boekhoudkundige stukken digitaal.Je verwerkt de periodieke btw-aangiftes en het indienen van de nodige formaliteiten.Je volgt de fiscale actualiteit en trends in de digitalisering van de accountancysector mee op. Op termijn vergroot de uitdaging van je takenpakket: Voorbereiden van fiscale eerstelijnsadviezenOpmaak van financiële rapporteringen (bijvoorbeeld: een cashflowrapport of managementrapportering)Een financieel plan opmaken...
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Boekhouder (Brugge)

Brugge, België

Zin om je schouders mee te zetten onder de financiële administratie van de organisatie? Boekhoudkundige processen soepel laten verlopen? Een overzichtelijke boekhouding creëren? Terecht komen in een klein, hecht team? Dan is dit misschien wel de vacature die op jouw lijf geschreven is! Je takenpakket: Het verzorgen van het debiteurenbeheerHet inboeken en opstellen van facturenHet inboeken van financiële afschriften.Maandafsluiting inclusief periodieke aangiften.Het documenteren van huidige processen om bij te dragen aan de implementatie van nieuwe software.
FinancePapierVoltijdsVast contract

Manager Accountancy

Brugge, België

Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn zij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken. Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit? Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!   De rol van Accountancy Manager: In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Junior accountant

Ledeberg, Gent, België

Wij zoeken een junior accountant aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍 in Gentbrugge.    Eerste werkervaring achter de rug? Of net afgestudeerd? We zoeken jou!    Jouw takenpakket als junior accountant ziet er als volgt uit:  Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!