Dringend
Accountant
Nazareth, België
Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Jouw takenpakket:
Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Aalter
Aalter, België
Voor een kantoor te Aalter, actief in fiscaliteit en boekhouding zoeken wij op zoek naar een boekhouder.
Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!
Wat mag je van jouw takenpakket als boekhouder / dossierbeheerder verwachten?
Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Junior accountant
Loppem, Zedelgem, België
Voor een modern boekhoudkantoor in volle groei, gelegen in Loppem, zijn we op zoek naar een (junior) accountant.
Als dossierbeheerder ziet je takenpakket er als volgt uit:
Je beheert eigen dossiers van A tot Y of A tot Z (naargelang ervaring en kennis) in een papiervrije omgevingJe verwerkt boekhouddossiers en volgt deze nauwgezet op. Je doet dit voor éénmanszaken en / of vennootschappenJe staat in voor de gangbare boekhoudkundige verrichtingen. Je maakt de BTW-aangiften op, doet de opmaak van balansen jaarrekeningen, tussentijdse afsluitingen en fiscale aangiftes in overleg met de zaakvoerderJe hebt klantencontact en overlegt met je klantFinanciële plannen opstellen, oprichten vennootschappen,… naargelang ervaring en gewenste uitdagingJe kijkt dossiers van de collega’s na net zoals de collega’s en/of zaakvoerder jouw dossiers nakijken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior accountant (bedrijfswagen)
Brugge, België
Ben jij in het bezit van een diploma accountancy/fiscaliteit?Op zoek naar een eerste werkervaring waar veel groeimogelijkheden zijn?Aantrekkelijke voordelen in regio Brugge?
Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou!
Voor een accountancykantoor, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Je leert het werkveld van accountants en belastingsadviseurs binnenuit kennen en groeit stapsgewijs in taken en zelfstandigheid.
Je maakt, onder begeleiding, balansen en jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (van zowel personen- als vennootschapsbelasting) en verwerkt boekhoudkundige stukken digitaal.Je verwerkt de periodieke btw-aangiftes en het indienen van de nodige formaliteiten.Je volgt de fiscale actualiteit en trends in de digitalisering van de accountancysector mee op.
Op termijn vergroot de uitdaging van je takenpakket:
Voorbereiden van fiscale eerstelijnsadviezenOpmaak van financiële rapporteringen (bijvoorbeeld: een cashflowrapport of managementrapportering)Een financieel plan opmaken...
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een accountant.
Als accountant sta je in om het Finance team te ondersteunen.
Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken en opmaken van facturenVerzorgen en uitvoeren van financiële verrichtingenVoorbereiden van fiscale aangiftesOndersteunen van de maand-en jaar afsluitingen
FinanceImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een Detachering kantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
FacturatieBoeken van banken/ financiële verrichtingenVerwerken banken en financiële gegevensVoorbereiden btw -aangiftesVoorbereiden tussentijdse resultaten/ maandafsluitVoorbereiden jaarrekeningen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Roeselare, België
Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter)
Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder
Locatie: Kantoor in Roeselare
Over de Functie
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare.
Je Nieuwe Job in ‘t Kort
Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met:
Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken
Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant.
Iets Voor Jou?
Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior accountant met bedrijfswagen
Roeselare, België
Beschik jij voor een bachelor Accountancy Fiscaliteit?
Wil jij graag voor een boekhoudkantoor in Roeselare werken?
Ben jij bereid om je te verdiepen in de fiscale wetgeving?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor een boekhoudkantoor te Roesele zijn we op zoek naar een junior accountant. Je zal voor onderstaande taken ondersteund worden door een senior accountant:
Je staat in voor de boekhoudkundige verwerking van een aantal aan jouw toegewezen dossiersJe staat in voor de voorbereiding van jaarrekeningen en fiscale aangiftenOp termijn krijg je de verantwoordelijkheid betreffende toegewezen klantendossiers en kan je doorgroeien tot de functie van senior accountant
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Boekhouder
Roeselare, België
De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren!
Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers
De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Roeselare, België
Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder (Brugge)
Brugge, België
Zin om je schouders mee te zetten onder de financiële administratie van de organisatie? Boekhoudkundige processen soepel laten verlopen? Een overzichtelijke boekhouding creëren? Terecht komen in een klein, hecht team? Dan is dit misschien wel de vacature die op jouw lijf geschreven is!
Je takenpakket:
Het verzorgen van het debiteurenbeheerHet inboeken en opstellen van facturenHet inboeken van financiële afschriften.Maandafsluiting inclusief periodieke aangiften.Het documenteren van huidige processen om bij te dragen aan de implementatie van nieuwe software.
FinancePapierVoltijdsVast contract
Manager Accountancy
Brugge, België
Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn zij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken.
Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit?
Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen?
Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
De rol van Accountancy Manager:
In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers.
Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Boekhouder regio Nevele
Nevele, België
Ben je op zoek naar een boeiende functie als Boekhouder?
Voor onze klant in Nevele, een toonaangevend bedrijf in de keukenwereld, gaan wij op zoek naar een nieuwe collega!
Jouw dagelijkse takenpakket als boekhouder:
Controle en goedkeuring van de belangrijkste facturen. Inboeken van de facturen. Het aanmaken van betalingsvoorstellen.RSZ-aangiftes, Check-in-at-work in orde brengen, rapportering van het wagenpark.. Het uitvoeren van variatie analyses en analyses op verzoek van andere afdelingen.
Interesse? Aarzel niet om online te solliciteren, bel ons op 09 381 91 95 of stuur jouw CV naar deinze@vivaldis interim.be
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder (Ichtegem)
Ichtegem, België
In de dynamische wereld van de voedingshandel, gevestigd in Ichtegem, zet onze klant zich elke dag in om topkwaliteit te leveren. Voor hun financiële afdeling zijn ze op zoek naar een boekhouder.Een greep uit jouw boeiend en gevarieerd takenpakket:
Dagelijkse boekhouding en administratieve taken verzorgenOpmaken, inboeken en opvolgen van de verkoopfacturen en klantenInboeken en opvolgen van de aankoopfacturen en leveranciersVerwerken van bank-en kasverrichtingenVoorbereiden van de btw-aangiften, Intrastat,..Opstellen van de wekelijkse en maandelijkse interne rapporten voor het management en de hoofdboekhouderAssisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluitingenUitveren van diverse HR-taken/administratie
FinanceVoedingVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.