Jobs

Jobs

350 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager

Turnhout, België

  Vivaldis Office zoekt ....... Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager   + 3 jaar ervaring!   Waar moet je zijn?   Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager  
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales medewerker

BRECHT

Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.   Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.   Hoe ziet jouw dag eruit? ·       Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen. ·       De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is. ·       Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent! ·       Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven. ·       Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie. ·       Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantenadviseur Naverkoop

Brecht

Voor een familiaal autobedrijf in de regio Brecht zijn we op zoek naar een klantgerichte Klantenadviseur Naverkoop. Je wordt het gezicht van de naverkoopafdeling en vormt de cruciale schakel tussen klanten en de werkplaats.   In deze rol verwelkom je klanten met de glimlach, beantwoord je hun vragen en zorg je voor een vlekkeloze service van A tot Z. Dankzij jouw administratieve skills, technische interesse en commerciële feeling garandeer je een positieve klantbeleving én een goed georganiseerde werkdag.   Wat ga je doen? Klanten ontvangen aan de balie en telefonisch verder helpenVragen of klachten analyseren en meedenken over oplossingenOnderhoud en herstellingen inplannen en opvolgenDuidelijke communicatie voeren tussen klant, werkplaats en andere afdelingenWerkorders opstellen, klantgegevens verwerken en facturen opmakenE-mails en telefoons behandelen (in- en uitgaand)Technische info vertalen naar heldere, klantgerichte uitlegDossiers administratief correct opvolgen en up-to-date houden  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

Ieper

Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

Genk, België

Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende.    Je takenpakket:  Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant. 
OfficeMarketingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call Agent

Houthalen-Helchteren, België

Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een call agent - outbound / inbound - tweetalig NL/FR   Is veel bellen en afspraken vastleggen jouw passie? Ben je commercieel, klantgericht en werk je graag met targets? Dan word jij misschien de nieuwe Call Agent!     Je wordt verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je zal leads opbellen om een afspraak in te plannen voor het sales teamJe plant de agenda’s in van de verschillende vertegenwoordigers verspreid over het vlaamse grondgebiedJe behandelt zowel uitgaande als inkomende oproepenJe behandelt last minute wijzigingen en herplant agenda’s indien noodzakelijkJe handelt alle administratie correct af om een opstartdossier te kunnen overhandigen aan het sales teamJe volgt de vooropgestelde proceduresIndien er klachten zijn, handel je deze op een correcte en professionele manier afJe bent bereid om het bedrijf te leren kennen om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen verder helpen met correcte informatie  
OfficeEnergieVoltijdsVast contract

Call-Center Medewerker

Ieper

Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici). Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit: Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werkvoorbereider- technisch commercieel bediende technieken energie

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel bediende- werkvoorbereiding.Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: HVAC, loodgieterij, sanitair, renovatie, technieken, energiemanagement, klimatisatie Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersVoorbereiding bouwdossiers + technische plannen voorbereiden, ontwerp installaties (AutoCAD) Nauwe samenwerking met projectmanager, aankoop, calculatieDoor het nauwe klantencontact/ technisch advies sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemen + opvolging en voorbereiding + Bestellingen doen en opvolgen, orderverwerking, verantwoordelijk voor volledig offertedossier, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, nacalculatie...      
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker. Iedere dag komen via de website of onze showrooms veel vragen binnen.De telefoon rinkelt en e-mails, chats en Whatsapp-berichten verschijnen in je scherm. Daar word jij niet nerveus van.De vragen gaan over producten, bestellingen, retouren en aftersales; alles komt via jou binnen. In veel gevallen kun je zelf een oplossing vinden. In andere gevallen sluis je de vraag door naar een collega die kennis heeft van het specifieke onderwerp.De klant voelt zich door jou serieus genomen en geholpen; dat is het allerbelangrijkst.Bij de klantenservice is het nooit saai. De dynamiek en ja, ook de hectiek die er soms kan zijn, vind jij heerlijk.Aan het eind van de dag doe je je telefoonspeaker af en zet je de computer uit. Gestrest? Nee, hoor. Voldaan wel.Jij hebt onze klanten eraan weten te herinneren waarom ze voor de service hebben gekozen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Ondernemingen

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.  Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen sta je in voor het professionele beheer van de verzekeringsdossiers van zelfstandigen en kleine ondernemingen binnen verschillende verzekeringstakken.  Dit betekent concreet dat je: Op basis van de info die je krijgt van je commerciële collega’s ga je op zoek naar de beste verzekeringsoplossingen voor de klant en werk je offertes op maat uit.Je houdt dossiers administratief up-to-date en volgt zelfstandig en correct de volledige polisadministratie op.Je bent voor bestaande klanten het aanspreekpunt voor alle takken binnen BOAR en onderhoudt ook contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!