Dringend
aankoper
Harelbeke, België
Ben jij een gedreven aankoper met ervaring in de houtindustrie? Wil je deel uitmaken van een bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de houtsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Je benadert en onderhandelt met leveranciers over condities, prijzen en levertermijnen.Je onderhoudt relaties met bestaande leveranciers en zoekt actief naar nieuwe samenwerkingspartners.Je analyseert inkoopdata en markttrends om de inkoopstrategieën te optimaliseren.Je zorgt ervoor dat de inkoopprocessen efficiënt en doelgericht verlopen.Je werkt nauw samen met interne afdelingen om hun behoeften aan te vullen en optimale oplossingen te bieden.
Interesse? Mail je CV naar kortrijk@vivaldisinterim.be of bel 056 89 19 09
InterimHoutVoltijdsVast contract
Dringend
Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Aankoper
Deinze, België
Voor onze klant, technische bedrijvengroep binnen de elektriciteitsector gaan wij op zoek naar een Technisch Aankoper.
Jouw dagelijkse uitdaging als technisch aankoper:
Je bent verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van grondstoffen en ander machines die nodig zijn voor de verschillende firma's;Dagelijks contact met leveranciers en negotieert over de prijzen, levertermijnen en andere specifieke voorwaarden;Het opmaken van raamcontracten op, zodat je interne klanten steeds een de beste prijs hun benodigdheden kunnen bestellen;Je houdt nauwgezet een oog op de stock situatie en indien nodig sta je in voor groepsbestellingen;Je zorgt dat nooit tekorten zijn.
Is deze functie als technisch aankoper op jouw lijf geschreven?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Aankoper
Temse, België
Voor onze klant in Temse zijn wij op zoek naar een technisch aankoper. Zij produceren innovatieve installaties die, door middel van vergisting, het methaangas uit koeienmest omzetten in "groene" energie op boerderijen.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je beheert het volledige aankoopproces en respecteert hierbij steeds de kost-, kwaliteits- en leveringsdoelstellingen.Je gaat actief op zoek naar nieuwe partners en opportuniteiten in kostreductie en onderhandelt met leveranciers over de voorwaarden.Je bent betrokken bij de efficiënte inrichting en het onderhoud van het ERP-pakket op artikelniveau en de registratie van onderdelen van onze installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met je belangrijkste interne stakeholders: de productie, dienst na verkoop en de afdeling R&D en fungeert als hun betrouwbare partner in de realisatie van de installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met leveranciers: samen met hen maak je afspraken rond prijs, hoeveelheid, leverbetrouwbaarheid, service en kwaliteit.Je zorgt voor de optimalisatie in ons voorraadbeheer (o.a. bepalen van EOQ, minimum stock level, reorder level, consignatiestock, safety en cycle stock).Je zorgt voor heldere rapportering.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - aankoop (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende - Aankoop technische omgeving (24u/w + sterke basis FRA)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - Aankoper (technische affiniteit)
Waar moet je zijn?
Omgeving TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatieBelangrijk: Sterke basis Fra + ervaring binnen een technische omgeving VB. elektrotechniek
Wat moet je doen?
Focus=
Opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals projectmanager, sales, customer service,... waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaaktOpvolgen + verwerken en opmaak aankoopordersOnderhandelingen schrikken je niet af + nauw contact leveranciersZorgen voor de juiste materialen voor de installateurs/techniekers per projectHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, offertes opmaken, ...Sporadisch inspringen op andere afdelingen zoals customer service, onthaal...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - aankoop
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Arendonk
Specialisatie: Bouwprojecten A-Z
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider - aankoper
Balen, België
Vivaldis Office Geel zoekt................. WERKVOORBEREIDER/AANKOPER!
Waar moet je zijn?
BalenSpecialisatie: ruwbouw, renovatie en interieur
Wat moet je doen als werkvoorbereider?
Je bent verantwoordelijk voor het uittekenen van interieurprojecten in Topsolid en AutoCadJe stelt het volledige technische dossier op aan de hand van de gedetailleerde calculatie, meetstaat en plannen van de architectDe productie aansturen, zaagoptimalisaties en freesbestanden opmaken, technische fiches opvragen, ....Je doet de nodige prijsaanvragen en bestellingen bij leveranciers en onderaannemersOverleg op regelmatige basis met de projectleidingBijsturen en ingrijpen bij technische problemenAankoop materialen, onderhandelen offertes
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoper - Werkvoorbereider
KALMTHOUT
Voor een bedrijf gespecialiseerd in algemene elektriciteitswerken gelegen in Kalmthout, zijn wij op zoek naar een Aankoper - werkvoorbereider.
Je bent verantwoordelijk voor het opstarten van prijsaanvragen, het uitvoeren van prijsvergelijkingen en het inkopen van benodigde materialen.Je volgt de afgesproken levertermijnen nauwgezet op en zorgt ervoor dat de kwaliteit wordt gewaarborgd, terwijl je eventuele knelpunten rapporteert.In samenwerking met de kostprijsberekenaar werk je aan de uitwerking van projecten en zorg je ervoor dat alle materialen en resources tijdig beschikbaar zijn.Je speelt een sleutelrol in het oplossen van problemen door intensieve samenwerking binnen het team.Je beheert de projectadministratie van A tot Z, van inkoop tot oplevering.Je rapporteert direct aan de projectleider en de zaakvoerder.Je hebt ervaring met en/of bent vertrouwd met AutoCAD, Stabicad, Dialux of soortgelijke software.
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch aankoper
Houthalen-Helchteren, België
Ben je een geboren onderhandelaar met een passie voor de bouwsector? Wil je graag de spil zijn in het inkoopproces binnen een dynamisch bouwbedrijf? Dan is deze functie als Technisch Aankoper precies wat je zoekt!
Als Technisch Aankoper ben je een sleutelfiguur in ons team. Je bent verantwoordelijk voor:
Het opstellen van prijsaanvragen en onderhandelen met leveranciers.Zorgen voor de inkoop van bouwmaterialen en diensten tegen de beste voorwaarden.Aandachtig opvolgen van leveringen en budgetten om projecten soepel te laten verlopen.Het updaten en beheren van inkoopdocumentatie in ons softwaresysteem.Regelmatig communiceren en samenwerken met projectleiders en de werf.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator / aankoper interieur + ruwbouw regio Oudsbergen
Oudsbergen
Voor onze klant, een bouwbedrijf te Opglabbeek, zijn we op zoek naar een calculator/aankoper.
Ben jij goed met cijfers en heb je een echte passie voor de bouw?Solliciteer dan nu voor deze functie als calculator/aankoper via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Als calculator heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het analyseren van de gegevens van de opdrachtgever;Het versturen van prijsaanvragen;Het opmaken van de voorcalculatie, voor zowel ruwbouw als afwerking;Het aanvragen van competitieve offertes bij onderaannemers en leveranciers;Voorbereiding aankoop voor het project door bijkomende of verbeterde offertes te vragen bij onderaannemers en leveranciers;Grondige prijstechnische analyse van de offertes;Je onderzoekt mogelijke variante uitvoeringen;Je werkt nauw samen met de projectleider;Je verliest hierbij de gevraagde kwaliteit en uitvoeringstermijn van een werf niet uit het oog.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb je een passie voor techniek?
Beschik je reeds over ervaring?
Spreek je vlot Nederlands & Engels?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Gent, zijn we vandaag op zoek naar een technisch aankoper.
Jouw takenpakket:
Je zorgt voor de administratieve verwerking van bestellingen (ERP Microsoft AX 2012)Het beheren en organiseren van het technisch magazijn staat onder uw supervisie.Je optimaliseert de stock in functie van kost, levertermijn en standaardisatie.Je volgt proactief de assets op, zowel binnen als buiten de productie.Je biedt ondersteuning bij uitvoering van diverse projecten.Je rapporteert rechtstreeks aan de Technical Manager.
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator bouw
Beveren, België
Het bouwdossier analyseren (architectendossier, plannen, bestek, aanbesteding, ...) Metingen op de werf uitvoeren (afmetingen, oppervlakten, volumes, locatie, ...) De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten Leveranciers of dienstverleners selecteren Onderhandelen over contractvoorwaarden De geleverde diensten of producten controleren De eenheidskost van elke uitvoeringsfase berekenen en de prijsraming voor de globale uitvoering van het project opmaken Het dossier voor de projectuitvoering (technische processen, methodes, plannen, ...) voorbereiden De kostprijs van een werf berekenen, de uitgaven controleren en de prijzen actualiseren Het contact tussen klant en technische dienst verzekeren (klantenservice, advies)
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Aankoper.
Het is een productie- en distributiebedrijf als fabrikant van betonproducten.
Ze zijn uitgegroeid tot een grote speler in de bouwsector.
Het takenpakket als aankoper:
Je staat in voor het aankoopproces van alle transporten, verpakkingen en grondstoffen.Je onderhoudt de contacten met de transporteurs en leveranciers en je onderhandelt de prijzen. Dit zowel voor nationaal wegvervoer en containervrachten, grondstoffen en verpakkingen.Je bewaakt het overzicht van de gemaakte prijsafspraken.Je behandelt speciale transportaanvragen van interne klanten zoals o.a. de salesafdeling.Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals productie, marketing en supply chain om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig zijn.Je brengt nieuwe ideeën aan ter verbetering van processen en producten.De firma is in volle ontwikkeling en heeft continue noden aan nieuwe zaken en materialen, hierin denk je oplossingsgericht en maak je voorstellen.Je rapporteert aan de aankoopdirecteur.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een toonaangevend bedrijf in de auto-onderdelen- en metaalsector, zijn we op zoek naar een ervaren Inkoopmanager. U komt terecht in een dynamische omgeving waar optimalisatie en samenwerking centraal staan.
Als Inkoopmanager bent u verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die essentieel zijn voor het inkoopproces:
Bepalen van de inkoopstrategie om de doelstellingen van het bedrijf te behalen.Optimaliseren van het inkoop- en leveringsproces om langdurige besparingen op inkoopkosten te realiseren.Selecteren van leveranciers en onderhandelen van aankoopcontracten voor grondstoffen.Plaatsen en opvolgen van bestellingen om ervoor te zorgen dat alle zendingen tijdig en effectief worden uitgevoerd.Auditeren van leveranciers om de kwaliteit en kosten te waarborgen.Onderhouden van professionele relaties met alle betrokken partijen, zowel intern als extern.Beheren van de voorraad en uitvoeren van inventarisaties om overzicht te behouden.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een technisch productiebedrijf regio Tielt, zoeken wij een commercieel medewerker AANKOOP:
In deze belangrijke functie krijg je de verantwoordelijkheid over volgende taken, bijgestaan door de aankoop manager en collega calculator:
Je negotieert met leveranciers omtrent prijsafspraken en aankoopsvoorwaardenJe bent verantwoordelijk voor de leverancierskeuze van MRO artikelenJe zorgt ervoor dat je een lange termijn relatie opbouwt met de leveranciersJe zorgt voor een goed en betrouwbaar stockbeheer van de inkoopgoederenJe volgt de lopende orders en prijsaanvragen systematisch opJe beheert klachten omtrent bestelde goederen bij leveranciers, eventueel waar nodig in samenspraak met de kwaliteitsmanagerJe houdt de database up-to-date en accuraat over de leveranciers
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator bouw
Harelbeke, België
Ben jij een calculator in de bouw en vind je het leuk om met cijfers en plannen aan de slag te gaan? We zijn op zoek naar een Calculator Bouw die of hij/zij de schakel zal zijn tussen ideeën en de realisatie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor diverse taken, waaronder:
Opstellen van gedetailleerde kostenramingen voor bouwprojecten.Analyseren van bestekken en plannen om tot een optimale begroting te komen.Communiceren met leveranciers en onderaannemers voor prijsopgaven.Het bijhouden van begrotingen en eventuele wijzigingen aanbrengen.Samenwerken met projectleiders om de voortgang van projecten nauwlettend te volgen en bij te stellen waar nodig.
Interesse ? mail je CV dan als de bliksem naar kortrijk@vivaldisinterim.be of bel 056 89 19 09
InterimBouwVoltijdsVast contract
Planner - Assistent Projectmanager
STEENOKKERZEEL
Word jij onze nieuwe Planner - Assistent Projectmanager?
Voor een organisatie in electro sector zoeken wij een enthousiaste Planner - Assistent Projectmanager om het team te versterken. Ben jij een echte probleemoplosser met sterke plannings- en organisatorische vaardigheden? Dan ben jij diegene die wij zoeken.
Wij zorgen ervoor dat elk bedrijf beschikt over een continue stroomvoorziening door het ontwerpen, plaatsen en onderhouden van betrouwbare midden- en hoogspanningscabines voor professionele klanten over heel België. Deze organisatie staat bekend om zijn focus op medewerkers en de waarde die we aan hen hechten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoop Bediende
Ardooie, België
Functieomschrijving
opmaken van aankoopcontractenprijaanvragen opvragen bij leveranciers en vergelijkengroeperen van bestellingendagelijks plaatsen van bestellingenonderhouden van het ERP-systeem in functie van prijzen, enz.controleren van orderbevestigignen en vragen vanuit facturatie opvolgenvoorbereiding van facturatie d.m.v controle, vergelijken enz.bewaken van kwaliteit van data en gegevens in het ERP systeemopvolgen van de inventaris
Takenpakket
Het volledig takenpakket wordt bij een eerste gesprek volledig toegelicht.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in voeding, zijn wij op zoek naar een aankoper.Jouw taken zijn:
Je vraagt prijzen op en maakt prijsvergelijkingen op en onderhandelt deze.Je analyseert de ingediende prijsoffertes en verwerkt deze in een heldere prijsvergelijking. Je bewaakt de afgesproken levervoorwaarden, kwaliteit, prijzen en promoties. Je evalueert leveranciers op basis van vastgelegde parameters. In samenspraak met de commerciële afdeling ga je op zoek naar nieuwe producten/ leveranciers Je monitort stockniveau's en plaatst bestellingen. Je staat in voor de opvolging van de leveringen. Administratieve taken. Je staat in voor de controle van de leverbonnen en de facturen.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.