Jobs

Jobs

355 Jobs gevonden
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Wervik, België

Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten: Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Riemst, België

Ben je gefascineerd door interieurinrichting en droom je ervan om je passie voor meubels te delen met klanten? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Riemst, zijn we op zoek naar een enthousiaste commercieel bediende met administratieve skills. Je takenpakket als toonzaalverkoper bestaat uit: Professioneel advies geven over ons meubelassortiment;Begeleiden van klanten bij hun aankoopproces;Het opstellen en opvolgen van offertes;Het onderhouden van de winkel en de presentatie van de producten;Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken;
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:  Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Vertegenwoordiger

LANAKEN

De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?  Dat is waar jij als vertegenwoordiger elke dag naar streeft! Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Voor een groeiend bouwbedrijf teLanaken , gespecialiseerd in buitenschrijnwerk (ramen en deuren), zoeken we een vertegenwoordiger   Je staat voornamelijk in voor: Opmaak van offertes en facturen, de vlot verwerkt worden in een daartoe voorzien programma;Kostprijsberekeningen en opmaak van prijsoffertes;Nacalculatie en rapportering ervan;Contacten met de klanten.Klantencontacten onderhouden en opbouwenWarme prospectie 
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract

Commercieel bediende

Lanaken, België

Voor onze klant in Lanaken, een bedrijf gespecialiseerd in edelmetalen zoals goud, zilver en platina, zijn we op zoek naar een commercieel bediende.   Als commercieel medewerker ben je hét aanspreekpunt voor de klanten. Je begeleidt hen tijdens het volledige traject – van eerste contact tot aankoop en opslag. Je communiceert professioneel via telefoon, mail, chat en aan het onthaal en zorgt voor een vlotte, correcte opvolging van dossiers.   Wat ga je doen?   Klanten professioneel te woord staan en begeleiden bij vragen of bestellingen.Proactief informeren over producten, prijsevoluties en promoties.Advies geven over aankoopformules en opslagmogelijkheden.Verwerken van klantendossiers en transacties in ons CRM-systeem.Samenwerken met logistiek, compliance en marketing voor een optimale klantbeleving.Signaleren en opvolgen van klachten of knelpunten in het proces.
OfficeJuwelenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Bilzen, België

Ben jij de technisch commercieel bediende die wij zoeken? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Onze klant gelegen te Bilzen, die gespecialiseerd is in bouwmaterialen, werft een extra werkkracht aan. Ze zijn op zoek naar een technisch commercieel bediende.   Jouw takenpakket als technisch commercieel bediende zal bestaan uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;Je neemt bestellingen op en registreert deze;Je stelt offertes op n.a.v. prijsaanvragen via mail, telefonisch of ter plaatse;Je zal instaan voor de opvolging van de offertes en klanten;Daarnaast sta je in voor het stockbeheer en de stocktelling. 
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende regio Bilzen

Bilzen, België

Voor een klant gelegen te Bilzen, gespecialiseerd in verkoop en verhuur van machines en gereedschap, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende. Heb jij een passie voor de bouw en ben je commercieel sterk?Solliciteer dan nu als technisch commercieel bediende via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71! Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit:  De klant informeren over de diensten bij verkoop;Producten verkopen: gereedschap, chemische middelen, ijzerwaren;De klant verwelkomen: de wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten;De producten en artikels voorbereiden en in de winkel of op een stand plaatsen;Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen);De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken;Betalingen ontvangen;Klanten of leveranciers opvolgen: oplossingen voorstellen in geval van problemen;De betaling van bestellingen opvolgen of overmaken aan de betreffende dienst;Telefonische oproepen ontvangen: klanten informeren.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger zonnepanelen

Maasmechelen

Weet jij iedereen te overtuigen met jouw commerciële flair?  Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in zonnepanelen gelegen in Maasmechelen, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger zonnepanelen.   Als vertegenwoordiger heb je volgend takenpakket:  Opmeten bij de klanten;Prospectie uitvoeren;Contracten afsluiten;Bestaande klanten onderhouden;Calculaties doen;Offertes opmaken;Bijkomende administratie.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Maasmechelen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Maasmechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financiële verrichtingen verwerken (kas en bank);Opstellen en indienen van de BTW-aangiften;Fiscale aangiftes indienen;Balansen en resultaten opstellen;Op jouw tempo breidt je jouw takenpakket en klantdossier uit.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met bedrijfswagen!

Zutendaal, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.    Als senior boekhouder heb je volgend takenpakket:   Als senior accountant word je de mentor van de junior boekhouders, je leert hen de knepen van het vak;Je geeft fiscaal en bedrijfseconomisch advies aan je klanten;Je maakt tussentijdse rapporteringen en bespreekt deze indien nodig;Je denkt strategisch mee, in functie van de klant;Je geeft ondersteuning bij fiscale controles.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.  Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!