Jobs

Jobs

223 Jobs gevonden

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Accountant

Nazareth, België

Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:   Jouw takenpakket:     Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen    Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract

SINT-AMANDS

Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.   Bediende boekhouding / management assistent   Receptie: o Aannemen van de telefoon o Ontvangst en assisteren van bezoek o Bestellen broodjes   Assisteren van directie o Beheer van de post o Manus van alles voor de directie en binnendienst o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering   Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de financiële administratie o Controle en invoer van aankoopfacturen in de financiële administratie o Controle en invoer van verkoopfacturen in de financiële administratie o Debiteurenbeheer o Bijhouden van kostenspecificaties o Invoer van betalingsvoorstellen o Beheer van kantoormaterialen o Verzorgen rapportages o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering   Assisteren bij verschillende administratieve taken o Maken van productspecificaties o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:   Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

BORNEM

Voor een firma in de automotive sector, gelegen in Bornem, zijn wij op zoek naar een junior medewerk(st)er boekhouding. Ze verkopen, herstellen en verhuren bedrijfsvoertuigen. Je maakt deel uit van het boekhoudteam dat bestaat uit 3 medewerkers en de verantwoordelijke.   Wat ga je doen?   Allerlei administratieve taken die horen bij de boekhoudafdelingInput van gegevensOndersteunende boekhoudkundige takenBestellen van kantoormateriaalOp termijn leer je facturen inboeken  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig medewerker

MIDDELKERKE

Ben jij een administratieve boekhoudkundig medewerker met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder! Voor onze klant, een immokantoor te Middelkerke, zijn wij dringend op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende. Een greep uit jouw takenpakket: Je staat in voor het inboeken van facturenJe staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klantenJe doet het onthaal en inkomende telefoonsJe plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaarsJe staat in voor allerlei bijkomende administratieve takenJe rapporteert aan de zaakvoerder
FinanceImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parttime Boekhoudkundig Medewerker

Roeselare

Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

HEUSDEN ZOLDER

Voor onze klant gelegen in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in het ontwikkelen en distribueren van kook- en keukengerei, zijn we op zoek naar een boekhouder.   Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: Je staat in voor het beheer van je eigen dossiersInboeken van aan- en verkoopfacturenVerwerken van financiële verrichtingenOpmaken van de btw-aangiftesVoorbereiden van de OSS-aangiftesAd hoc administratieve takenBetalingen uitvoeren in het systeem Isabel
FinanceElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZONHOVEN

Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.   Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens. Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.   Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeAutoDeeltijdsVast contract

Administratief Bediende

Lummen

Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijke administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in dakwerken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als tijdelijke administratief bediende bestaat uit: Je verwerkt en registreert orders in het systeem;Je helpt klanten verder en beantwoordt hun vragen;Je plant onderhoudsafspraken in en volgt wijzigingen in de planning op (zoals weerverlet of last-minute aanpassingen);Je ondersteunt het Services & Onderhoud team met administratieve taken.
OfficeBouwVoltijdsTijdelijk

Boekhouder A-Z

Paal, Beringen, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Paal, Beringen te versterken.   Taken die je als boekhouder zal uitvoeren: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenMaand-, jaar-, en kwartaalafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAls je meer dan deeltijds wil werken, kunnen er ook een aantal administratieve taken bijkomen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

BREE

Voor een bedrijf in Bree dat gespecialiseerd is in HVAC zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als financieel medewerker? Vastleggen van financiële handelingen (inkomsten, uitgaven, betalingen)Toewijzen van de juiste rekeningen in het boekhoudsysteemControleren van de nauwkeurigheid van de geregistreerde gegevensZorgen voor een correct financieel overzichtHet voorbereiden van belastingaangiften, zoals btw, vennootschapsbelasting en loonheffingAlgemene administratieve takenTelefoons en mails beantwoordenSamenwerking met de externe boekhouderNaargelang je langer in dienst bent, zal het boekhoudkundig takenpakket uitbreidenOp termijn (5 à 10 jaar) zou het ook de bedoeling zijn dat je kan doorgroeien binnen de firma tot boekhouder A-Z
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Bocholt, België

Voor onze klant te Bocholt zoeken we een allround administratief bediende.   Je zal hier instaan voor: Onthaal verzorgenDe HR ondersteunenVoorbereidend boekhoudkundig werkPreventieSubsidies aanvragenTelefonie en mailAlgemene administratieve takenFacturen inboeken en controleren
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Debiteurenbeheerder

Tongeren, België

Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.   Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller? Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!