Jobs

Jobs

34 Jobs found

Secrétaire bilingue FR-NL

Lontzen, Belgique

Etes-vous le secrétaire bilingue FR/NL (H,F,X) que nous recherchons pour notre client ? > Mission en vue d'engagement> Temps plein 38h/semaine (8h-17h et 8h-15h le vendredi - tooooop)> Package salarial attractif (écochèques, chèques-repas, frais de déplacement, assurance hospi, assurance groupe)Vos missions : Vous travaillez au sein d'une équipe administrative.Tâches principales : appels, encodages dans des tableurs, rédaction de courriers - rapports - documents administratifs divers, gestion des @, classement, archivage, agenda, organisation des réunions,...Job 100 % administratif dont 80 % d'encodage. Bref, une fonction hyper variée au sein d'une équipe de choc !
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim

Collaborateur FR et NL

Nivelles, Belgique

Assistante Administrative Bilingue NL/FR Vivaldis Brabant Wallon est en quête d'une Assistante Administrative bilingue pour l'un de nos clients, une PME faisant partie d’un groupe de sociétés spécialisées dans les premiers secours, la prévention et la sécurité au travail. Missions et Responsabilités: Planifier l'entretien et l'installation des extincteurs et des défibrillateursEncoder les commandesRépondre aux appels téléphoniques, prendre des messages et gérer la correspondance quotidienneEffectuer des tâches de classement et d'archivageGérer et résoudre les problèmes courantsParticiper activement aux réunions hebdomadaires  
InternalHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Marketing assistent

Ninove, België

Voor onze klant te 9400 Ninove die gespecialiseerd is hoogwaardige renovatieoplossingen. Zijn wij op zoek naar een ambitieuze Marketing Assistant om ons team te versterken. Assisteren bij het ontwikkelen en implementeren van marketingcampagnes.Creatie van Vlogs & BlogsCreëren van content voor online en offline marketingkanalen.Beheren van de sociale media-accounts en het stimuleren van betrokkenheid.Samenwerken met het verkoopteam om marketingstrategieën te integreren in de verkoopactiviteiten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Regio Manager

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Regio Manager voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in tank service, zowel voor professionele als particuliere klanten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als Regio Manager bestaat uit: Je zet een strategisch groeiplan om in resultaatgerichte acties; Je werkt samen met een lokale manager; Je kan vlot overweg met het customer delight model; Je staat in voor het people management; Je rapporteert aan de Business Unit Manager;Je zorgt voor een gebalanceerde werkplanning; Je volgt de evoluties in de markt op. 
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent manager technische dienst

Kallo

Voor een bedrijf zijn wij op zoek naar een Assistent manager technische dienst.   Jouw taken: Je leidt de dienst administratie, rollend materieel en onderhoud.Je stelt de werkverdeling en opvolging van de werkzaamheden op.Je geeft technische bijstand aan medewerkers en identificeert opleidingsbehoeften.Je bent op de hoogte van alle technische gegevens van het rollend materiaal.Je bent op de hoogte van alle gegevens m.b.t. electrische installaties en gebouwen.Je werkt de technische fiches en onderhoudsfiches bij.Je zet procedures en werkinstructies op zodat de kwaliteit van de dienstverlening de verwachtingen van de klanten (operaties) overtreft.Je gaat wekelijks vergaderen voor opvolging met operaties en manager technische dienst.Je meldt onverwachte situaties en problemen.Je volgt het milieudossier op.Je contacteert met een externe adviseur.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

SECRETARESSE

Liège, Belgique

TWEETALIGE SECRETARESSE FR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.  Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:  ✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Marketing Manager

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketing medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in ziekteverzekering voor dieren. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als marketing medewerker zal bestaan uit:Je bent het aanspreekpunt voor het internationale marketing team en andere stakeholders; Je staat in voor alle digitale ontwikkelingen; Je vertaalt internationale ontwikkelingen naar de Belgische markt; Je draagt bij aan het ontwikkelen van de aankoopstrategie voor nieuwe kanalen; Je bouwt en optimaliseert bestaande kanalen uit van dierenartsen, fokkers en retailers; Je zorgt ervoor dat activiteiten meetbaar zijn en dat je de belangrijkste doelstelling kan behalen; Je wilt het aantal verzekeringen laten toenemen.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Digital Marketeer Vastgoed

Sint-Denijs-Westrem, Gent, België

Voor een snelgroeiende onderneming in vastgoed zijn we op zoek naar een Digital Marketeer voor de vestiging regio Sint Denijs Westrem! Jij staat in voor het optimaliseren van onze marketingstrategiën op basis van je eigen kwaliteiten.   Takenpakket: Advertentiestrategie en uitvoering (Facebook & Google)Mailings (Mailchimp & Hubspot)Jij kan als de beste blogberichten en webteksten maken, met de regels van de SEO kunst, advertenties en brochuresJij weet alle weetjes van Social Media (linkedIn, Facebook, Instagram etc.)Video/fotografische aangelegdGrafisch ontwerpenDigitale innovatieCommunicatie & PR  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Digital Marketeer

Nevele, België

Ben jij gebeten door digitale marketing en thuis in paid-advertising en SEO?Ben je resultaatgericht met een analytische geest?Lees dan zeker verder!Als Digital Marketeer kom je terecht in een bloeiend en nationaal uitgegroeid familiebedrijf te Nevele. Jouw team is klein, hecht en dynamisch.; samen bouwen jullie aan een sterke online aanwezigheid van het merk om zo nieuwe klanten te bereiken.  Je bent verantwoordelijk voor het strategisch uitdenken en managen van ambitieuze digitale projectenJe staat in voor het beheer van diverse digitale marketingkanalen, digitale tools en datasystemenJe bent verantwoordelijk voor alle digitale Touch Points en houdt hierbij rekening met de meest recente technieken in je vak; ook de commerciële doelstellingen verlies je niet uit het oogJe bouwt e-maillijsten en -segmentaties uit voor creëren en verzenden van diverse marketing e-mails en je staat in voor 'lead nurturing' via e-mailingflows (Marketing Automation tool ClickDimrnsions)Je werkt steeds met oog op continue optimalisatie van de workflows (A/B-testing, KPI's bepalen, resultaten analyseren, ...)
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Administratieve duizendpoot met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant + talenknobbel (Nederlands, Frans)Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: maatwerk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie 
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende rechterhand boekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot- rechterhand boekhouding + basis Frans VB. contact techniekers/leveranciersWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagementVoltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAls echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratieOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen, debiteurenbeheer, ... Telefonie/mail
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Specialist dierengeneeskunde (commerciële flair)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Verantwoordelijke Dierengeneeskunde (commerciële flair, wetenschappelijke ondersteuning/begeleiding)   Waar moet je zijn? Omgeving Hoogstraten.Specialisatie: Dierenwelzijn Takenpakket Neem je graag de verantwoordelijkheid? Is coördinatie, begeleiding, wetenschap, dierenwelzijn, ... volledig jouw ding? Lees dan snel verder naar je takenpakket. Focus: Je bent het eerste telefonisch aanspreekpunt voor de klanten.    Wetenschappelijke ondersteuning, begeleiding en advies naar klanten + collega's van sales-buitendienst Ondersteuning Marketing en Sales met jouw commerciële flairPersoneelsadministratie behoort ook tot je takenpakket: je zorgt voor het payroll- en HR- gedeelte. Je staat in voor het opvolgen wetgeving, regelgeving rond dierengeneeskunde, dierenwelzijnOndersteuning collega's mbt allround administratie, product management, wettelijk verplichte documenten, ...    
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Baarle-Hertog Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Product Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Product Manager. 1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank Als Product Manager zullen uw taken de volgende zijn: Ontwikkelen en aanpassen van producten en diensten voor Part en Pro betaalrekeningen.Lanceren van innovatieve oplossingen voor de digitalisering van betalingen.Implementeren van technologische en juridische veranderingen.Verbeteren van de klantervaring.Volgen van trends en innovaties in betaalschema’s.Analyseren van belangrijke indicatoren: openingen, sluitingen, activaties, deposito's, saldi en rekeningactiviteiten.Identificeren van kansen om de inkomsten te verhogen en de kosten te verlagen.Behouden en ontwikkelen van productexpertise, op de hoogte blijven van marktontwikkelingen en regelgeving.Beheren en coördineren van strategische projecten.Lanceren van commerciële initiatieven en optimaliseren van verkoopprocessen.Volgen van resultaten, coachen van het verkoopnetwerk, en zorgen voor goede interne communicatie.Zorgen voor naleving van regelgeving en controleren van productprocessen.Bijhouden van klantcommunicatie en documenten.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Marketeer

Sint-Martens-Latem

Voor onze klant te Sint-Martens-Latem, die gespecialiseerd is hoogwaardige renovatieoplossingen. Zijn wij op zoek naar een ambitieuze Marketeer om ons team te versterken.   Jouw uitdagende takenpakket als marketeer: Jaaractieplan opstellen en uitvoerenOpvolgen marketing-deadlinesAdvertentiebeheerBeheer social media: Facebook, Pinterest, e-mailing, Indeed, Youtube, TikTok, Instagram, Linkedin...Creatie van vlogs & blogs, content creatie, copywritingOpstellen van B2B en B2C POS-materiaalBedenken en uitvoeren van originele events / meetings
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Strategic marketeer

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een strategic marketeer / marketing medewerker voor onze klant in Diepenbeek. Onze klant is gespecialiseerd in huidverzorging en cosmetica.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als strategic marketeer / marketing medewerker bestaat uit: Je hebt geen probleem met het opstellen van een marketingplan en deze op te volgen; Je kan zelfstandig te werk gaan in een dynamisch team; Je staat rechtstreeks in contact met de andere teams binnen het bedrijf; Je coördineert events en volgt deze op; Je vertegenwoordigd het merk op sociale media; Je onderhoudt de klantenrelaties van het bedrijf.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Internal Sales

Melsele, Beveren, België

 Voor een van onze klanten gelegen in Melsele zijn wij op zoek naar een Sales medewerker. Jouw taken:   Je bent de eerste aanspreekpunt van de klanten.Je gaat kostprijsfiches opmaken op basis van de informatie die jouw collega (Sales Representative) aanlevert.Je zoekt de juiste artikels op om een volledige en correcte kostprijsfiche in Excel te maken.Daarnaast heb je ook regelmatig contact met onze leveranciers voor prijsonderhandelingen, bestellingen, opvragen leverdata en dergelijke meer.Je rapporteert aan de Technical Internal Sales Manager en kan voor vragen steeds bij hem of je directe collega’s terecht. Jullie werken als een hecht team.  
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Management assistant

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een dienstenchequeskantoor, kijken we uit naar een management assistant.   Als management assistant zal je deel uitmaken van een enthousiast team medewerkers, waar je de administratie tot in de puntjes doorgrondt.   De functie: Inkomende calls beantwoorden, events organiseren, bezoekers ontvangen, meetings opvolgen, stock- en patrimoniumbeheer, dataverwerking, ..Je laat de interne werking van het kantoor op kruissnelheid draaien.Je ondersteunt de zaakvoerder en je zet enthousiast je tanden in uitdagende taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter