Jobs

Jobs

75 Jobs found
Urgent

L&D officer

Oudsbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.   Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit: Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:  Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Vastgoedconsultant

Pelt

Vivaldis Office is op zoek naar een gedreven vastgoedconsultant in loondienst of op zelfstandige basis. Onze klant is een toonaangevende vastgoedfirma. Je zou tewerkgesteld worden regio Noord-Limburg!   Je takenpakket als sales medewerker / commercieel vastgoedbediende zal bestaan uit: Je ontvangt de leads en gaat er proactief mee aan de slag;Samen met de collega's, bezorg je een correcte schatting aan de potentiële verkopers;Je luistert naar de wensen van de klant en zoekt de juiste match;Je neemt deel aan de tweewekelijkse meetings met de collega's.
OfficeReal estateFull-timeFixed contract

Customer Service Manager

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service manager.   Als Customer Service Manager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van onze klantendienst en rapporteer je rechtstreeks aan onze directrice.Tijdens je onboarding proces zal je meegenomen worden in alle nodige operationele processen waarna je de kans zal krijgen om jouw visie met betrekking tot deze afdeling naar een concreet actieplan te vertalen, de werknemers te inspireren en motiveren en de werking naar een hoger niveau te tillen.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

HR Medewerker

GENK

Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een HR medewerker   soft HR taken (vacatures uitschrijven en publiceren, kandidaten screenen, sollicitatiegesprekken voeren, contact met externe recruiters, onboardings, etc)TijdsregistratiePayroll administratie / SD WorxPersoneelsadministratie (dossiers etc)L&D taken (opleidingen inplannen, attesten opvragen, etc)Medische onderzoekenArbeidsongevallenFleet opvolgen (beheer tankkaarten, documenten, boetes, keuringen etc)Specifieke PBM's bestellen indien nodig
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Internal Sales medewerker

Tongeren, België

Voor onze klant, een garage gelegen te Tongeren, zijn we op zoek naar een Internal Sales medewerker. Je takenpakket als commercieel bediende bestaat uit:   Je dagtaak zal eruit bestaan om offertes op te maken en deze zowel telefonisch als schriftelijk toe te lichten.Daarnaast ondersteun je de accountmanagers.Ook zal je betrokken worden bij allerhande marketingprojecten en mee instaan voor de opvolging hiervan.Dit is in hoofdtaak vooral een administratieve functieHet deeltje farmen komt zeker aan bod, maar koude prospectie vrij weinig!Daarnaast krijg je energie van gerichte prospectie- en mailingacties, en pak je die met beide handen vast.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Bank

MAASEIK

Voor een hypotheekmakelaar te Maaseik zijn we op zoek naar een dossierbeheerder voor kredieten en algemene administratie. Taken: Beheer en opvolging van kredietdossiers voor particulieren.Controleren en verwerken van kredietaanvragen.Onderhouden van contacten met klanten.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Commercieel bediende

Riemst, België

Ben je gefascineerd door interieurinrichting en droom je ervan om je passie voor meubels te delen met klanten? Lees dan zeker verder! Voor een bedrijf, gelegen te Riemst, zijn we op zoek naar een enthousiaste commercieel bediende met administratieve skills. Je takenpakket als toonzaalverkoper bestaat uit: Professioneel advies geven over ons meubelassortiment;Begeleiden van klanten bij hun aankoopproces;Het opstellen en opvolgen van offertes;Het onderhouden van de winkel en de presentatie van de producten;Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken;
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Laborant / teamleader

Bree, België

Voor een bedrijf in de voedingssector, gelegen te Bree, zijn we op zoek naar een enthousiaste Laborant / Teamleider die in een 2-ploegensysteem kan werken.   Je bewaakt de kwaliteit door controles uit te voeren en lost technische problemen op in samenwerking met de productieverantwoordelijke. Je stelt de machines in voor optimaal rendement en verzorgt de ploegenoverdracht.   Welke taken ga je uitvoeren als laborant / teamleader    Zelfstandig procesbeheer: Na een grondige opleiding ben je verantwoordelijk voor het volledige productieproces binnen je afdeling, van grondstof tot afgewerkt product. Je bewaakt het procesverloop en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Kwaliteitscontrole: Voer nauwkeurige controles uit tijdens verschillende stadia van het proces om de productkwaliteit te waarborgen. Dit omvat chemische en microbiologische analyses.Technische probleemoplossing: Je lost snel operationele en technische problemen op. Dit kan variëren van storingen in apparatuur tot optimalisatie van processen, waarbij je direct communiceert met de productieverantwoordelijke.Productieproces: Je kweekt mycoproteïne op in fermentoren, je monitort hun ontwikkeling via vastgelegde parameters.Leidinggeven aan het team: Je stuurt het team aan en ziet toe op de goede werking van de afdeling. Hierbij zorg je voor een effectieve ploegenoverdracht, zodat collega’s goed geïnformeerd zijn over de voortgang en eventuele aandachtspunten.Procesoptimalisatie: Je denkt actief mee over verbeteringen in de processen en draagt oplossingen aan om de efficiëntie en het rendement van de productie te verhogen. In verband met procesoptimalisatie / validatie werk je nauw samen met het projectteam.Naleving van veiligheids- en kwaliteitsnormen: Je zorgt ervoor dat alle hygiëne-, veiligheids- en kwaliteitsvoorschriften strikt worden nageleefd. Hierdoor draag je bij aan een veilige en efficiënte werkomgeving met hoge productstandaarden.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

HR Business Partner

Oudsbergen, België

Voor een klant gelegen te Oudsbergen en gespecialiseerd in logistiek, zijn we op zoek naar een HR Business Partner.   Je fungeert als de schakel tussen HR en de business en speelt een essentiële rol in het ondersteunen van leidinggevenden bij strategische en operationele HR-vraagstukken.   Jouw rol en verantwoordelijkheden als HR BP:   Begeleiden en optimaliseren van het volledige werknemersproces (instroom, onboarding, performance, planning en uitstroom);Ondersteunen en adviseren van leidinggevenden op het gebied van talentontwikkeling, loopbaanbeheer en prestatiemanagement;Samen met de recruiter zorgdragen voor effectieve werving en selectie, employer branding versterken en het wervingsproces optimaliseren;Coachen en adviseren van management en leidinggevenden en het oplossen van HR-gerelateerde vraagstukken;Initiëren en begeleiden van HR-projecten gericht op talentontwikkeling, doorstroom en procesoptimalisatie;Ontwikkelen en implementeren van HR-beleid en procedures.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Relatiebeheerder verzekeringen

Genk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een adviseur verzekeringen Life voor een verzekeringsmakelaar te Genk. Jouw takenpakket als adviseur verzekeringen: Je beantwoordt de dagdagelijkse vragen.Je zal polissen updaten en beheren.Daarnaast maak je polissen op en werk je offertes uit met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.De administratieve verwerking van dit alles behoort eveneens tot jouw takenpakket.  
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Business Development Manager

GENK

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager.   Onze klant is dé plek voor innovatieve energiemanagement-oplossingen. Met een eigen innovatiecel ontwikkelen en produceren ze innovatieve oplossingen in de wereld van hernieuwbare energie. Het enthousiast team verwelkomt graag een nieuwe collega. Deze uitdagende job biedt de verantwoordelijkheid om onze innovatieve oplossingen op de kaart te zetten in België en Nederland. Wil jij de wereld mee overtuigen dat een slimme sturing van je energiehuishouden een must is en dé toekomst? En zo meebouwen aan de groei van deze onderneming?   Specifieke taken:Als Business Development / Sales Coördinator, neem jij mee de leiding in het uitbouwen van de verkoopactiviteiten.Je legt contact met potentiële klanten en overtuigt hen van de meerwaarde van de innovatieve producten.Je bepaalt mee de verkoopstrategie voor onze producten en diensten, en je voert deze uit.De klanten zijn business klanten (groothandels, installateurs, enz.).Je ondersteunt evenementen en bedenkt commerciële acties om de producten en diensten te promoten.Deelname aan beurzen, zowel nationaal als internationaal.Opstellen van een plan van aanpak.Verwerken van aanvragen en orders, opstellen en opvolgen van offertes.In nauwe samenwerking met de marketingafdeling zorg je voor duidelijke externe communicatie, waarbij de website en sociale media steeds up-to-date zijn.Mee vastleggen en opvolgen van KPI’s.Je werkt nauw samen met de marketing-communicatie-, administratieve en logistieke afdeling.40% van je tijd spendeer je bij klanten en prospects.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Kwaliteitsmanager

ZONHOVEN

Voor onze klant te Zonhoven zijn we op zoek naar een kwaliteitsmanager   Het gaat over een familiebedrijf met een groep van 12 personeelsleden in de voedingssector.   Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor: Kwaliteitssysteem onderhoudenKwaliteitscontrole en documentatieTraining en auditsVerbeteringsacties en klachtenbeheerRapportage en samenwerkingKwaliteitsgegevens opvolgen, analyseren en indien nodig verbeterenInterne auditsHet behouden van het IFS certificaat
OfficeNutritionFull-timeFixed contract

Transportplanner

Tongeren, België

Voor een transportbedrijf, gelegen in Tongeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren transportplanner. Heb jij ervaring in deze functie? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat.  Je taken als planner bestaan uit: Als essentiële schakel in onze logistieke keten ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt plannen en coördineren van nationale en internationale transportopdrachten;Samen met je team zorg je voor een optimale routeplanning en inzet van voertuigen;Je bent het centrale aanspreekpunt voor onze chauffeurs en klanten, en je waarborgt een hoogwaardige dienstverlening;Je verantwoordelijkheden omvatten ook de aankoop en verkoop van ritten, waarbij je strategisch inspeelt op de beschikbare capaciteit van het wagenpark;Het efficiënt indelen van ritten op basis van de beschikbare vrachten behoort ook tot je takenpakket, net als het aanpassen of aanvullen van de planning indien nodig;Jij zorgt ervoor dat alle transportopdrachten correct worden geregistreerd in ons systeem en onderhoudt dagelijkse contacten met zowel klanten als chartermaatschappijen;Daarnaast werk je nauw samen met collega’s en het filiaal in Duitsland, waarbij je toeziet op een optimale routeplanning van onze wagens en de ingehuurde charters.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

ZONHOVEN

Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.   Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens. Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.   Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeCarPart-timeFixed contract

Beleggingsadviseur

MAASEIK

Voor een bankkantoor, gelegen te Maaseik, zijn we op zoek naar een beleggingsadviseur.   Een Adviseur Invest adviseert de cliënten met een gepaste fiscale aanpak en het opstellen van een beleggingsplan op maat, met aandacht voor hun behoeften op andere domeinen.   Jouw toekomstige job Als Adviseur Invest begeleid je onze klanten naar een aanbod van duurzame producten en diensten die hun het leven gemakkelijker maken, voor het beheer van hun vermogen.In dit kantoor ben je vooral verantwoordelijk voor het Invest-deel van de klanten. Je bent voor de collega's van je entiteit de voornaamste referentie op het vlak van fiscale aanpak en beleggingen.De kwaliteit van de dienstverlening en de tevredenheid van de klant staan centraal in jouw streven.Je werkt samen met de verschillende entiteiten van de bank om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van je klanten en hen zo nodig naar de juiste dienst te verwijzen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Supply Chain Assistent

Maasmechelen, België

Voor een klant, gelegen te Maasmechelen en gespecialiseerd in interieurdecoratie, zijn we op zoek naar een assistent voor de supply chain manager.   Je takenpakket:   Je werkt mee aan de volledige logistieke structuur binnen de organisatie.Je staat dagelijks mee op de vloer in het warehouse.Op basis van je analyses ga je op zoek naar verbetering en optimalisatie van de logistieke flows en systemen en ondersteun je een vernieuwende aanpak waar nodig.Je staat in voor het dagelijks overleg met de betrokken diensten rond korte en lange termijn doelen.Je bepaalt de KPI’s, volgt het KPI dashboard op en staat in voor de rapportering.Je houdt toezicht op orde, netheid, veiligheid, etc.Je stuurt mee het logistieke team aanJe ondersteunt de supply chain manager bij het uitvoeren van alle dagelijkse taken.
Technics EmployeesTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, gelegen te Houthalen en actief in recyclage en transport, zijn wij op zoek naar een planner.Je takenpakket als transportplanner ziet er als volgt uit: Het correct opmaken en versturen van logistiek gerelateerde documenten.Je wisselt proactief informatie uit met interne en externe diensten over levertermijnen.Je staat klanten op een commerciële manier te woord in verband met leveringstermijnen en/of klachten.Het organiseren van transport.Het goedkeuren van facturen met betrekking tot logistiek.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Schadebeheerder

Genk, België

Voor onze klant gelegen in Genk, gespecialiseerd in verzekering zijn we op zoek naar een schadebeheerder verzekeringen: Als schadebeheerder verzekeringen heb je volgend takenpakket: Als direct aanspreekpunt van jouw klant – vaak in situaties waar hij of zij net het slachtoffer is geworden van schade – weet jij jouw woorden perfect te wikken en te wegen.Je gaat proactief op zoek naar oplossingen, maar weet ook hoe je minder goed nieuws op een constructieve manier moet overbrengen. Je houdt de rest van je team voortdurend op de hoogte en kan altijd rekenen op de ondersteuning van je teamleader of accountmanager.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!