Urgent
Payroll Officer
Genk, België
Ben jij gepassioneerd door de productiesector en beschik je over gedegen kennis van HR-praktijken? Lees dan zeker verder!
Voor een productiebedrijf met internationale context en gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een ervaren HR payroll officer.
Je taken:
Verwerken van de salarisadministratie voor alle werknemers, inclusief personeel op uurbasis, in loondienst en in opdracht.Verzamelen, controleren en invoeren van gegevens over tijd en aanwezigheid van werknemers.Berekenen van lonen, inhoudingen en belastingen volgens de geldende wetten en het beleid.Nauwkeurige personeelsdossiers bijhouden, inclusief persoonlijke gegevens, inhoudingen op belastingen en inhoudingen op uitkeringen.Algemene personeelsadministratie (contract, voordelen, verlofbeheer, arbeidsongevallen, medische keuringen, controlearts, documentatie, training etc.)Loonaanpassingen verwerken, zoals loon met terugwerkende kracht, bonussen en inhoudingen.Loonstrookjes en andere loongerelateerde documenten voorbereiden en verspreiden.Ervoor zorgen dat alle federale, staats- en lokale loonvoorschriften worden nageleefd.Vragen van werknemers met betrekking tot salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden beantwoorden.Salarissoftware gebruiken om salarisgegevens efficiënt te verwerken.Maandelijkse rapportage, zoals salarisadministratie-/aanwezigheidsrapportenHet loonautomatiseringsproject volgenVertrouwelijkheid van de salarisgegevens van werknemers waarborgen.Back-up voor de HR Officer & HR AdministratorRechtstreeks rapporteren aan de General Support Director
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Voor onze klant, gespecialiseerd in productie en verdeling van oogstverse voeding en gelegen te Bree, zoeken wij een teamleader :
Onze klant, een wereldspeler in groenten en sauzen, staat bekend om zijn toewijding aan kwaliteit en innovatie. Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een ervaren en enthousiaste Meewerkend Teamleider.
Functieomschrijving:
Als Meewerkend Teamleider ben je verantwoordelijk voor het coördineren en leiden van een team binnen onze productieafdeling.Naast jouw leidinggevende taken, werk je ook actief mee aan de operationele processen.Je zorgt ervoor dat de productie soepel verloopt, de kwaliteitsstandaarden worden gehandhaafd en de teamdoelstellingen worden behaald.
OfficeNutritionFull-timeFixed contract
Administratief bediende
Maaseik, België
Voor een zaak in kostuums en feestartikelen zijn we op zoek naar een office manager
Ben jij een echte duizendpoot die houdt van variatie in en een hoge portie verantwoordelijkheid je job?
Heb je een affiniteit met confectie van kleding?Heb je een passie voor Traditie in de Ambacht?Dan lees je hier graag verder!
Wij zijn op zoek naar een vaste waarde op lange termijn die ambitie heeft voor continue verbetering.
Onze klanten willen een op maat gemaakt kostuum of jurk, waar ze lange tijd van dromen. Een ontwerp uniek voor hen, van exclusieve waarde en kwaliteit. Wij hebben meer dan 65 jaar ervaring verspreid over 3 generaties. Wij hechten waarde aan een positieve attitude op de werkvloer.
Je zal assisteren op meerdere gebieden en werkt nauw samen met de zaakvoering:
Verkoop;Aankoop;Administratie;Marketing & communicatie;Productieplanning en opvolging;Webshop-beheer;...
OfficeTextileFull-timeFixed contract
Preventie adviseur
Opglabbeek, Oudsbergen, België
Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Preventieadviseur
Genk, België
Wij zijn op zoek naar een gedreven Preventieadviseur voor een toonaangevende speler binnen de productiesector (Genk).
Ben jij iemand die duurzaamheid hoog in het vaandel draagt en klaar is om een positieve impact te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Preventieadviseur ben je verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van onze cliënt op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu binnen hun activiteiten.
Je staat in voor:
Aanspreekpunt voor de mensen van de externe dienst die instaan voor psychosociale aspecten, arbeidshygiëne, ergonomie en arbeidsgeneeskunde;Meewerken aan de identificatie van gevaren;Advies geven over de vastgestelde risico’s en voorstellen doen voor mogelijke (preventieve) maatregelen;Opleidingen geven in het kader van een stabiele veiligheidscultuur;Advies verlenen en voorstellen doen bij de aankoop van arbeidsmiddelen, PBM’s en de inrichting van arbeidsplaatsen;Opmaken van het Jaaractieplan en het Globaal Preventieplan;Verrichten van veelvuldige en systematische onderzoeken op de arbeidsplaats;Werkposten onderzoeken, verrichten van een grondig onderzoek van de arbeidsplaatsen en de werkposten.Opmaken van veiligheidsinstructies.Opsporen, identificeren en inventariseren van risico’s. Ondersteunen van de oplossingen en de uitwerking ervan;Het opstellen van risicoanalyses en werkpostfiches.Het organiseren van medische onderzoeken samen met de externe dienst.
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Bankbediende
Maaseik, België
Onze klant biedt financiële oplossingen die het leven gemakkelijker maken, je helpen te groeien en zetten daarbij duurzaamheid op de eerste plaats. Ze werken voortdurend aan betere manieren om bankier te zijn. Om het team in kantoor Maaseik te versterken, zoeken we momenteel een adviseur een allround bancair pakketzowel het dagelijks bankieren, als kleine leningen, pensioensparen, …focus op de retail sector
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Pelt, België
Haal je energie uit meedenken en ben je een aanpakker? Lees dan zeker verder!
Voor bedrijf, regio Pelt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker.
Je taken als commercieel bediende bestaan uit:
Professioneel en vriendelijk communiceren met klanten en relaties, waarbij altijd de beste klantenservice centraal staat;Actieve commerciële en administratieve ondersteuning bieden aan onze accountmanagers om samen succes te behalen;Het stimuleren van de verkoop en het opbouwen van klanttevredenheid door proactieve benaderingen;Gastvrij ontvangen van klanten voor besprekingen, waarbij een professionele indruk wordt achtergelaten;Het ontwikkelen en verzorgen van boeiende presentaties en trainingen die waarde toevoegen;Het nauwkeurig intern doorgeven en actief opvolgen van offerteaanvragen;Het coördineren met collega’s van verschillende afdelingen zoals inkoop, productie, planning en logistiek voor een vlotte workflow;Het zorgvuldig en efficiënt verwerken van orders in ons systeem Navision, waarbij oog voor detail voorop staat.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Commercieel adviseur verzekeringen
Pelt, België
Adviseur team commerce particulieren
Samen met 2 gedreven collega’s stel je alles in het werk om onze particuliere klanten te ontzorgen: dit gaat van het beantwoorden van telefonische vragen over mails tot het ontvangen van klanten op kantoor. Je hebt veel afwisseling in je taken en je kan rekenen op een sterk team om te overleggen waar nodig.
Wat doe je concreet?
Luisteren en trachten de behoeften te detecteren door het stellen van de juiste vragen. Vervolgens bieden we advies op maat en werken hiervoor offertes en verzekeringspolissen uit.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Bediende Kredieten
Bree, België
Voor een bankkantoor in Bree zijn we op zoek naar een allround loketmedewerker / relatiebeheerder
Je taken:
Klantencontacten aan het loket (voornamelijk voormiddag)Dagelijkse bankverrichtingen uitvoerenBemiddelingOpmaak dossiersOpmaak verkoopdossiersDoorgroei richting commercieel adviseur (sparen, beleggen, verzekeren etc)
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Receptionist garage
Bilzen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor een autogarage in Bilzen. Zij zijn gespecialiseerd in het verkopen en onderhouden van wagens.
Jouw takenpakket als receptionist bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel via telefoon als persoonlijk; Je plant werkzaamheden in; Je beheert werkorders; Je staat in voor het informeren van klanten over te uit te voeren werken en facturatie.
OfficeCarFull-timeFixed contract
B2B Business Development Manager
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een Business Development Manager
Als B2B Business Development Manager word je verantwoordelijk voor taken zoals:
Verkoop B2B projecten en technische inspectieVerkoopsadministratieProjectoverdracht aan projectmanagerBeurzen, infosessies en B2B eventsNetwerkingMarktanalyseOpzetten en uitwerken van processen, werkwijze, documenten,…...
OfficeEnergyFull-timeFixed contract
Business Unit Manager
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een Business Unit Manager
Je takenpakket omvat onder andere:
Dagdagelijkse aansturing, opvolging en coaching van B2B projectteamSpil tussen management, projectteam, sales, aankoop en opdrachtgeversJe zorgt voor het behalen van de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingenJe zorgt samen met het team ervoor dat projecten op tijd, binnen budget en naar verwachtingen van de klant opgeleverd wordenJe zorgt ervoor dat de teamleden het werk goed en efficiënt kunnen uitvoerenJe houdt je bezig met het optimaliseren van de processen binnen deze afdelingJe rapporteert aan de operationele manager
OfficeEnergyFull-timeFixed contract
Internal Sales medewerker
Tongeren, België
Voor onze klant, een garage gelegen te Tongeren, zijn we op zoek naar een Internal Sales medewerker.
Je takenpakket als commercieel bediende bestaat uit:
Je dagtaak zal eruit bestaan om offertes op te maken en deze zowel telefonisch als schriftelijk toe te lichten.Daarnaast ondersteun je de accountmanagers.Ook zal je betrokken worden bij allerhande marketingprojecten en mee instaan voor de opvolging hiervan.Dit is in hoofdtaak vooral een administratieve functieHet deeltje farmen komt zeker aan bod, maar koude prospectie vrij weinig!Daarnaast krijg je energie van gerichte prospectie- en mailingacties, en pak je die met beide handen vast.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Maasmechelen, België
Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.
We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.
Functieomschrijving:
Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.
Verantwoordelijkheden:
Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeTourismFull-timeFixed contract
Voor onze klant te Bree (sector productie / voeding) zijn we op zoek naar een QA officer
Welke taken ga je uitvoeren in deze functie:
Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de producten, vanaf grondstof tot eindproduct. Dit omvat de ontwikkeling, implementatie en onderhoud van het kwaliteitssysteem van de plant.Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het kwaliteitsbeleid. Strategische doelstellingen vertaal je in concrete (jaar)actieplannen, in afstemming met het plant managementteam.Je leidt relevante stakeholders op en enthousiasmeert hen om een cultuur van voedselveiligheid te bevorderen. Dit in alle lagen van de organisatie.Je evalueert en monitort de naleving van het kwaliteitsbeleid en -procedures in de organisatie.Je zal instaan voor het identificeren en bespreken van knelpunten/trends, mede in het licht van veranderende eisen en normen.Je communiceert met klanten in verband met kwaliteitskwesties en verbeteringsplannen.Je plant, begeleidt en coördineert interne audits alsook audits bij leveranciers. Na afronding zorg je er mee voor dat er gepaste acties genomen worden.Je draagt mee zorg voor het behalen van certificeringen.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en opstellen van risicoanalyses en risicobeheersmaatregelen.Je coacht de medewerkers van jouw team om hun competenties en vaardigheden optimaal te benutten. Je staat in de voor de opvolging van prestaties, evaluaties en hun ondersteuning.Je onderzoekt klachten m.b.t. kwaliteit en neemt gepaste acties.Je volgt de tendensen in je vakgebied en deelt de opgedane kennis met je collega’s
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Financieel adviseur
Dilsen-Stokkem, België
Om de groei van een bankkantoor in Dilsen-Stokkem te ondersteunen, zijn we op zoek naar een financieel adviseur
Je takenpakket:
Woon- business en landbouwkredietenUitsluitend kredieten onderhouden, bestaande portefeuille onderhoudenNieuwe dossiers aanmaken
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Customer Service Medewerker
Zonhoven, België
Voor onze klant gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar customer service medewerker.
Samen met jouw collega’s sta je in voor de verwerking en opvolging van de orders en vragen van onze klanten.Bij het aannemen van een telefoongesprek of de verwerking van een e-mail of fax ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling (orders, productkennis…)Verder sta je in voor diverse commerciële en administratieve taken.Je fungeert als eerste aanspreekpunt van de klanten.Je kan ook leiding nemen over een team en aansturen indien nodigBovendien vorm je de schakel tussen de klanten, de vertegenwoordigers en het bedrijf.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Genk, België
Voor onze klant, een bedrijf in de metaalsector te Genk, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.
Je verantwoordelijkheden:
Samen met jouw collega’s zorg je voor de organisatie en coördinatie van de dagelijkse transportplanning.Je waakt over de kostenefficiënte, correcte en kwaliteitsvolle transporten.In geval van problemen kunnen chauffeurs beroep doen op jou en geef je ondersteuning.Naast planning, zorg je voor een correcte administratie van onze transportopdrachten, ook voorzie je de nodige CMR-documenten voor onze chauffeurs.Je doet aan warehouse management en volgt inkomende en uitgaande stockage op.Je biedt een optimale service zowel aan onze klanten als onze eigen chauffeurs.Je staat ook in voor het voorbereiden, plannen en opvolgen van productieorders.
OfficeMetalFull-timeFixed contract
Productieverantwoordelijke
Genk, België
Voor onze klant, een bedrijf in de metaalsector te Genk, zijn we op zoek naar een productieverantwoordelijke.
Je verantwoordelijkheden:
Je hebt de dagelijkse leiding over de productie.Je zorgt voor de opstart van de productielijnen alsook stel je samen met de andere productieleider de planning op. Je voorziet alle productielijnen van de nodige werkorders en zorgt voor een vlot verloop hiervan.Je stuurt alle medewerkers aan. Je beheert de proceskennis, werkinstructies en procedures m.b.t. de productielijnen. (decoil,frees,zaag,laser en slitprocessen.)Je optimaliseert de bewerkingsprocessen met focus op kwaliteit, productiviteit, efficiëntie, kost en veiligheid.Je organiseert interne opleidingen op het gebied van EHBO, brand, veiligheid en welzijn. Je coördineert evacuatieoefeningen en houdt de diverse noodplannen up-to-date.Je beheert de mogelijkheden & beperkingen van het huidige machinepark, je rapporteert opportuniteiten en tekortkomingen en je implementeert voorstellen ter optimalisatie.Je staat in voor het beheren, testen en opvolgen van nieuwe technologieën.Je identificeert en analyseert storingen, je bepaalt corrigerende acties en je volgt de uitvoeringen van het (preventief) onderhoud op. Je geeft technische ondersteuning en training aan operatoren, andere afdelingen, leveranciers, klanten.
OfficeMetalFull-timeFixed contract
Administratief bediende
Hamont-Achel, België
Voor een bouwbedrijf te Hamont zijn we op zoek naar een allround administratief bediende
Het betreft een klasse 7 bouwbedrijf en je maakt deel uit van een team van +/- 15 bedienden.
Taken zijn o.a.
Je bent een aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, interne en externe partners.Je houdt de planning mee up-to-date voor de werven ism de projectleiders.Je plaatst bestellingen van materialen.Je staat in voor de check-in at work voor de arbeiders op de werven.Je controleert de tijdsregistraties.Je volgt offertes en onderhoudscontracten op.Je biedt administratieve ondersteuning aan onze projectleiders.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.