Jobs

Jobs

254 Jobs found

Administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Onze klant, actief in vlasverwerking en uitgegroeid tot een internationale vlashandelaar, is op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker om het financieel team te versterken.   Takenpakket: Je stelt verkoopfacturen op en volgt ze opJe verzorgt de financiële actiesJe helpt bij de voorbereiding van verschillende fiscale aangiftesLoonadministratieJe biedt administratieve ondersteuning bij je collega's
FinanceTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig medewerker

Brugge

Voor onze klant, een gevestigde waarde in Brugge in de automotive, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Jouw takenpakket is gevarieerd:  Je ondersteunt je collega's in dagelijkse taken rond verkoopsadministratie.Rechterhand van de zaakvoerder inzake administratie.Je boekt betalingen in.Je bereidt de boekhouding zoveel mogelijk voor.Je maakt dossiers digitaal aan en verzamelt de nodige gegevens. Bestellingen plaatsen van gelegenheidszakenKlassementTelefonieMailings uitsturenOpvolgen facturenAuto's in het systeem steken...  
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief boekhoudkundig medewerker

Middelkerke, België

Voor een vakantiepark in Middelkerke zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker. Je bent verantwoordelijk voor de administratie: behandelen van dossiers, e-mails enzoverder;Basis facturatie voor de bezoekers van de vakantiehuisjes: elektriciteit, waterfacturen ingeven, …;Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en helpt hun graag met al hun vragen;Telefonie schrik jou niet af.
FinanceLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Onze klant in Sint-Katelijne-Waver heeft als eerste doelstelling een aangename en goede werkomgeving te bieden voor hun medewerkers. voor de Administratieve en logistieke opvolging functie.   Ze zoeken iemand die administratieve ondersteuning kan bieden bij de aan -en verkoopafdeling en de logistieke afdeling.Je bied ondersteuning aan de commerciële directeur.Je volgt de boekhouding op en controleert betaalde facturen.Ook klanten die inbellen met vragen behandel jij commercieel. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heverlee, Leuven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in lichtadvies, lichtplanning en in de verkoop van verlichting zoeken wij ter ondersteuning van de verkopers en de dienst boekhouding een administratief bediende.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Ondersteuning bij opvolging van claims.Je ondersteunt de interne boekhouder.Je volgt de planning op van de externe huisinstallateurs samen met je collega.    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

juridisch administratief medewerker fulltime

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker voor een advocatenkantoor te Westerlo!   Als Administratief Medewerker sta je in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van dossiers inzake familierechtJe beantwoordt telefoons en mailsJe beheert de agenda. Je plant afspraken met cliënten en notarissen in.Je werkt heel nauw samen met de advocaatJe voert kopieerwerk uit en je maakt stukkenbundels opJe staat in voor het uittypen van dictatenAllround administratie, zoals kopiëren, archiveren, ... 
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief medewerker grootkeuken

Malle, België

Ben jij een veelzijdige administratieve kracht met een passie voor voeding en zorg? Heb je ervaring in een grootkeuken en een achtergrond in voeding? Dan zoeken wij jou!   Functieomschrijving: Als Administratief Medewerker in onze grootkeuken vervul je een sleutelrol bij het aansturen en verbeteren van de dagelijkse productieprocessen. Je zorgt ervoor dat de productie van voeding voor de zorgsector soepel en volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden verloopt. Taken en verantwoordelijkheden: Coördinatie van productie: Je plant en coördineert de productieactiviteiten, zodat de juiste hoeveelheden voeding op tijd en volgens de vereiste specificaties worden geproduceerd.Kwaliteitsbewaking: Je garandeert dat de voeding voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen en voedingsrichtlijnen binnen de zorgsector.Administratie: Je houdt de productiedocumentatie bij, beheert de voorraden en verwerkt productie- en leveringsgegevens nauwkeurig.Communicatie: Je fungeert als schakel tussen keukenmedewerkers, leveranciers en de verschillende afdelingen binnen de organisatie.Procesverbetering: Je draagt actief bij aan het optimaliseren van productieprocessen en het implementeren van best practices in de grootkeuken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (deeltijds))

Heule, Kortrijk, België

Voor een leuk bedrijf te Heule zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker (4/5de) Ben jij de persoon die houdt van cijfers, sociaal en dynamisch is?Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou! Inboeken van de facturenVerwerken van bankafschriften en reconciliatiesOndersteuning bieden bij het opstellen van financiële rapportagesCrediteuren- en debiteurenbeheerAdministratieve taken betreffende personeelsadministratie
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (Deerlijk)

Deerlijk, België

Voor onze klant in Deerlijk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker gespecialiseerd in leveranciersboekhouding. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als boekhoudkundig medewerker? Je zorgt voor een vlotte boeking van inkomende facturenJe onderhoudt interne contacten en bouwt sterke relaties met leveranciersJe zorgt ervoor de date mailbox up-to-date-blijft
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (Roeselare)

Roeselare, België

Voor een groeiend bedrijf te Roeselare zijn we op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding. Ben jij de persoon die ervan houdt om met cijfers te werken en graag wil doorgroeien? Hier ben je meer dan welkom en lees dan zeker verder. Jouw taken:Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de aankoopfacturenJe staat in voor het debiteurenbeheerAdministratieve taken ter opvolging van de boekhoudingJe bent een aanspreekpunt voor de collega's, waarmee je telefonisch of via mail in contact staat
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief en boekhoudkundig bediende

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket bestaat uit: Verwerking van aankoopfacturenAanmaak en verwerking van verkoopfacturenNakijken van correctheid van facturen mbt BTW en andere wettelijke eisenContact met klanten en leveranciers mbt boekhoudkundige zakenVerantwoordelijk voor betalingsproces van aankoopfacturen via IsabelContacten met de banken indien nodig.Bijstand bij de kwartaalafsluitingen en jaarafsluitingenAanleveren van boekhoudkundige informatie voor andere diensten indien gevraagdAndere zaken die de algemene boekhouding aanbelangen..
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer

Retie, België

Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Bedienden zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!  Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor te Retie. Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende? Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ... 
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/boekhoudkundig bediende

Putte, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!   Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor: Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter