Jobs

Jobs

469 Jobs found

Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging. Waar moet je zijn? Omgeving Beerse Specialisatie: Finance , bouw   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatie
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer

Ravels, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer. Waar moet je zijn? Regio RavelsSpecialisatie: boekhouding  Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Baarle-Hertog Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/boekhoudkundig bediende

Putte, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!   Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor: Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief en boekhoudkundig bediende

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket bestaat uit: Verwerking van aankoopfacturenAanmaak en verwerking van verkoopfacturenNakijken van correctheid van facturen mbt BTW en andere wettelijke eisenContact met klanten en leveranciers mbt boekhoudkundige zakenVerantwoordelijk voor betalingsproces van aankoopfacturen via IsabelContacten met de banken indien nodig.Bijstand bij de kwartaalafsluitingen en jaarafsluitingenAanleveren van boekhoudkundige informatie voor andere diensten indien gevraagdAndere zaken die de algemene boekhouding aanbelangen..
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende met achtergrond boekhouding

Hamme, België

Voor een betonbedrijf in Hamme zoeken wij een allround administratief bediende.   Je takenpakket zal zeer gevarieerd zijn zo zal je instaan voor:   Boekhouding: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken kas en bankOpvolgen van openstaande klanten/leveranciersBijstand verlenen externe boekhouderAanmanen van wanbetalers Bijstand personeelsbeheer: Opvolgen uitlezen bestuurderskaarten/voertuigenOpvolgen Benor personen en voertuigen Administratieve taken/facturatie: Dagelijks werkbonnen van chauffeurs opvolgen en verwerken in excelLeveringsbonnen van klanten opvolgen voor facturatieBehandelen van telefoon en mailsAlgemeen klassementBijstand verlenen aan collega’s indien nodig
InterimTransportFull-timeFixed contract

Boekhoudkundig / administratief bediende NL/FR

Tienen, België

Voor een bedrijf in de automotive sector zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende NL/FR die ook een interesse heeft in algemene administratieve taken. Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboekenBetalingen opvolgen en transacties uitvoerenVoorbereidend werk voor de boekhouder uitvoerenSociale media beherenWebsite onderhoudenAgendabeheerOpmaken van offertesAdministratieve ondersteuning van de HR
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Gistel, België

Voor een accountantskantoor te Gistel zijn we op zoek naar een dossierbeheer A-Z die al een eerste ervaring een een boekhoudkantoor achter de rug heeft. Heb je zin om samen te werken met enthousiaste collega's in een familiale sfeer?Lees dan zeker verder! Je staat in voor het dossierbeheer van eigen dossiers van A tot Z en wordt daarnaast betrokken bij analyse van jaarrekeningen, oprichtingen, fusies, vereffeningen van vennootschappen, diverse simulaties en verdere digitalisering.Een nauwe betrokkenheid en meedenken met de klant vinden wij heel belangrijk, want klantentevredenheid komt op de eerste plaats.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Brussels, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.Problemen en/of afwijkingen doorgeven aan de betrokken coördinatoren en afdelingen. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch bediende gerechtsdeurwaarder

Antwerpen, België

Voor een klant gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder voor een gerechtsdeurwaarder.   Takenpakket: Opmaken van diverse dossiers Zelfstandig dossierbeheer met rechtstreeks advies aan cliëntenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Geschillendossiers, administratieve en commerciële geschillen betreffende schuldvorderingen opvolgenInformeren en juridisch advies verlenenStappen ondernemen voor cliënten of organisaties bij overheids- en privé-instellingenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenTijdschema's, data van inbeslagname, blokkeringen van bankrekeningen bepalen in het kader van uitvoeringsproceduresEchtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Regelingen opmaken
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende projecten

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- werfopvolging, planning. Waar moet je zijn? Dessel.Specialisatie: Grote bouwprojecten, geothermie, leidingtechniek, funderingBelangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af  Takenpakket  Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planningJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenDe werven zijn jouw verantwoordelijkheid! Alle materialen, werknemers, juiste transport binnen de juiste tijdspanne, budget en vlotheid is jouw doel. Jij motiveert en stuurt de werknemers, ploegbazen, werfleiders... Jij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Als spilfiguur tussen je collega's, klant, leverancier en als echte PROBLEM SOLVER worden eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost. (VB. laattijdige levering, rij-rusttijden) Coördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Bedienden zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
Technics EmployeesFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie afdeling

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: Transport  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Je zal iemand vervangen met hoge anciënniteit- een collega die met pensioen gaat.  Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende/ balie bouwmaterialen

Arendonk, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt .......Technisch admin. bediende /balie bouwmaterialen. Waar moet je zijn? Regio ArendonkSpecialisatie: Bouwmaterialen zoals dakgoten, afvoerbuizen, isolatie, roofing, dakramen, ... Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (telefonisch, mail, balie/toonbank)Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenOndersteuning in de winkel: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant, analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve bediende projectsupport (backoffice, routine werk)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- projectsupport   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering  Belangrijk: Routine werk + backoffice   Takenpakket   FOCUS: Administratie all day long: Mailing/telefonie, postverdeling, verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, presentaties, opvragen vergunningen/attesten, agendabeheer, klaarzetten vergaderruimtes, opmaak verslagen, ...    Projectsupport + agendabeheer van managers, ingenieurs: Inschatten & verwerken werkuren, verwerken meetstaten/vorderingsstaten, bouwdossier administratief afhandelen zodat niets ontbreektOrganiseren van reizen, toolboxen, meetings
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter