Urgent
Import Medewerker Gent
Gent, België
Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker.
Je takenpakket:
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve duizendpoot -Sales assistant
Arendonk, België
Ben je een echte administratieve duizendpoot? Heb je een sterke basis Frans?
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- Sales assistant!
Waar kom je terecht?
ArendonkSpecialisatie: Logistiek
Wat zijn je taken?
Als spilfiguur tussen klant, leverancier, werknemers en bureau ben jij het aanspreekpunt. Je fungeert in een team, dus je staat er zeker niet alleen voor. Opbouw van mooie customer relations (klachtenbehandeling, offerte op maat, opvolging/verwerking order-bestelling tot levering, facturatie, ...)Opvolging en beheer van de mailbox + telefonie (40% frans)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestel- werkbonnen opmaken voor chauffeurs/magazijn, orderproces beheren, voorbereiding facturatie, opmaak en begeleiding bij offertes, postverdeling, ondersteuning planning of logistieke administratie indien nodig
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- Sales assistant voeding
Hoogstraten, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant.
Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten
Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie
Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.
Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales assistant Frans
Wielsbeke, België
Gezocht: Customer Service Medewerker!
Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:
Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales assistant
Deurne, Antwerpen, België
Hoe ziet je takenpakket eruit?
He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales assistant Frans
Wielsbeke, België
Gezocht: Customer Service Medewerker!
Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:
Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Assistent
Sint-Niklaas, België
Hoe ziet jouw dagelijkse job eruit?
● Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnen-en buitenlandse klanten, de verschillende
afvalverwerkers en transporteurs.
● Je neemt bestellingen op, maak orders aan in SAP en regelt de nodige transporten. Je verzorgt ook de
pre-facturatie.
● Instaan voor het dagelijks onthaal van leveranciers en transporteurs en de bijhorende administratie
zoals opmaak van transportdocumenten en verwerking in SAP.
● Als administratieve rechterhand van de General Manager Recyper bied je ondersteuning bij het
opmaken en aanvragen van officiële documenten en rapporteringen (bv naar overheid toe), boeken van
reizen, opstellen van communicaties, ...
● Je speelt een centrale en coördinerende rol in het office management van de site. Dit omvat heel wat
verschillende, soms ook kleinere, administratieve taken: opmaak van purchase orders, beheren van de
tijdregistratie van de operatoren, bestellen kantoormateriaal, beheer van werkkledij, ...
● Je werkt iedere dag in de voormiddag (60%)
InterimEnvironmentFull-timeFixed contract
Sales Advisor
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een autoverkoper/ sales advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als autoverkoper / sales advisor bestaat uit:
Je zorgt voor het warm onthaal van de klanten;Je helpt klanten verder in de showroom op een professionele en klantvriendelijke manier;Je adviseert de klanten over de mogelijke opties van iedere wagen;Je luistert aandachtig naar de noden van de klant en plant proefritten in;Je verkoopt wagens aan de klanten en volgt die verkoop administratief op;Je zorgt ervoor dat klanten steeds tevreden de toonzaal verlaten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief medewerker
Borgerhout
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende.
Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel adviseur met bedrijfswagen!
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / commercieel adviseur ramen en deuren voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in ramen, deuren en rolluiken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Je takenpakket als vertegenwoordiger / commercieel adviseur zal bestaan uit:
Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van A tot Z;Je bezoekt potentiële klanten (B2C) ter plaatse, dit zijn 70% leads en 30% via eigen prospectie;Je gaat de wensen van de klant na, neemt foto's en bepaalt de technische haalbaarheid;Je stelt de offertes correct op;Tijdens een tweede gesprek bespreek je de offerte en rond je de verkoop af;Indien nodig volg je de klantdossiers verder op;Nadien nemen de collega's het over, tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden dan sta je in voor de nieuwe calculaties.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Commercieel adviseur verzekeringen
Pelt, België
Adviseur team commerce particulieren
Samen met 2 gedreven collega’s stel je alles in het werk om onze particuliere klanten te ontzorgen: dit gaat van het beantwoorden van telefonische vragen over mails tot het ontvangen van klanten op kantoor. Je hebt veel afwisseling in je taken en je kan rekenen op een sterk team om te overleggen waar nodig.
Wat doe je concreet?
Luisteren en trachten de behoeften te detecteren door het stellen van de juiste vragen. Vervolgens bieden we advies op maat en werken hiervoor offertes en verzekeringspolissen uit.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Administratief commercieel bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant commerciale FR et NL
Liège, Belgique
SECRETAIRE TELEPHONISTE (H/F/X)
Rejoignez un télé-secrétariat qui s'engage sur un service de qualité. Développez-vous dans une ambiance unique ou le travail d'équipe prime.
Collaborez à l'expansion commercial de vos clients. Evoluez dans un cadre centré sur le bien-être 🧘
Vous êtes orientée solution et très à l’écoute pour la réalisation d’enquêtes de satisfaction auprès de sociétés entre 10 et 200 personnes, vous êtes bilingue FR/NL et entré avec des contact uniquement néerlandophone.
Vos missions:
✅ Prise de contact ✅ Réalisation d'enquête ✅ Call OUT
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales advisor garage
Mol, België
Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief bediende, showroom- autoverkoper met passie!
Waar? Mol Passie voor wagens is belangrijk + voltijds willen werken Als gepassioneerd verkoper/ commercieel adviseur ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats ben je verantwoordelijk EN hét aanspreekpunt voor klanten in de toonzaal/showroom Advies en begeleiding + agendabeheer tot een vlotte aflevering Jij kent de nieuwste modellen, snufjes, technologie en je WIL hier ook dagelijks in bijleren Aansturen werkhuis mbt nazicht en schoonmaak/reiniging wagens + opmaak/verwerking werkordersAdministratieve ondersteuning: (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen, werkfiches maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, voorraad-stok opvolgen, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, behandelen financieringen...)Telefonie en mailingCommerciële acties VB. beurzen en evenementen, social media Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Je maakt demo's klaar, verzorgt testrittenOndersteuning collega's aftersales
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Fleet Sales Advisor
Neupré, Belgique
Fleet Sales Advisor (H-F-X)
En tant que Fleet Sales Advisor, vous serez amené a exercer les tâches reprise ci-dessous:
Identifier et prospecter de nouveaux clients professionnels potentiels pour élargir notre base de clients.Évaluer les besoins des clients en matière de flotte et proposer des solutions adaptées, y compris des offres de vente et de location de véhicules.Préparer et présenter des propositions commerciales, négocier les termes des contrats et conclure les ventes.Assurer la coordination des livraisons de véhicules pour que les commandes arrivent dans les délais convenus.Fournir un suivi après-vente pour s'assurer de la satisfaction des clients et gérer les éventuelles réclamations ou problèmes.Préparer des rapports de vente hebdomadaires de façon précise, en saisissant des données dans des tableurs.Représenter l'entreprise lors d'événements professionnels et de salons pour promouvoir nos services et solutions de flotte.Proposer des opérations favorisant la vente des véhicules, élaborant un plan de gestion de projet et un budget détaillé.
Le mercredi sera le jour administratif du Fleet Advisor. Le reste de la semaine est consacré au réseautage, appel prospects, rdv/essais clients.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Inside Sales medewerker
📍Waar kom je terecht?
Een transportbedrijf te Geel
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel bediende?
Opmaken van offertesVoorbereiding van facturatieBehandelen van klachten, problemen oplossenInkomende facturen behandelenOndersteunen van de expediteur
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Olen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?
OlenSector: verpakkingen
Hoe ziet jouw dag eruit?
Administratief (30%)
Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc.
Klantenservice (70%)
Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimVariousFull-timeFixed contract
Sales advisor
Eeklo, België
Voor een klant te Eeklo zijn we op zoek naar een verkoper.
Mensen helpen en adviseren is jouw energiebron?
Al helpt straffe koffie en een goede babbel onder topcollega's ook?
Wat is je avontuur als verkoper:
Je verwelkomt en adviseert elke klant met de glimlachJe luistert naar de behoeften van de klant en werkt op basis daarvan een commercieel voorstel uitJe volgt je offertes zelf opBij vragen over het aanbod, win jij verder advies in bij onze leveranciersJe houdt de winkel op orde
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lo-Reninge, België
Sales Ondersteuning:
Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen
Orderverwerking:
Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie
Coördinatie:
Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen
Offertes en Rekeningen:
Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes
Interne Administratie:
Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner
Ondersteuning Zaakvoerder:
Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor
Leuven, België
Heb je een grote overtuigingskracht?Ben je gepassioneerd door de automobielsector?En kan je vlot in het Nederlands, Frans en Engels verkopen?Dan ben jij de Sales Advisor die dit bedrijf uit de nood helpt! Voor een erkend concessiehouder zijn we op zoek naar iemand die hun team kan versterken bij de verkoop van bedrijfsvoertuigen. Ontdek hier wat er zoal op je planning staat:
Jij bent de ideale verkoper van bedrijfsvoertuigen.Als Sales Advisor ontvang, begeleid en adviseer je de klanten in de showroom bij hun keuze van het juiste model, de financieringsmogelijkheden...Je focust je niet enkel op bestaande klanten, maar doet ook aan prospectie en bewerkt de bestaande klantenportefeuille.Je verwerkt administratieve taken nauwkeurig, beheert je verkoopdossier van A tot Z en zorgt ervoor dat de klant up-to-date blijft.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.