Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(5)
Part-time
(1)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(4)
Fixed contract
(2)
Language
Dutch
(6)
Speciality
Office
(5)
Interim
(1)
Sector
Construction
(2)
Nutrition
(1)
Materials
(1)
Marketing
(1)
Mechanical engineering
(1)
6 Jobs found
Urgent
HR Officer
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit: Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Officer
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
Office
Materials
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
HR officer 4/5 of PT
Waasmunster, België
Voor een betonfabriek te Waasmunster zijn wij op zoek naar een HR medewerker (4/5 of PT) Je staat in voor een correcte loonverwerking van de arbeiders voor onze 2 Vlaamse sites (+/- 100 personen).Je treedt hierbij op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen aangaande diverse HR-aspecten en sociale wetgeving.Je werkt nauw samen met de lokale productieverantwoordelijke inzake de aanwerving van nieuwe collega’s (arbeiders) en de opvolging van het huidige personeelsbestand te Waasmunster.Het spreekt voor zich dat je inzake rekrutering een goede kijk hebt op de diverse instroomkanalen en deze ook lokaal goed onderhoudt. Contacten met scholen, externe partners, aanwezigheid op jobbeurzen, … zijn hierbij dan ook van groot belang.Je zorgt mee voor het onthaal van nieuwkomers en bewaakt mee dat ze de nodige opleidingen genieten om veilig en kwalitatief te kunnen werken.Hiernaast initieer en draag je zorg voor de implementatie en opvolging van diverse HR projecten waarvoor je samenwerkt met de HR Manager.
Interim
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR officer
Genk
Voor een contactcenter te Genk dat staat voor een warm en persoonlijk klanten- en patiëntenonthaal zijn we op zoek naar een HR Officer - part-time. Je belangrijkste troef? Een glimlach bij alles wat je doet! Wat is jouw functie… Administratieve ondersteuning op HRWerving en selectie doenOnboarden van nieuwe medewerkersVerwerken van de lonenOndersteunen in HR projectenPreventietaken
Office
Marketing
Part-time
Fixed contract
Hr Officer
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een HR Officer.Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor het volledige personeelsbeleid van +/- 228 personen (122 arbeiders, 88 bediende en +/- 18 uitzendkrachten) Als HR Officer ben jij het aanspreekpunt en de drijvende kracht achter de volgende taken: Recruitment en Selectie: Je verzorgt het volledige wervingsproces voor zowel arbeiders als bedienden, van sollicitatie tot aanwerving. Hiertoe beheerst u de Franse en de Engelse taal (buitenlandse arbeidskrachten).Medewerkerondersteuning: Je bent een vertrouwd aanspreekpunt voor medewerkers, luistert naar individuele bezorgdheden, en voert exitgesprekken om waardevolle feedback te verzamelen.Evaluatie- en opvolgingsgesprekken: Samen met leidinggevenden begeleid je de evaluaties en coaching voor medewerkers, inclusief startgesprekken voor nieuwe medewerkers.Onthaal en Onboarding: Jij zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers zich snel welkom voelen en goed worden begeleid in hun eerste weken.Beheer Gsm-abonnementen en Budgetten: Verantwoordelijkheid voor de administratieve opvolging van gsm-abonnementen en bijbehorende budgetten voor alle medewerkers.Persoonlijke Attenties: Of het nu gaat om verjaardagen, jubilea of andere speciale gelegenheden, jij regelt de attenties.Schoolstages en Jobbeurzen: Je coördineert stages, vertegenwoordigt het bedrijf op jobbeurzen en neemt deel aan andere wervingsactiviteiten.Gastlessen en Sollicitatietrainingen: Je deelt jouw expertise door het geven van sollicitatietrainingen en gastlessen op o.a. jobexpo's.Verzekeringen: Jij bent het contactpunt voor alles omtrent verzekeringen voor bedienden.Opleidingsplannen en Interne Trainingen: Je voert opleidingsplannen uit en je organiseert interne trainingen, alsook zorg je voor een vlekkeloos verloop door alles van zaal tot catering te regelen.HR-advies: Je biedt HR-ondersteuning aan leidinggevenden en geeft advies over HR-gerelateerde kwesties.Verzuimbegeleiding: Het uitvoeren van verzuimgesprekken behoort ook tot je verantwoordelijkheden.HR-projecten en Externe Leveranciers: Je begeleidt HR-projecten en onderhoudt de samenwerking met externe leveranciers van HR-diensten.
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Personeelsverantwoordelijke
Maasmechelen, België
Voor onze klant in de voedingssector zijn we op zoek naar een personeelsverantwoordelijke Je komt terecht in een gevarieerde allround HR-functie.Samen met het sociaal secretariaat sta je in voor een correcte en tijdige loonadministratie.Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voor vragen rond sociale wetgeving, vakantie, thematische verloven, tijdsbeheer, HR-processen, ....Je staat in voor een effectieve en foutloze verwerking van de personeelsadministratie.Je bent tevens verantwoordelijk voor de gehele tijdsregistratie. Dagelijks controleer je de tikkingen en corrigeer je anomalieën.
Office
Nutrition
Full-time
Fixed contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.