Office manager dienstencheques
Boom, België
Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.
Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau:
Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Manager Bouw
Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique
Voor onze klant in Neder-Over-Hembeek, Brussel
Voor onze klant, een belangrijke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een
ADMINISTRATIEF VERANTWOORDELIJKE l MANAGEMENT ASSISTENT l SECRETARESSE
Als veelzijdig administratief medewerker zul je ondersteuning bieden op de volgende gebieden:
Agendabeheer: plannen van vergaderingenBeheer van wekelijkse afwezighedenVoorbereiding van inkooporders en facturenOpvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapportage over weekendwerkzaamhedenRegistratie van medewerkersBeheer en invoer van gegevens in ons softwareprogramma (Renovision)Opstellen en verzenden van voortgangsrapportenControle van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning van projectleiders en het managementAanvraag en beheer van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Manager
Heverlee, Leuven, België
Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector?
Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office manager
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit:
Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis
Office Manager
Roeselare, België
Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.
Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare!
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z…
Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.
…behandel jij alle administratie van Z tot A …
Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.
…en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen!
De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.
Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.
Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team.
Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract
Administratief bediende- Service coördinator techniek
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, service coördinator- support technieken.
Waar moet je zijn?
Regio Turnhout
Specialisatie: Techniek, elektriciteit, installatie, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt van de klant met vragen + servicetechniekers, installatiemonteurs kortom de collega's op de werven/ projecten mbt storingen, problemenDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemenAlgemene administratie : aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, diagnoses uitwerken, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, orderbeheer, opmaak werkfiches + controle rapporten van techniekers, facturatie, ...Grondige voorbereiding tot oplevering van deze projecten (analyse problemen, nauw contact met planning,...)Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesSporadisch tekenwerk VB. elektrisch schemaSporadisch ga je op verplaatsing naar de werf indien nodig
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende / customer service
Turnhout, België
Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief Bediende/ondersteuning onthaal en planning-dispatch!
Waar kom je terecht?TurnhoutSpecialisatie VoedingAls Administratief Bediende, sta jij in voor volgende taken:Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpuntVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking, verwerking info/data resultaten, voorbereiding facturatie,...Telefonie/mailOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving
Technics EmployeesHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende rechterhand boekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Technics bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot- rechterhand boekhouding + basis Frans VB. contact techniekers/leveranciersWaar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagementVoltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAls echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratieOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen, debiteurenbeheer, ... Telefonie/mail
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/ customer service
Turnhout, België
Neem je graag de verantwoordelijkheid? Ben je een administratieve duizendpoot?Samen met onze klant regio Turnhout zijn we op zoek naar een Administratieve kracht/ ondersteuning aankoop en customer service. Ze zijn op zoek naar kandidaten met een goede kennis Nederlands-Engels.
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer + uitvoeren orders van planning tot uitvoering VB. inkomende goederen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd.Administratie all day long: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, prijslijsten updaten, materialen bestellen, ... Voorraad- en stockbeheer + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Goede communicatie en nauwe samenwerking met collega's van sales en supply chain mbt offertes, levertermijn,... Als spilfiguur tussen collega's, klant en leveranciers ben je HET aanspreekpunt zowel telefonisch als via mail (advies, ondersteuning, klachtenbehandeling) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PCDe markt volg je op de hielen
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders)
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Automotive
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende calculatie
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Bouw, omgevingswerken, infra
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, ...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - Service Advisor garage
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende balie
Beerse, België
Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Technisch administratief bediende- onthaal. + commerciële flair. Waar moet je zijn?
BeerseSpecialisatie: Techniek, bouwmaterialenBelangrijk: Kennis en passie voor techniek, bouw, HVAC, gereedschappen...
Takenpakket
Als spilfiguur aan de balie ben je HET aanspreekpunt voor klanten, bezoekers en leveranciers. Je geeft hen gepast advies en helpt hen verder met bestellingen (voornamelijk aannemers, zelfstandigen, professionelen...)Je fungeert graag als eerste aanspreekpunt via mail, telefoon of aan het onthaal/balie Administratie: Offertes opmaken/opvolgen verwerken, ondersteuning planning chauffeur, bestelbonnen, verwerking in PC (Word, Excel), Orderbeheer, stockcontrole, voorraadbeheer Na inwerkperiode: kostprijsberekening mbt materialen VB. isolatie, ventilatie, ...
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende- toonzaal luxe artikelen
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Spilfiguur toonzaal- klantbegeleiding.Waar moet je zijn?
Regio BeerseSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken
Merksplas, België
Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)
Waar moet je zijn?
Merksplas
Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - customer support land- tuinbouw
Kasterlee, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, ondersteuning customer support, klantenservice + commerciële flair
Waar moet je zijn? Regio Kasterlee
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschappen, doe-het-zelf, land- tuinmachines
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenAdvies en een goede klantenservice garanderen mbt vragen over tuinmachines, gereedschappen, ... Met jouw kennis en groene vingers is dit voor jou geen probleem.Opmaak offertes op maat van de klantContact met leveranciers mbt eventuele bestellingen, voorraad/stockAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes opmaken, prijsafspraken vastleggen en opvolging, bestel- en leveringsbonnen opmaken, voorraad-stockbeheer, orderbeheer,... Er is zowel een online bestelsite als een toonzaal/balie waar je verantwoordelijk voor bent.Administratieve ondersteuning vertegenwoordigers/buitendienstKlant is koning!Customer service, klachtenbehandeling, mail-telefonieTijdens je opleidingstraject sta je er ook voor open om in te springen in het magazijn om het productgamma te leren kennen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende interieur
Kasterlee, België
Vivaldis Bedienden zoekt.... Technisch admin. bediende interieur, eerste aanspreekpunt, ondersteuning werkvoorbereiding/ calculatie. Waar kom je terecht?
Omgeving KasterleeSpecialisatie: Interieur, bouw
Je zoekt een fijne job met een mooi evenwicht tussen administratie, klantencontact + ondersteuning werkvoorbereiding/calculatie.
Leuk om mee te geven: je werkt niet elke zaterdag, maar 1 op 2 zaterdagvoormiddagen
Vriendelijk onthaal en begeleiding van klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt. (website, mail/social media, toonzaal, ...)Begeleiding klanten + fungeren als vertrouwenspersoon zodat de klant de beslissing maakt het project te laten starten. Je maakt een offerte op maat en je berekent de nodige materialen, kostprijs, levertermijn, calculatie... Je volgt offertes verder op en na goedkeuring maak je het dossier administratief klaar Je houdt contact met de klant en houdt hen op de hoogte ivm leveringstermijnen en leveringsdata. Administratie ter ondersteuning van management en werkvoorbereider= Orderbeheer/verwerking aanvragen, offertes, bestel-orderbonnen opmaken/verwerken, klanten dossiers voorbereiden en aanvullen, voorbereiding facturatie van opgeleverde projecten + controle, ondersteuning planning in samenspraak met zaakvoerders... Opbouw klantenrelaties (B2B, B2C) + uitbreiding klantenportefeuille, opvolgen leadsNazorg VB. wijzigingen na het voorontwerp? Je maakt een nieuwe offerte op.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende/ balie bouwmaterialen
Arendonk, België
Vivaldis Technics Bedienden zoekt .......Technisch admin. bediende /balie bouwmaterialen. Waar moet je zijn?
Regio ArendonkSpecialisatie: Bouwmaterialen zoals dakgoten, afvoerbuizen, isolatie, roofing, dakramen, ... Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (telefonisch, mail, balie/toonbank)Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenOndersteuning in de winkel: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant, analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.